Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes)

Parc Zoologique de la Palmyre

9.3
Parc Zoologique de la Palmyre
Adres
6 Avenue de Royan
26-7-2015
Dolph
Leuk voor kinderen
Leuk voor kinderen. Wel druk, dus ga 's ochtends vroeg. Ook vwb parkeren. Wel een beetje kleine ruimten, voor bv de tijgers.
14-8-2015
d_plas
Palmyre Zoo
Mooi aangelegde dierentuin groot assortiment dieren, op fietsafstand van de camping. Het park lijkt heel klein maar is groter dan je denkt. De olifanten kun je voeren als je je een beetje uitrekt, vraag me af of dit wel in het welzijn van de dieren is ..
15-8-2015
Erik
Mooie dierentuin
Dit is nog wel een beetje een ouderwetse dierentuin met veel hokken. Je kan er popcorn kopen om de dieren te voeren. Iets dat heel leuk is maar ik vraag me af of dit het welzijn van de dieren bevordert.
14-5-2017
inge_claes25
Een leuke gezinsactiviteit
Het is een zoo waar de meeste dieren kort op elkaar volgen. Een aantal dieren die er thuis in de dierentuin niet zijn zoals een ijsbeer. Het voelde een beetje vreemd aan dat sommige dieren popcorn konden krijgen. Bv de papegaaienshow is iets dat is bijgebleven.
30-6-2015
Cristien
Bezoek gebracht
Niet echt bijzonder en geen speeltuin voor de kids. De Nederlandse dierentuinen zijn mooier. Park wel mooi in het bos. Gratis pakeren
  • Reis vertrek datumJuni 2015
28-8-2014
WAFJ
Anders dan Blijdorp!
Flinke dierentuin waar je de dieren 'gewoon' popcorn mag voeren. Dat is anders dan b.v. Blijdorp. Wel erg druk. Leuke show's een beetje zoals Dolphinarium
23-9-2014
van_wijland
Je komt wel heel dichtbij de dieren
Heel leuk park. Druk toen wij er waren. Een beetje te druk. Je kunt de olifanten voeren, de giraffen aaien en je moet uitkijken dat je niet wordt gepikt door een struisvogel. We hebben heel erg gelachen. Neem wel eten mee want anders sta je een uur in de rij voor een broodje. Leuk uitstapje voor jong en oud!
21-8-2014
cin
mooie dierentuin
heel druk veel mensen staan dicht en op elkaar maar mooie dierentuin
10-8-2014
jori_wester
Erg mooi
Dieren zijn erg tam, dochter heeft zebra kunnen aaien Erg schoon en goed verzorgd, mooie dierverblijven
12-8-2014
sandra
Leuke dierentuin
Geweldig hoe dicht je bij heel veel dieren kon komen en dus aanraken. Speciaal voor de dieren (behalve de apen) kon je popcorn kopen om te voeren (of zelf te eten als je van niet al te zoete popcorn houdt) .
  • Reis vertrek datumJuli 2014