Septfontaines

Staat v/h sanitair 8.1

21-9-2020
Freddy mollema
Een blijvertje
Leuke camping wij hebben deze camping gebruikt op de heenweg naar Frankrijk en op de terug weg naar huis beiden keren 3 dagen gebleven mooie rustige camping met alle voorzieningen restaurant waar je fantastisch kan eten zwembad sanitair zeer schoon echt een aanrader goed geprijsd en het word gerund door een Nederlands echtpaar wij hebben genoten van deze camping
  • Reis vertrek datumSept. 2020
Eetgelegenheden 10.0
Staat v/h sanitair 10.0
30-8-2020
SO
Fijne camping maar veel verbeterpunten
Kleinschalige camping, overzichtelijk voor kinderen. Veel vaste plekken. Leuke omgeving voor uitstapjes. Camping uitgekozen door de hoge reviews en animatie, maar daardoor hadden wij te hoge verwachtingen. De animatie stopte een week eerder dus 1 week was er verder niets voor kinderen wat wel jammer was. Daar hadden wij bij het uitzoeken van een camping juist naar gekeken, want als de kinderen het naar hun zin hebben geldt dat ook voor ons. De schoonmaak was goed. Fris toiletgebouw, alleen rond half 9/9 uur, als je naar het toilet wilde waren ze altijd afgesloten ivm schoonmaak. Dit zouden ze beter wat vroeger kunnen doen. Jammer dat de vaatwasser die 2 weken defect was. Zwembad was klein maar lekker om in af te koelen. Een leuke, maar simpele camping.
Staat v/h sanitair 6.0
19-8-2020
Luxemburg2020
Mooi land, Basic camping
Kleinschalige camping met veel vaste plaatsen. Zwembad was lekker voor de verkoeling, maar klein. Het hekje er om heen maakte niet een hele nette indruk. Geen ligstoelen aanwezig. Ontvangst was matig, geen warm welkom na een lange autorit. Schoonmaak was goed. Regelmatig stroomstoring en de afwasmachine deed het niet. Lang wachten in de bistro. Animatie was er in de avond niet meer en de kinderanimatie ging ook al naar huis, dus dat was er maar een paar dagen. Al met al wel een mooie omgeving, met veel mogelijkheden voor uitstapjes. Prachtige natuur. Camping was redelijk
Staat v/h sanitair 6.0
18-8-2020
Annemarie
2 Nachten was genoeg
Het “ontvangst” was wat rommelig omdat de mevrouw van de camping ondertussen ook de bediening van de bistro deed. Deze camping onderweg uitgezocht en gekozen op het zien van de foto’s van o.a. het sanitair en de reviews op Zoover. De foto’s op de site zijn niet van het “standaard” sanitair, maar zit achter de bistro en daar kom je eigenlijk alleen als het andere blok wordt schoongemaakt. Het “standaard” sanitair is niet het nieuwste met krappe douches. De camping zelf oogt rommelig door al die oude stacaravans met om- en aanbouwen die er van de vaste gasten staan. De foto van het zwembad oogt ook leuk maar het is een rechthoekig bad wat niet veel voorstelt met in het gewone bad ongeveer 80cm water. Wij betaalde ruim 39 euro p/n voor 2 volwassen en 2 kinderen, ik vind dit behoorlijk hoog voor deze camping. Dat deze camping zo’n hoog cijfer krijgt komt volgens mij omdat vaste gasten een review hebben geschreven.
Staat v/h sanitair 5.0
10-8-2020
Familie Pennekamp
Top camping op top locatie met nieuwe caravans
Heerlijke camping met leuke vaste gasten, super mooie en vooral schone caravans, super enthousiaste animatie en dichtbij Luxemburg stad (20 minuten). Lekker zwembad, zeer goede snackbar, nette prijzen (raketje 50 cent), heerlijk softijs en patat. Covid regels worden goed nageleefd.
Eetgelegenheden 9.0
29-7-2020
Astrid
Camping met veel vaste plekken/ stacaravans
Wij overnachtten hier op de terugweg naar huis. Ontvangst door Nederlandse eigenaren was heel hartelijk. Camping is prachtig tegen het bos aan gelegen en toch ook weer snel op de snelweg. Groot deel van de camping bestond uit vaste (seizoens)plekken en stacaravans. Kleiner deel voor passanten. Net en schoon sanitair. Eenvoudig maar prima restaurant met kleine prijsjes. Zwembad hadden wij niet gebruikt. Je moet wel van een beetje volks en drukte houden, er was van verschillende kanten herrie van campinggasten, tot 02:00, maar dat is smaakverschil.
Staat v/h sanitair 7.0
1-8-2020
Jacob
Gezellige familiecamping
Ik ben gedurende 3 weken op deze camping verbleven, en het is ons zeer goed bevallen. Veel vaste gasten, welke mondjesmaat binnenstroomde. Ondanks de geldende maatregelen toch een gezellige bistro, waar lekker gegeten kan worden voor een redelijke prijs. Het was gedurende ons verblijf prachtig weer waar we dus ook heerlijk van hebben genoten. Zwembad is ook heerlijk, om af te koelen tijdens de warme dagen.
Eetgelegenheden 8.0
Staat v/h sanitair 8.0
1-8-2020
Jeannette
Uitstekend!
Hele gezellige camping met vriendelijk personeel en enthousiast animatieteam. Mooi en schoon toilet gebouw. Covid- maatregelen worden netjes uitgevoerd en het zwembad is open. Prima vakantie gevierd en komen zeker terug!
Eetgelegenheden 8.0
23-3-2020
Rianne
Heel erg gastvrij!!
Wij waren met 4 stellen onverwachts onderweg vanuit Benidorm naar Nederland ivm het coronavirus. We werden heel vriendelijk ontvangen door de campingeigenaar en zijn vrouw. Het restaurant was ivm het coronavirus gesloten maar we konden eten bestellen wat naar de caravan werd gebracht!!! Hebben heerlijk gegeten en de volgende ochtend lekker verse broodjes opgehaald en we konden onze reis huiswaarts weer uitgerust vervolgen!!!
  • Reis vertrek datumMrt. 2020
Staat v/h sanitair 10.0
21-9-2019
Van Veldhoven
Geweldig
Bij aankomst denk je inderdaad (zoals we al op reviews gelezen hadden) waar zijn we nu terecht gekomen?! Nu moet ik er ook eerlijk bij vertellen dat het regende, dus dat hielp ook niet mee. Maar als je er eenmaal staat is het een super leuke, vriendelijke camping. Ook de vaste gasten zijn erg vriendelijk. Het animatieteam was fantastisch. Natuurlijk zijn er op en aanmerkingen. De camping is bezig met renovaties, dus er wordt hard aan gewerkt. Je kunt heerlijk eten in de bistro, de bbq avonden zijn ook een succes. En er wordt ook voor de volwassenen bijna iedere dag wel iets georganiseerd. Het enige minpuntje is het tijdstip dat ze het sanitair schoonmaken, 's ochtends rond 7.30 uur beginnen ze. Kortom, wij hebben een leuke vakantie gehad. De kinderen willen volgend jaar weer terug naar simmie (de mascotte).
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Eetgelegenheden 10.0