Houffalize

Adres
Place de l'Eglise 17
3-8-2017
Cindy
Leuk als je in de buurt bent
Het binnen gedeelte van de speeltuin is oud en rommelig. Het heeft een educatief doel, maar slaat volgens ons de plank volledig mis. Buiten is een leuke speeltuin voor kinderen van 5 tm 10 jaar. De opblaasbare stormbaan was bij onze kinderen favoriet. Lekker stoeien met andere kinderen op de wipe out ballen. Klimtoren ziet er gaaf uit, maar volgens de jongens gleed de grote glijbaan niet goed. Als je in de buurt bent kun je hier zeker een paar uur naar toe gaan met de kinderen maar net als wij 45 minuten ervoor rijden zou ik niet doen.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
21-8-2016
nancy Oostkamp
nooit meer
Wij zijn met 4 volwassen geweest en 2 kinderen, leeftijd 10 en 13 jaar. Inkom 42 euro samen. Eenmaal voorbij de inkom naar het gevarenhuis en fietssimulator bleek daar alles zeer verouderd te zijn. Enkel buiten de klimtoren was interessant voor de kinderen, maar niet meer voor de leeftijd van boven 10 jaar ! Cafetaria met terras was ook verouderd en volgens er wel volk op terras zat, was het binnen zeer leeg en niet gezellig. De rest van de speeltoestellen was verouderd en de springkastelen moesten ze nog klaarmaken zelf was het al 14:00 uur. Zeker niet voor herhaling, prijs te duur en teleurgesteld na 30 minuten weer buiten, zelf met drankje op terras. Echt geen reclame waard !!!
  • Reis vertrek datumAug. 2016
21-8-2016
Deborah
slecht onderhouden
het binnen gedeelte viel erg tegen, is meer voor kinderen in de leeftijd vanaf 7 jaar, veel deed het ook niet of was niet meer te lezen. De workshop sloeg ook nergens op, zou NL zijn maar kregen een Franse waardoor de kinderen het niet begrepen. buiten speeltuin verdient ook grondig onderhoud. De springkussens liepen constant leeg doordat de slang van de pomp los liet. Was erg zonde van onze tijd.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
13-10-2012
nlreferrals
Heeft zijn glorietijd wel gehad
Aangezien Plopsa Coo dicht was hebben we dit als alternatief bezocht voor onze peuter. We waren om 11:30 de 1e bezoekers en het enige personeel was volgens ons bij de kassa. Een kop koffie of limonade was niet te krijgen (niemand). Doelgroep is duidelijk wat oudere kinderen dan de onze (2,5 jaar). Het binnengedeelte is leuk in elkaar geknutseld, maar meer voor educatieve doeleinden (schoolgroepen) dan voor algemeen speeltuinvermaak. Na een duik in de ballenbak snel naar de buitenspeeltuin (die bij navraag allen via de toiletten geopend was?). Gelukkig was het mooi weer anders waren we met een half uur klaar. De buitenspeeltuin bleek half afgesloten, het geopende deel half verrot (de gaten vielen in de bodem). Slechts een paar goede speeltoestellen nog. Er is een labyrinth dat de afgelopen drie jaar zeker geen hovenier gezien heeft. Lekker tussen de prikkelbosjes door, compleet overwoekerd. Tijd voor een grote renovatie van de buitenspeeltuin en betere vermelding van de doelgroep.
  • Reis vertrek datumOkt. 2012