La Roche La Roche-en-Ardenne

Plateau de Deister 1
5-9-2016
Ria
Wildpark La Roche
Middenin de natuur een wildpark. Als je geluk hebt zie je veel dieren, soms zijn de dieren helemaal verstopt. Bezoektijd varieert daarom nogal.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
2-5-2016
m.mijs
Leuk wildpark
Verplicht met een treintje ga je de berg op. Je komt o.a. schapen, geiten, ezels, herten, lama's, koeien, wilde zwijnen en wolven tegen. Er is een afgeschermd gebied per dierensoort. De wolven zitten in een hok, de andere dieren kun je aaien vanuit het treintje. Intussen heb je leuke uitzichten over de vallei. Wij hebben een top tijd gehad met ons zoontje van 2. De meiden achter ons (gok 8-10 jaar) vonden het ook geweldig. Je kunt mais kopen om de dieren te voeren. Dat maakt het aaien makkelijker.
  • Reis vertrek datumApr. 2016
6-8-2015
martin-jolanda
super
erg leuk parc, zeker gezien de kleine toegangsprijs. waren veel jonge dieren toen wij er waren en de nieuwe wolven zijn een echte blikvanger!
  • Reis vertrek datumJuli 2015
10-4-2015
wendy
Redelijk klein wel gezellig
Dierenpark met veel verschillende diersoorten, het is niet bepaald groot maar wel gezellig om door te wandelen. De speeltuin buiten het park aan de cafetaria is leuk om in te spelen en mooi om te onderhouden.
  • Reis vertrek datumApr. 2015
10-3-2015
Mirjam
met mooi en droog weer goed te doen
was eens een iets andere dierentuin dan wij gewend zijn... moet alleen niet regenen of lang geregend hebben, want dan moet je echt oude schoenen aan...
  • Reis vertrek datumMrt. 2015
  • Reis vertrek datumJuli 2014
16-7-2014
Vandevyvere Guido
Wandelen in het bos
Prijs - kwaliteit was een tegenvaller
  • Reis vertrek datumJuli 2014
6-10-2013
B
kind vriendelijk
zeker te doen met kinderen
  • Reis vertrek datum2013
9-9-2013
Carine Jaeken
tegenvaller van formaat
onthaal was supervriendelijk, want eigenlijk meenden we daar te eten en dat was toen niet voorhanden. alleen een tosti was er te krijgen, maar die heeft ons echt wel goed gesmaakt. Het dierenpark op zich viel enorm tegen. Buiten wat herten en everzwijnen hebben we geen dieren gezien....
  • Reis vertrek datumSept. 2013
22-7-2013
Jörgen
Lekker wandelen
Dieren bekijken (let op geen grote dierentuin) en wandelen in de bossen. Erg vriendelijke bediening op het terras met een chouffe van het vat. :-)
  • Reis vertrek datumJuli 2013