Septfontaines

Eetgelegenheden 8.9
Staat v/h sanitair 8.7

29-7-2020
Astrid
Camping met veel vaste plekken/ stacaravans
Wij overnachtten hier op de terugweg naar huis. Ontvangst door Nederlandse eigenaren was heel hartelijk. Camping is prachtig tegen het bos aan gelegen en toch ook weer snel op de snelweg. Groot deel van de camping bestond uit vaste (seizoens)plekken en stacaravans. Kleiner deel voor passanten. Net en schoon sanitair. Eenvoudig maar prima restaurant met kleine prijsjes. Zwembad hadden wij niet gebruikt. Je moet wel van een beetje volks en drukte houden, er was van verschillende kanten herrie van campinggasten, tot 02:00, maar dat is smaakverschil.
Eetgelegenheden 7.0
Staat v/h sanitair 7.0
1-8-2020
Jacob
Gezellige familiecamping
Ik ben gedurende 3 weken op deze camping verbleven, en het is ons zeer goed bevallen. Veel vaste gasten, welke mondjesmaat binnenstroomde. Ondanks de geldende maatregelen toch een gezellige bistro, waar lekker gegeten kan worden voor een redelijke prijs. Het was gedurende ons verblijf prachtig weer waar we dus ook heerlijk van hebben genoten. Zwembad is ook heerlijk, om af te koelen tijdens de warme dagen.
Staat v/h sanitair 8.0
1-8-2020
Jeannette
Uitstekend!
Hele gezellige camping met vriendelijk personeel en enthousiast animatieteam. Mooi en schoon toilet gebouw. Covid- maatregelen worden netjes uitgevoerd en het zwembad is open. Prima vakantie gevierd en komen zeker terug!
23-3-2020
Rianne
Heel erg gastvrij!!
Wij waren met 4 stellen onverwachts onderweg vanuit Benidorm naar Nederland ivm het coronavirus. We werden heel vriendelijk ontvangen door de campingeigenaar en zijn vrouw. Het restaurant was ivm het coronavirus gesloten maar we konden eten bestellen wat naar de caravan werd gebracht!!! Hebben heerlijk gegeten en de volgende ochtend lekker verse broodjes opgehaald en we konden onze reis huiswaarts weer uitgerust vervolgen!!!
  • Reis vertrek datumMrt. 2020
21-9-2019
Van Veldhoven
Geweldig
Bij aankomst denk je inderdaad (zoals we al op reviews gelezen hadden) waar zijn we nu terecht gekomen?! Nu moet ik er ook eerlijk bij vertellen dat het regende, dus dat hielp ook niet mee. Maar als je er eenmaal staat is het een super leuke, vriendelijke camping. Ook de vaste gasten zijn erg vriendelijk. Het animatieteam was fantastisch. Natuurlijk zijn er op en aanmerkingen. De camping is bezig met renovaties, dus er wordt hard aan gewerkt. Je kunt heerlijk eten in de bistro, de bbq avonden zijn ook een succes. En er wordt ook voor de volwassenen bijna iedere dag wel iets georganiseerd. Het enige minpuntje is het tijdstip dat ze het sanitair schoonmaken, 's ochtends rond 7.30 uur beginnen ze. Kortom, wij hebben een leuke vakantie gehad. De kinderen willen volgend jaar weer terug naar simmie (de mascotte).
12-8-2019
Judith
Fijne kleine gezellige camping
We hebben een week op deze camping gestaan, die voorbij was voordat we er erg in hadden. Hele leuke mensen ontmoet, iedereen is er even vriendelijk. Het is een kleine overzichtelijke camping met douches die heerlijk warm zijn. Ook kreeg je muntjes voor de afwasmachine, die we overigens niet gebruikt hebben. In de Bistro kan je heerlijk eten voor weinig geld. Woensdag heerlijk een Italiaans buffet gehad in de Bistro. Wij gaan zeker nog een keertje terugkomen op deze camping
Eetgelegenheden 9.0
Staat v/h sanitair 8.0
6-8-2019
Gerben
Zalig genieten
Erg leuke camping met de meest vriendelijke eigenaars ooit. Voorzien van zwembad met apart kinderbad met speeltoestel, leuk speeltuintje beach vollybal veld de toiletten en (gratis) douches zijn zeer proper en het afwaswater lekker heet, (iets wat op de meeste campings wel eens te wensen over laat) Maar ook een GRATIS vaatwasser heerlijk . De Bistro heeft een leuke kaart, en het eten is supervers en erg lekker bereid. Ruime porties en ZEER betaalbaar ook. De omgeving is zalig om met de motor te verkennen en de Luxemburgse wegen zijn er mooi en goed onderhouden. vanaf de camping is er veel te zien op ongeveer 10 km in de omtrek, wanneer je naar vrienden van camping simmerschmelz gaat op facebook en typt de naam anita in zie je complete routes en foto`s erg gaaf. de kids hebben zich meer dan uitstekend vermaakt met Buurvouw en de buurmeisjes wat een leuk lief stel dames.
3-8-2019
Maarten
Gezellige familiecamping
Zojuist weer terug na een weekje op deze camping doorgebracht te hebben. Zeer vriendelijk ontvangst door de dame bij de receptie, een goed begin ! Alles op de camping is in het Nederlands, wel zo makkelijk. De stacaravan die wij gehuurd hebben vonden wij matig en had ook beter schoongemaakt mogen worden, overigens worden er een aantal stacaravans begin volgend jaar vervangen dus daar wordt aan gewerkt ! Wij vonden het een gezellige familiecamping met heel veel gasten uit Nederland, de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad, speeltuin, springkussen en uiteraard met het animatieteam, erg leuk. Kwaliteit bistro & snackbar gewoon goed met schappelijke prijzen, ook de bbq op woendag was prima verzorgt. Misschien volgend jaar weer een weekje maar dan in een nieuwe stacaravan. Resume : Een prima camping om te verblijven, prijs / kwaliteit = goed !
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Staat v/h sanitair 7.0
3-8-2019
Diane
Super
Super gastvrije camping. Ontzettend veel respect voor de eigenaars van de camping van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat zijn ze druk bezig om iedereen een prettig verblijf te geven. Het is duidelijk te zien dat er een stijgende lijn in de camping is. Ze zijn actief bezig met leuke animatie en leuke thema’s voor de avond foute party en spooktocht super. Het eten in de bistro is zeer zeker een aanrader en dat het soms iets langer duurt is geen probleem wij hebben vakantie en er wordt hard voor je gewerkt.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
6-1-2019
Annette Kip
We kregen bij aankomst een hartelijk welkom in de sfeervolle Bistro , die ook tijdens de wintermaanden veel warmte en gezelligheid uitstraalt . Prachtige wandelpaden in de omgeving , en ook leuk om de kastelenroute eens te rijden wat wij gedaan hebben , daarna op de camping in de Bistro heerlijk gegeten een uitgebreide menukaart en een goede prijs/ kwaliteit verhouding en een super gastvrije bediening , we komen zeker terug op deze camping
  • Reis vertrek datumJan. 2019