Noordwolde

Staat v/h sanitair 7.4

1-8-2020
Patrick
Eenmalig bezoek
Een teleurstelling deze camping maar vooral erg gedateerd. Slechts 1 toiletgebouw voor heel veel campinggasten wat erg slecht wordt schoongemaakt en ruikt naar urine. Met de vloertrekker ook de vaatwas tafels droogtrekken is wel erg treurig en onhygiënisch. Betalen voor het douchen is op zich niet zo’n probleem, (hoewel we het eigenlijk niet meer van deze tijd vinden) maar dan verwachten we ook een fatsoenlijke douche. Niet ontkalkt, amper druk. Haren wassen binnen de tijd is een grote uitdaging onder deze douchestraal. Heel veel overlast van vliegen, mede door de geiten die enkele meters van de campeerveldjes stonden. Juist in de coronatijd verwacht je zeker extra schoonmaak momenten.
  • Reis vertrek datumJuli 2020
Eetgelegenheden 3.0
Staat v/h sanitair 3.0
20-9-2019
Harmen
Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding
Augustus hebben we hier gestaan met vrienden. Voor de prijs nooit verwacht dat het zo'n nette camping zou zijn. Prijs/kwaliteit verhouding van deze camping is echt top! Rustige omgeving waar je lekker bij kunt komen van de dagelijkse hectiek.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
21-8-2019
R.Hoekstra
Gemoedelijke mooie camping
In juli op deze camping gestaan. Zwembadkaartjes met korting bij de receptie. Gemoedelijke sfeer en sanitair schoon en veel natuur. Geen echte eetgelegenheid maar die zijn er wel in de omgeving te vinden.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
20-10-2018
Sandra
Nooit meer ........
Jammer dat deze camping zo achteruit is gegaan ! Heel veel lege plaatsen ! Veel vertrekkende vaste gasten ........... Rommelig ...
  • Reis vertrek datumAug. 2018
Eetgelegenheden 4.0
Staat v/h sanitair 4.0
8-2-2019
Dirk Beensma
Prima camping in een mooie omgeving!
Vorig jaar zomer hebben wij 2 weken op deze camping gestaan (gezin met 2 kinderen). De omgeving is erg mooi en als je van fietsen houdt is deze camping zeker een aanrader (veel fietsroutes)! Het sanitair was schoon. Eetgelegenheid is eenvoudig, je kunt hier een frietje/snack halen, maar voor een echte maaltijd moet je naar de supermarkt. De sfeer was goed en ook onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt! Wat ons betreft is deze camping zeker een aanrader!
  • Reis vertrek datumJuli 2018
2-8-2018
peter van loon
Aanrader als je houdt van rust ruimte prima prijs
Wat een mooie bosrijke regio, prima wandelen met honden, best wel schaduw op de camping (we waren er tijdens hittegolf), prachtige zwemplas, super gemeentelijk zwembad. De camping is mogelijk te goedkoop waardoor er mensen denken, dat kan niets zijn. Wel dat is het wel, onze plaats was meer dan 150 m2 , 16 Ampere, best goede Wifi, kon zelfs Formule 1 kijken met Ziggo digitaal. Of te wel een Friese verrassing. Zit je dan ver van de Friese meren? Nou , friesland is prima te bereizen
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Eetgelegenheden 3.0
Staat v/h sanitair 8.0
7-2-2019
Hans
Mooie gezellige camping
Mooie camping, leuke vakantie gehad!
  • Reis vertrek datumMei 2018
25-8-2017
jacks
Zeer compleet voor een camping.
De indeling van de veldjes op de camping was zeer goed verdeeld en ook ruim genoeg voor de aanwezige caravans.Maar bleef bij echte spoel buien wel eens het regen water hier en daar op de veldjes staan.Daarintegen stondje welweer midden in de bos en was de omgeving rondom de camping super mooi in de natuur gelegen.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Staat v/h sanitair 7.0
13-7-2017
Marjan
Heerlijk! Leuke dingen te doen met kleine kinderen
Wij hebben het heerlijk gehad en konden met de kinderen leuke uitstapjes maken. De omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen. Een aanrader voor mensen die rust zoeken.
  • Reis vertrek datumMei 2017
Staat v/h sanitair 8.0
17-5-2016
Hendrika
Heerlijk gehad en we gaan weer!
Wij zijn vorig jaar geweest en gaan dit jaar weer! Heerlijke camping, rustig en gezellig. Genoeg te doen voor de kinderen zonder dat het allemaal te massaal en overdreven wordt. Kinderen vonden het er leuk. Personeel is aardig en terrein en toiletgebouwen zijn schoon en netjes. In de omgeving is genoeg te doen. Tarieven zijn heel redelijk. Zwembad moet je apart betalen maar dan heb je ook een zwembad met alles erop en eraan (toezicht, winkeltje). Kortom: een aanrader!
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Staat v/h sanitair 9.0