Leeuwarden

Adres
Oldehoofsterkerkhof
28-9-2020
Heleen
Leuke stadswandeling met humoristische anekdotes
Het was een leuke en interessante stadswandeling met een enthousiaste en humoristische gids. Heel leuk om Leeuwarden te ontdekken.
28-9-2020
De Brabanders
Wij 'n fantastische tour door Leeuwarden.
Ons verblijf bij hotel 't Anker was eenvoudig (dat siert de mens), maar gastvrij en coronavriendelijk.
5-9-2020
Mevr Marijnissen
Fantastische stadswandeling
Ik had van te voren niet gereserveerd. De Nederlandse tour zat vol. Ik koos uiteindelijk voor de Engelse tour. Daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. De gids kon heel goed Engels en vertelde alles duidelijke over de stad. Hij was zeer enthousiast dat bracht hij over na mij toe. De tour duurt ongeveer 1 uur en 30 minuten. Veel leuke plekken gezien die je misschien alleen als je de stad zelf ontdekt niet had gezien. Achteraf konden we de gids zelf een fooi geven wat ik van de tour vond. Eventueel kon je vragen stellen en een map krijgen van de stad.
  • Reisgezelschapalleenreizend
7-8-2020
Diana
Interessante en leuke stadswandeling met Charlotte
We waren onbekend met Leeuwarden. Wat een leuke stad. Gids Charlotte wist ons veel te vertellen over de stad en haar geschiedenis. En ook over het leven en de activiteiten van nu. Op elke vraag wist ze in te haken, ze had nog uren door kunnen vertellen, erg leuk!
  • Reis vertrek datumAug. 2020
17-7-2020
Anoesjka Duinstra
Interessante en leuke rondleiding door Leeuwarden
Samen met mijn tante hebben we aan de rondleiding meegedaan. Henk kan goed en kort en krachtig vertellen, nooit saai en mooie wetenswaardigheden over de stad. Je kijkt daardoor anders naar de stad! Dat gold voor mij, als inwoner, en voor mijn tante, die hier op bezoek is. Voor herhaling vatbaar! Steeds weer! En doe dit aan de start van je verblijf in Leeuwarden, je krijgt er ook superleuke tips voor het vervolg van jouw verblijf.
  • Reis vertrek datumJuli 2020
8-7-2020
Bas en Miranda
We hebben leuke interessante plekken gezien die je anders niet zou ontdekken op een losse vrolijke manier. Henk wist veel te vertellen over Leeuwarden!! Een echte aanrader. Ook zijn advies om bij Spinoza te eten, zalig gegeten in een leuk eetcafé met fijne bediening!!
  • Reis vertrek datumJuli 2020
25-6-2020
Jef Cattebeke
Meerwaarde bij een bezoek aan Friesland
Een prima gidsbeurt van Christina die ons liet kennismaken met heel wat interessants in Leeuwarden. De traditionele toeristische trekpleisters hadden we al zelf verkend maar hetgeen we op de Free Tour te zien en en te horen kregen was een echte meerwaarde voor ons verblijf in Friesland. Na het weekje fietsen van een uitgebreide en heel ontspannen Elfstedentocht was dit een bijkomend hoogtepunt voor onze vakantie.
  • Reis vertrek datumJuni 2020
12-2-2020
Emmy en Ina
Heel leuk en toelgankelijk
Ondanks het barre weer met storm en regen wist Henk er een hele leuke tour van te maken zodat wij de kou vergaten en vastbesloten zijn terug te komen als de de zon schijn;t er staat nog veel meer op onze todo list :)
  • Reis vertrek datumFeb. 2020
29-12-2019
Mauritz en Annet Jordaan
Leuk,interessant,mooi en grappig
De stadswandeling is reuze leuk! Je komt op plaatsen waar je anders niet komt. Henk, de gids, is een leuke aardige man die ontzettend veel kan vertellen over de geschiedenis van Leeuwarden. Ons is wel duidelijk geworden, dat de meest belangrijke mensen uit onze voorgeschiedenis uit Leeuwarden komen😉. Wij hebben overnacht in hotel Post Plaza, een echte aanrader, fantastisch! Dus het waren 2 mooie dagen in een prachtige stad !
  • Reis vertrek datumDec. 2019
12-10-2019
Pia,Toos,Emile en Dick.
Zeer boeiend en humoristisch!
Een dagje Leeuwarden, wat ga je dan doen? Een stadswandeling dus. Wat een goede keus! Gids Henk heeft ons op de Leeuwarden Free Tour meegenomen naar vele verrassende plekjes van Leeuwarden. Hij wist ons op een enthousiaste, zeer humoristische en beeldende manier, veel te vertellen over "zijn Ljouwert". Een absolute aanraden, die we niet graag hadden willen missen. Op dat moment waren er in 2019, al 9999 mensen ons voorgegaan. Het bleek dat één van ons vieren toen de 10.000ste bezoeker van 2019 was.
  • Reis vertrek datumOkt. 2019