Zeewolde

Adres
Slingerweg 1
1-5-2019
Stap
Fantastische dag in de eemhof!
Alle negatieve verhalen die ik gelezen had bleken helemaal niet waar te zijn! Ons dagje eemhof was geweldig! Prachtig zwembad, schoon, ook de toiletten, midden in de meivakantie hadden ook wij gewoon zitplaats in het zwembad! En bij het zwembad café waren wij ook zo aan de beurt! Ook de turbo twister vinden wij geweldig! Klein beetje in de rij, helemaal de moeite waard! Leuke wildwaterbaan. Heerlijk gegeten in het evergreen restaurant! Voor herhaling vatbaar!!
  • Reis vertrek datumMei 2019
8-4-2019
Steek wat geld in onderhoud
Steek wat geld in onderhoud
Een leuk zwembad. Veel te doen, al is daadwerkelijk zwemmen lastig door de drukte. Als je bedenkt dat men ongeveer 20.000 euro per dag binnenharkt vraag je je af of een klein gedeelte van dat geld niet eens besteed kan worden aan het opknappen en schoonmaken van de vijf aanwezige wctjes. Ook het rijkelijk getatoeëerde publiek, onder wie ik een man bovenaan de glijbaan tegen zijn dochter hoorde zeggen “kijk daar loopt mama met haar dikke reet” geeft niet echt een gevoel van gezelligheid. Dan nog 11 euro vragen aan kinderen die willen surfen. En ik zag dat in het park het huren van een golfkar 90 euro per dag kost. Alles lijkt hier gericht op zoveel mogelijk geld aan de klanten verdienen.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
7-3-2019
Susan
nooit meer
vaker hier wezen zwemmen.. deze keer was het water super koud!!! super druk! geen plek om te kunnen zitten maar wel 210 euro lichter, met meerdere kinderen. 1 kleine van nog geen 2 dezelfde nacht ziek geworden en 1 van 4 jaar oud. allebei super ziek geworden.. we hebben meer tijd in de doucheruimtes door gebracht dan in het zwembad omdat het zo koud was. volgende keer gewoon naar ander zwembad in Lelystad! dan kan ik voor hetzelfde geld ook nog uiteten!
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
11-1-2019
Caroline
Leuke act buiten de weekenden en vakanties
Super leuk zwembad. We waren op een maandag (studiedag op school) hierdoor kon je ongestoord alle glijbanen uitproberen en was het gezellig druk. Kan me voorstellen dat in de weekenden en vakanties het behoorlijk druk kan zijn..
  • Reis vertrek datumJan. 2019
13-1-2019
klant
Zwembad slecht geregeld
Wat betreft het zwembad; Het was (ja, in een schoolvakantie) véél te druk! Overal rijen en te druk in het water. Daarnaast 20 minuten voor een snackmaaltijd in de rij gestaan, vervolgens ruim een uur op het eten moeten wachten!! Er worden dus veel te veel mensen binnengelaten op zo'n dag, terwijl je van tevoren moet reserveren en er veel voor betaalt!
  • Reis vertrek datumDec. 2018
27-10-2018
J.
Nooit meer
Met de hele familie avondje naar de Eemhof om lekker te zwemmen... Online gereserveerd, sta je bij de ingang van de parkeerplaats al 20 minuten te wachten op kaartjes. We waren met 4 auto's dus ook nog 30 euro parkeergeld. Totaal 270 euro betaald. Het was verschrikkelijk DRUK waar je ook heen wilde, enorme wachtrijen. Onderhoud doen ze niet meer aan lijkt het wel, en om 20:45 wordt iedereen met een bloedgang naar de douches gejaagd. Waar er van de 7 douches er 5 werken, dus maar gaan aankleden en thuis gaan douchen. Was voor ons allemaal de allerlaatste keer Eemhof...
26-10-2018
miepmiep
Hoeveel mensen kan je in zwembad proppen..
druk drukker drukst! dat is wat ik er van kan zeggen. zelfs het personeel vond het binnen te druk gaven ze aan. we zaten op het park in een huisje , maar echt niet nog een keer. maar echt ze moeten in vakanties geen dagjes mensen meer toe laten. ( herfstvakantie)
25-10-2018
Paula
Nooit meer
Dat t belachelijk is dat ze mensen laten reserveren voor het zwembad je krijgt daardoor het idee hebt dat men aantal bezoekers Goed kan monitoren. Niets was minder waar, zo ontzettend druk echt niet normaal. iets bestellen bij kassa van horeca was een ramp maar 1 medewerker bij kassa en die moest ook de bestellingen opnemen . Enorme rijen voor glijbaan. Mijn zoon (13) wil normaal altijd tot sluitingstijd in een zwembad blijven maar nu wilde hij na 2,5 uur alweer naar huis omdat ook hij zich als een haring in een ton voelde !!! Dit middagje zwemmen kostte ons voor 2 personen € 53,50 incl parkeren reken daar uur heen en terug rijden bij in ons geval. Ik voel mij eerlijk gezegd opgelicht door deze praktijken van centerparcs. Het is belachelijk zou niemand aanraden om hier heen te gaan in een vakantieperiode
24-10-2018
Jack
Onacceptabel voor zoveel entreegeld
In een vakantieperiode weet je dat het druk is...daar moet je jezelf op instellen. Dit overtrof echter onze verwachting. Voor een gezin met 2 kinderen betaalde ik bijna € 90,- Incl. parkeergeld en moest daarvoor reserveren. De schijn wordt daarmee gewekt dat er toelatingsbeleid is. Als je echter vroeg komt, betekent dit niet dat je ook eerder het bad uit moet...in de loop van de dag wordt het dus onverantwoord druk. Ahv het aantal reserveringen weet men al hoe druk het wordt en kan men de personele bezetting aanpassen maar dat gebeurt niet, daardoor ontstaan er lange wachtrijen bij attracties en horeca, zijn er niet voldoende kleedhokjes, zijn de toiletten erg vervuild en lopen prullenbakken letterlijk over. Dit laatste heeft uiteraard ook te maken met de asociale instelling van bepaalde bezoekers maar kan (deels) ondervangen worden door een goede personele bezetting. Voor dit bedrag vond ik het onacceptabel wat ik tegen kwam.
30-8-2018
Heidi
Nooit meer de Eemhof
We verbleven in de Eemhof van 27 tot 31/08/2018. Na 14 x centerparcs bezocht te hebben was dit voor ons de eerste keer dat we teleurgesteld waren. De vip cottage 533 was niet schoongemaakt zoals het hoorde. Onder het bed vonden we nog hondenzakjes, kussensloop was niet vervangen, in de woonkamer onder de zetel vonden we nog een headset. In de badkamer werkte het bubbelbad niet. De ramen waren ook nog vuil, enz. Bij de bowling moest jezelf nog aan de bar je drank gaan bestellen om dan nog eens 40 minuten te moeten wachten op je bestelling. Daardoor 15 minuten niet kunnen bowlen terwijl je toch 25 euro moet betalen voor 55 minuten bowling. In de Fuego onze drank komen opnemen en dan had de serveerster bij het brengen de plateau met drank laten vallen over onze kledij. Voor ons dit park nooit meer.
  • Reis vertrek datumAug. 2018