Leeuwarden

Oldehoofsterkerkhof
9-4-2019
Knijnenburg
Leuke originele kijk op Leeuwarden
Leuke gids Charlotte enthousiast veel info over streetart in Leeuwarden.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
2-4-2019
vera en ronny
fantastisch
Heel toffe rondleiding met zeer enthousiaste gids Christina een aanrader
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
11-2-2019
Nicolette
Christina is een zeer goede en enthousiaste gids.
Dit was onze eerste Free Tour en het was een zeer leuke tour vol interessante verhalen over Leeuwarden. Onze gids Christina is een zeer enthousiaste verteller en zij weet veel te vertellen over de geschiedenis van de stad maar ook over allerlei bijzondere wetenswaardigheden die je zelf niet zo snel zou ontdekken. Je merkt aan haar dat ze echt trots is op deze stad. Tijdens de groepsfoto voor het stadhuis maakten wij bij toeval ook nog even kennis met de burgemeester die zojuist terugkwam van een afspraak. Leeuwarden is een mooie stad met vriendelijke mensen, zeker een bezoek waard. Deze Free Tour is een echte aanrader.
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
17-12-2018
Ineke
Leuke tour, enthousiaste gids, aanrader!
Ondanks het koude weer, wist de gids een leuke en interessante tour neer te zetten. Grappige weetjes, beetje interactief wat een leuke toevoeging was. Een aanrader als je nieuwsgierig bent naar weetjes en mooie plekjes.
  • Reis vertrek datumDec. 2018
18-11-2018
Jacques Pronk
Prima basis om Leeuwarden verder te verkennen
Op 11 november een interessante, levendige en instructieve prive-tour met gids Zenon gehad. Leeuwarden is op een bijzondere manier voor ons gaan leven !
  • Reis vertrek datumNov. 2018
27-10-2018
Riek Posthuma
Geweldig gedaan door Henk. Mienskip!
In combinatie met het bezoek aan het Fries museum is dit een prachtige mogelijkheid om de stad te leren kennen op een geweldige interessante manier.
23-10-2018
Mw. Geerts
Fantastische stadstour, aanrader
Henk, de bedenker en oprichter van deze tour heeft een zeer informatieve en met humor gebrachte tour met ons gedaan. We zijn aangenaam verrast door de schoonheid van Leeuwarden en de vele verhalen die er over deze stad te vertellen zijn. En niet te vergeten de verhalen van de beroemde personen die uit deze stad komen. Een absolute aanrader.
13-10-2018
Marian Both
Voor herhaling vatbaar!
Leeuwarden is echt de moeite waard. Wij hebben een boottocht door de grachten gemaakt en een stadswandeling. De wandeling onder leiding van gids Henk is ook echt een aanrader. Super leuke dag gehad.
7-10-2018
Dick Klein
Top !
We maakten deel uit van de “Friese verhalen tour”. Henk zorgde voor een tour waar alles in zat waar we op hoopten: enthousiasme, betrokkenheid, kennis van zaken, humor en een goed verstaanbaar verhaal.
20-8-2018
Sjaak Buijsen
grandioos !
We hebben de culturele stadswandeling onder leiding van Kevin gedaan. In één woord meer dan perfect. Veel kennis, enthousiasme en hij nam ons mee in de tijd. We hadden dit niet willen missen. De reuzen waren meer dan geweldig, maar Kevin ook. Een onvergetelijke dag . Ruim 3 uur heen en ruim3 uur terug met de trein was het waard.
  • Reis vertrek datumAug. 2018