Reviews over Marne la Vallee (bij Disneyland)

Marne la Vallee (bij Disneyland)

8.4
Marne la Vallee (bij Disneyland)
Accommodaties
Bezienswaardigheden
Sfeer 8.9
Zorg voor natuur 8.4

13-11-2018
Marleen Schipper
erg geslaagd
Leuke omgeving, genoeg te beleven buiten disneyland om, ook niet ver van parijs zelf ,zeker een aanrader
  • Reis vertrek datumNov. 2018
Uitgaansleven 7.0
2-5-2019
conchita
was erg leuk we hebben erg genoten de laaste keer
het was toen met Halloween we hebben daar toen ook de Halloween shows bekeken en lekker veel Halloween dingen gedaan veel nieuwe Disney figuren gespot en op de foto gezet was erg leuk veel nieuwe dingen gezien
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
Omgeving 7.0
Zorg voor natuur 6.0
9-8-2017
Lot
Wauw, wat een sfeer
Een mooi park, niet te vergelijken met de Efteling. Ontzettend leuk als je net als ik bent opgegroeid met Disney films. Ik vond het erg tof dat er in het park niet gerookt wordt. Het eten is niet overdreven duur. Ik heb gegeten bij cowboy cookout een bbq restaurant voor 15 euro had ik daar een hamburger met aardappelpartjes een halve liter drinken en een fruitsalde. Het enige wat ik erg jammer vond was dat het bij de Disney figuren ongeveer net zo lang wachten was als bij de attracties. Maar verder een geweldig verblijf gehad!
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Cultuur 5.0
Sfeer 9.0
1-10-2017
Björn
Magische wereld
Bij aankomst in het park meteen ondergedompeld in de magische wereld van Disney. Schitteren voor jong en oud!
  • Reis vertrek datumMei 2017
Zorg voor natuur 9.0
11-3-2017
Henny Kartner
Ontspannen in de rust van de natuur
Midden in de bossen heb ik als begeleider4 x met een groep verstsndelijkgehandicapten genoten van deze plek. Graag wil ik ook mijn kleinkinderen laten kennismaken met het mooie park in Marne la Valee /Parijs
  • Reis vertrek datum2017
Omgeving 6.0
5-3-2017
Patrick
Disney Village en Val d'Europe
Disney village een leuk uitgaansgebied waar je lekker kan eten voor alle prijsklasse. Val d' Europe een winkelgebied als je een paar dagen langer in Disney bent om eens lekker te gaan winkelen of uit eten.
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Cultuur 3.0
Zorg voor natuur 5.0
30-10-2016
theeuwen
heerlijk nog even genieten na een dagje park
Zelfs de eerste dag konden we niet in het disneypark maar ons hier prima vermaakt. Er is altijd wat te zien en te doen. Je kan winkelen en ook eten. Online zijn van alle prijzen te vinden hoe duur het ergens is om te eten. Er is ook een Mc donalds hier is het altijd erg druk en warm heb ik er nog niet gegeten in al die jaren . Maar dat is meer in frankrijk. Planet Hollywood is inderdaad niet heel rustig maar voor kids die zo vol zijn van alles was dit juist fijn voor ons. Heerlijk gegeten.
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
Uitgaansleven 7.0
Cultuur 6.0
Sfeer 9.0
Zorg voor natuur 7.0
17-3-2017
Rian
Disneyland is geweldig
Dit dorp is natuurlijk bekend door Disneyland Parijs. een waanzinnig resort
  • Reis vertrek datumApr. 2016
20-3-2017
Bibiana de Vos
voor even weer kind zijn
Disneyland parijs is een sprookje voor jong en oud. Hoe leuk is het om de Disney figuren tot leven te zien komen in het park. je kan op de foto met ze, maar je kan ze ook zien schitteren in de parade in mooie praalwagens. of geniet van 1 van de shows. Leuke attracties voor jong en oud. genieten van een lekkere grote hotdog bij 1 van de vele restautantjes of even neuzen in de leuke winkeltjes die je door het hele park heb. en als je verblijft in 1 van de Disney hotels kan je gebruik maken van de service om je aankopen door hun naar je hotel te bezorgen zodat je er niet mee in het park hoeft te slepen. vergeet niet eind van de dag te kijken naar de geweldige eind show bij het Doornroosje kasteel met licht lasers, watershow en vuurwerk er om heen en op het kasteel worden er prachtige momenten van allerlei Disney films op geprojecteerd. en zelfs daarna hoef het niet over te zijn want je kan nog gezellig de Disney villiage in gaan waar verschillende winkels en restaurants zijn. ook een bioscoop zelfs. met Halloween en kerst is het park extra mooi versierd en kom je helemaal in de stemming. kortom iedereen moet dit 1x in zijn leven hebben ervaart.
  • Reis vertrek datumNov. 2015
Uitgaansleven 10.0
Cultuur 9.0
Omgeving 10.0
Zorg voor natuur 10.0
23-2-2017
Tessa
Beter dan verwacht
Het was niet onze eerste keer.zeker niet.maar wel de eerste keer in de zomervakantie .... Maar wat is het meegevallen! Ok .... het is drukker maar langer dan 45 lin waren we niet kwijt aan de top attracties. Als je wil gaan eten best wel even reserveren. Want anders dreig je wel lang te moeten wachten op een tafeltje. En het was heel lang waxhten maar het vuurwerk voor de Franse feestdag was extra magie .een absolute aanrader. Maar je mag geen claustrofobie hebben op het middenplein voor het kasteel .
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Cultuur 5.0