Newcastle Upon Tyne

Adres
25-12-2014
Writer
Sfeer alom!
Wij waren er met de Tyne-Wear derby, hetgeen een belevenis was. Iedereen bloedfanatiek en samen achter de plaatselijke United. Vooral de enorme wand waar de uitfans zitten is echt het bekijken waard.
  • Reis vertrek datumDec. 2014
15-1-2015
Mark
Heerlijk stadion
Een voetbalwedstrijd moet je doen in Newcastle, wat een sfeer:D
  • Reis vertrek datumDec. 2014
7-1-2014
Dennis
Mooi Stadion
Mooi stadion middenin de stad
  • Reis vertrek datumDec. 2013
14-6-2014
Joey
Stadiontour en wedstrijd bezoek aanrader
Stadiontour is mooi, is makkelijk in het stadion te boeken en niet duur. Een wedstrijd van Newcastle United bezoeken raadt ik aan, goede sfeer!
  • Reis vertrek datumNov. 2013
14-6-2013
Jacqueline
Heel bijzonder voor elke voetbalfan!
Voor elke voetbalfan is het heel bijzonder om hier rond te lopen. Niet eens alleen om het stadion zelf, maar vooral vanwege de speciale sfeer die je er proeft als je onder andere de tribunes en de standbeelden ziet: het is waanzinnig om gewoon naast die van Sir Bobby Robson te staan! Newcastle Football Club heeft een immense en heel indrukwekkende fanshop, je kunt het zo gek niet bedenken, of het is met hun club logo erop te koop. Eenmaal bij het St. James' Park Stadium moet je hier echt even binnen kijken. Helaas was onze tijd in Newcastle te kort om een stadium tour te doen, anders hadden we dit absoluut gedaan; het had ons bezoek beslist helemaal onvergetelijk gemaakt....
  • Reis vertrek datumJuni 2013
23-6-2012
yvonnedamhoff_1
Stadion tour
Stadion tour gedaan, gids was een oudere man, echt een allesweter. Leuk om de kleedkamers te zien, de persruimte, business boxen, het hoogste punt op de tribune en natuurlijk het gras! Mooie NCUFC shop!
  • Reis vertrek datumJuni 2012
21-1-2012
D
stadium
stadium allen van buiten bekeken en dat zag er al mooi uit. Ook de souveniershop even bekeken.
  • Reis vertrek datumOkt. 2011