Leeuwarden

Adres
Oldehoofsterkerkhof
18-8-2019
Tiny
Een aanrader! Zeker gaan doen! Voor oud en jong.
Vanuit Bolsward met OV- Bus, naar Leeuwarden. oa voor de Free Tour. Wij waren met 5 famillie leden, rond de 70 jaar. Wat een geweldige wandeltocht was dit! Met Henk als gids. Die ons veel moois van de stad liet zien. En humorvol veel verhalen over de stad wist te vertellen. Een super middag gehad. Nogmaals ....Heel veel dank.
13-8-2019
J.B. Hoitink
geweldig mooie stad
verdiep je vooraf in de bezienswaardigheden die je wilt bekijken anders is je tijd te kort!
11-8-2019
Thierry
Schitterend
Leeuwarden heeft mij positief verrast.Leuke B&B,zeer vriendelijke mensen.Ook de omgeving met eigen fiets verkend.Ik heb zo ongeveer alles bezocht in Leeuwarden. Mijn weekje heb ik afgesloten met gids Henk en een wandeltour.Met een zeer goed gevoel weer naar thuis vertrokken.Bedankt Leeuwarden en al die lieve mensen. 👍👍👍
  • Reisgezelschapalleenreizend
30-7-2019
José
echt een aanrader
Met Henk als gids een fantastische tour door Leeuwarden gemaakt met vriendin. Heel veel opgestoken, een echte aanrader!
  • Reis vertrek datumJuli 2019
10-7-2019
Camperplaats
Geweldig, aanrader om te doen!
Echt een aanrader om Leeuwarden op een andere manier te verkennen! Wij raden al onze gasten / camperaars Guide To Leeuwarden aan. Altijd een succes!
  • Reis vertrek datumJuli 2019
8-6-2019
Gerrit Immink
Christina is fantastisch en zeer bevlogen gids.
Ons verblijf was slechts een dag in Leeuwarden. Wij verbleven op camping De Verborgen Hoek in Harich.
  • Reis vertrek datumMei 2019
9-4-2019
Knijnenburg
Leuke originele kijk op Leeuwarden
Leuke gids Charlotte enthousiast veel info over streetart in Leeuwarden.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
2-4-2019
vera en ronny
fantastisch
Heel toffe rondleiding met zeer enthousiaste gids Christina een aanrader
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
11-2-2019
Nicolette
Christina is een zeer goede en enthousiaste gids.
Dit was onze eerste Free Tour en het was een zeer leuke tour vol interessante verhalen over Leeuwarden. Onze gids Christina is een zeer enthousiaste verteller en zij weet veel te vertellen over de geschiedenis van de stad maar ook over allerlei bijzondere wetenswaardigheden die je zelf niet zo snel zou ontdekken. Je merkt aan haar dat ze echt trots is op deze stad. Tijdens de groepsfoto voor het stadhuis maakten wij bij toeval ook nog even kennis met de burgemeester die zojuist terugkwam van een afspraak. Leeuwarden is een mooie stad met vriendelijke mensen, zeker een bezoek waard. Deze Free Tour is een echte aanrader.
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
17-12-2018
Ineke
Leuke tour, enthousiaste gids, aanrader!
Ondanks het koude weer, wist de gids een leuke en interessante tour neer te zetten. Grappige weetjes, beetje interactief wat een leuke toevoeging was. Een aanrader als je nieuwsgierig bent naar weetjes en mooie plekjes.
  • Reis vertrek datumDec. 2018