Leeuwarden

Adres
Oldehoofsterkerkhof
12-10-2019
Pia,Toos,Emile en Dick.
Zeer boeiend en humoristisch!
Een dagje Leeuwarden, wat ga je dan doen? Een stadswandeling dus. Wat een goede keus! Gids Henk heeft ons op de Leeuwarden Free Tour meegenomen naar vele verrassende plekjes van Leeuwarden. Hij wist ons op een enthousiaste, zeer humoristische en beeldende manier, veel te vertellen over "zijn Ljouwert". Een absolute aanraden, die we niet graag hadden willen missen. Op dat moment waren er in 2019, al 9999 mensen ons voorgegaan. Het bleek dat één van ons vieren toen de 10.000ste bezoeker van 2019 was.
  • Reis vertrek datumOkt. 2019
26-8-2019
Monique
Geweldig!
We hebben de 'Leeuwarden Free Tour' gedaan met gids Henk, een erg leuke rondwandeling. Leeuwarden is een verrassend mooie stad, een echte aanrader!
18-8-2019
Tiny
Een aanrader! Zeker gaan doen! Voor oud en jong.
Vanuit Bolsward met OV- Bus, naar Leeuwarden. oa voor de Free Tour. Wij waren met 5 famillie leden, rond de 70 jaar. Wat een geweldige wandeltocht was dit! Met Henk als gids. Die ons veel moois van de stad liet zien. En humorvol veel verhalen over de stad wist te vertellen. Een super middag gehad. Nogmaals ....Heel veel dank.
13-8-2019
J.B. Hoitink
geweldig mooie stad
verdiep je vooraf in de bezienswaardigheden die je wilt bekijken anders is je tijd te kort!
11-8-2019
Thierry
Schitterend
Leeuwarden heeft mij positief verrast.Leuke B&B,zeer vriendelijke mensen.Ook de omgeving met eigen fiets verkend.Ik heb zo ongeveer alles bezocht in Leeuwarden. Mijn weekje heb ik afgesloten met gids Henk en een wandeltour.Met een zeer goed gevoel weer naar thuis vertrokken.Bedankt Leeuwarden en al die lieve mensen. 👍👍👍
  • Reisgezelschapalleenreizend
30-7-2019
José
echt een aanrader
Met Henk als gids een fantastische tour door Leeuwarden gemaakt met vriendin. Heel veel opgestoken, een echte aanrader!
  • Reis vertrek datumJuli 2019
10-7-2019
Camperplaats
Geweldig, aanrader om te doen!
Echt een aanrader om Leeuwarden op een andere manier te verkennen! Wij raden al onze gasten / camperaars Guide To Leeuwarden aan. Altijd een succes!
  • Reis vertrek datumJuli 2019
8-6-2019
Gerrit Immink
Christina is fantastisch en zeer bevlogen gids.
Ons verblijf was slechts een dag in Leeuwarden. Wij verbleven op camping De Verborgen Hoek in Harich.
  • Reis vertrek datumMei 2019
9-4-2019
Knijnenburg
Leuke originele kijk op Leeuwarden
Leuke gids Charlotte enthousiast veel info over streetart in Leeuwarden.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
2-4-2019
vera en ronny
fantastisch
Heel toffe rondleiding met zeer enthousiaste gids Christina een aanrader
  • Reis vertrek datumMrt. 2019