Wassenaar

Duinrell 1
8-3-2020
Wian
De moeite waard vanuit Groningen
Een prima zaterdag mogen hebben in het Tikibad met kinderen (18, 16, 10). De drukte viel mee waardoor er veelvuldig van de glijbanen gebruik kon worden gemaakt. Voldoende sanitaire voorzieningen en gebruik van gratis kluisjes.
  • Reis vertrek datumMrt. 2020
28-2-2020
Lisan
Vies en verouderd
De kids (2 knullen van 11) vonden het top, het was niet echt druk dus veel glijbanen. Maar ik als kritische ouder.... smerig, zo ongelooflijk smerig dat je er misselijk van wordt. Putjes van de douches vol met haren, hele dotten en helemaal verstopt, daardoor overal water, wcs smerig, om de zwembaden overal etensresten en vies. Ik wil niet weten hoe het er uit ziet op een drukke dag. Personeel vriendelijk maar onbekwaam.
  • Reis vertrek datumFeb. 2020
24-9-2019
Natasja
Vreselijk
Het park is best leuk maar het zwembad is echt vreselijk,en ik zeur niet snel ,maar we hadden voor 3 uur zwemmen betaald en zijn na een klein uur al gegaan omdat het zó erg was.. heb werkelijk waar nog nooit zo iets vies gezien als daar. Alles was echt heel vies,de vloeren echt vol zand ,haren en stof, doucheputjes met grote plukken haar ,wc's waar de fransen weg toiletten schoon bij lijken, er stond iemand te dweilen met modder leek het wrl, écht een aanfluiting van heb ik jou daar,ongeloofelijk!? Personeel wat ongeïnteresseerd staat en niet ingrijpt terwijl ze zogenaamd toezicht houden.. nooit maar dan ook nooit meer!!!! Heb er voetschimmel en een keelontsteking aan over gehouden!! Dusss.. als je ziek wil wórden dan is dé oplossing, ga een dagje duinrellen, want het is echt rellen..
  • Reis vertrek datumSept. 2019
30-8-2019
Annie
Nooit meer.
Ongelooflijk druk in het Tikibad. Van zwemmen of glijden komt niet veel. Wachten daarentegen veelvuldig. Van de drie uur zwemmen ruim twee uur in de rij gestaan!!!!! Vreselijk en dat voor zoveel geld
24-8-2019
R
Never nooit meer
Vandaag, 24 augustus, een bezoekje gebracht aan het Tikibad.. wat was dit een verspilling van mijn geld.. waarom? • Het zwembad was overvol. Een half uur ! Wachten voor een glijbaan was geen uitzondering.. • wc’s waren ontzettend smering. Tampons lagen verspreid over de vloer • de chloorlucht slaag bij binnenkomst dusdanig op je ogen, dat je het slechts een uur volhoudt in het zwembad. • er was weinig tot geen toezicht rond het zwembad en het personeel dat toezicht hield, deed niks aan situaties die uit de hand liepen.. Er was duidelijk terug te zien aan het beleid van Duinrell dat zij enkel oog hebben voor een zo hoog mogelijke omzet halen over de rug van haar klanten.. Wees gewaarschuwd !!
24-8-2019
M Lourens
Wat een aanfluiting
De kinderen hadden er veel zin, maar al gauw was de pret over. Super slechte park. Het is vies, overal ligt troep en de wc hebben Franse snelweg kwaliteit. Bovendien laten ze veel te veel mensen toe. Zwembad is absoluut niet wat het zou moeten zijn. Veel te lang wachten, wij zijn maar 1 keer met glijbaan gegaan. Half uur wachten is normaal! Vechten om badhokjes en kluisjes. Nooit en dan ook nooit weer. Als kers op de pudding ook nog een 10 euro aftikken voor het parkeren. Het personeel is verveeld, weinig controle, je voelt he absoluut geen gast. Het liefst was ik al na een kwartier vetrokken. Ik heb heel veel medelijden met die mensen die hier een week op de camping staan. Bedenk goed of je wel naar Duinrell wil gaan. Een echte aanfluiting
21-8-2019
Victor veteraan
DANK VAN EEN VETERAAN!
Top dag gehad, mede doordat mn vrouw en ik niet hoefde te betalen, omdat we veteraan zijn. Ik vind het een geweldig gebaar van Duinrell! Het park zelf ook goed, leuke variërende attracties voor jong en oud....helaas niet naar het zwembad geweest.
11-8-2019
I. Rasenberg
Het was super smerig en overvol. De douches koud
Slechtste ervaring ooit! Het park was overvol. Het restaurant smerig. Iedereen kreeg een verkeerde bestelling. Kinderen die voorschoten bij alle attracties, personeel dat niet corrigeerde, vreselijk. Ik ga hier nooit meer naartoe.
10-8-2019
Simone
Park die wat aanpassingen nodig heeft.
Wij zijn hier een dagje in het park geweest. Helaas zijn wij erachter gekomen dat het park niet rolstoelvriendelijk is. Het is niet duidelijk per atractie hoe je erin kan met de rolstoel en waar je dan heen moet. Bij bijv. De falcon en dragonfly kan je met de rolstoel via de uitgang, maar de weg naar boven toe is zeer krap en steil waardoor het erg moeilijk is. Drempels zijn niet laag, dit is ook erg lastig. Verder is het een leuk, maar klein park. Er is voor iedereen wel iets leuks. Het tikibad is op drukke dagen over de koppen lopen , zo druk. Lang aan het zoeken naar een vrij kleedhokje. Glijbanen zijn wel heel vet.
6-8-2019
Naya
Wel oké voor een keertje
Prima park maar naar mijn mening is de normale toegangsprijs veel te hoog. Het is een klein park waarin ze geprobeerd hebben voor alle doelgroepen wat in huis te hebben. Hierdoor is er vrij weinig te doen per doelgroep, dat is jammer. Ik vond de medewerkers aardig, zeker toen ik een vraag had over de lengte bij de botsbootjes (deze staat dus gewoon fout op het bord!). Prijzen qua eten was ook wel te doen, niet zo goedkoop als de snack om de hoek maar ook niet belachelijk duur. Met de achterstand qua onderhoud vond ik het ook reuze meevallen, alleen de carrousel is wat dat betreft een drama. Ik vond het wel leuk voor een keertje, maar zal niet snel terug gaan, te klein. Tikibad geen gebruik van gemaakt maar buitengedeelte kan je langslopen en zag er erg mooi uit. De drukte was goed te doen. Bij de entree kreeg iedereen een blaadje met waarschuwing over de voorspelde drukte van het tikibad, vond dit erg netjes.