Lauwersoog

Onderkomens 8.4
Eetgelegenheden 7.3

10-6-2019
M
Schoon huis, prachtige tuin en omgeving
Heel mooi groen park. Schone huizen, super mooie grote tuin, hele mooie omgeving. Kinderen hebben zich vermaakt met trekpont, strandje en vooral in de mooie grote tuin. Supermarkt is prima en de mensen die er werken zijn heel vriendelijk! Denk dat de badkamer en toilet net vernieuwd zijn, zien er echt mooi en netjes uit. Wij komen zeker terug!
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Activiteiten 10.0
Onderkomens 10.0
29-4-2019
Annelore Morsink
Hmmm leuk voor een weekend
Op zich een mooi park als je voor rust en natuur komt is dit perfect, zoek je iets waar de kinderen zich optimaal kunnen vermaken, ook met slecht weer dan moet je hier niet zijn. De meeste (of alle) huisjes zijn particulier, dus niet echt een vakantiegevoel. Medewerkers zijn wel vriendelijk en het huisje was verder prima. Netjes ingericht en op het oog schoon. Ook gegeten bij restaurant Suyderoog, prima eten maar ook hier niets bijzonders. Dus kom je voor rust en natuur, zeker boeken, kom je voor animatie en vakantiegevoel dan kun je dit park beter overslaan.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
Activiteiten 2.0
Onderkomens 7.0
Eetgelegenheden 7.0
14-4-2019
J. P.
Heerlijk rustig park
Mooi ruim opgezet park. Erg rustig, veel vogels, mooie huisjes
  • Reis vertrek datumApr. 2019
Activiteiten 7.0
Onderkomens 8.0
Eetgelegenheden 8.0
21-3-2019
John
Wanneer gaan we weer?
Prachtig park op 20 minuten rijden van de boot naar Schiermonnikoog. Boot naar Ameland iets verder weg bij Holwerd. Heerlijk huis met een grote tuin en veel privacy. Gezellig restaurant op loopafstand achter de receptie Jammer om weer naar huis te gaan! Wij komen hier zeker nog eens terug ! Erg veel te doen aan deze kant van Nerderland.
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
Eetgelegenheden 10.0
29-3-2019
A Schepers
Rust en ruimte!
Rust Ruimte Natuur Heerlijk comfortabele huisjes met veel privacy. Goed meubilair. Prima bedden!
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
Activiteiten 6.0
Eetgelegenheden 7.0
28-1-2019
Rob
Perfecte uitvalsbasis voor natuurliefhebbers .
Een mooi aangelegd park met veel water en heel veel groen en goed ingerichte vakantiehuisjes. Vriendelijk gastvrij team van medewerkers. Uitstekende uitvalsbasis voor een trip naar Dokkum, Groningen of Leeuwarden. Geweldige omgeving om te wandelen of te fietsen. Dichtbij de waddeneilanden.
  • Reis vertrek datumJan. 2019
Onderkomens 10.0
Eetgelegenheden 10.0
3-11-2018
Residence
Rust en prachtige natuur
Het park is prachtig gelegen in nationaal park Lauwersmeer. Je stapt vanuit je huisje zo de natuur in, heerlijk. De huisjes liggen pal aan het water en je beschikt over een privé steiger. Waar vind je dit? De huisjes zijn zeer compleet. Enige nadeel vonden wij de badkamer op de begane grond. Op het park zit een klein maar goed zwembad waar wij wij iedere dag gebruik van hebben gemaakt. Tips voor de omgeving: Schiermonnikoog, Zeehondencentrum Pieterburen, Zeehondensafari met Anton Legner (Wadop), Abrahams mosterdmakerij en kaarsenmakerij Wilhelmus in Eenrum, stadje Dokkum. De omgeving is zeker de moeite waard. We komen zeker nog een keer terug.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
Onderkomens 8.0
Eetgelegenheden 6.0
2-11-2018
Truus
Heerlijk
Ik ging voor een weekje rust op vakantie. Dat lukt hier uitstekend! Park is prachtig en ruim opgezet. Verrassend vond ik de natuur op het park maar ook in de naaste omgeving. Ook zijn er genoeg dingen te doen en te bezichtigen zoals de haven van Lauwersoog, de theefabriek in Houwerzijl en het plaatsje Zoutkamp. Laat nooit iemand zeggen dat Lauwersoog saai is of dat er niets te doen is.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
14-8-2018
familie jacobs
Rust en Natuur
Absolute aanrader voor wie van rust houdt en niet van al die animatie die veel parken bieden. Verwacht geen kinderdisco of blits zwembad, wel eindeloze natuur, kwetterende vogels, prachtige sterrenhemel en heel vriendelijk personeel aan de receptie! Wij hadden een 4p basisbungalow, terwijl we meestal voor comfort kiezen, maar deze last minute niet beschikbaar was. Het huisje was zeer ruim, had een grote tuin, maar ook wel enkele minpunten: vaatwas werkte niet goed, bad was beschadigd door fout schoonmaakmiddel allicht, trap was erg gevaarlijk (er is iemand van ons afgevallen), zeer glad en afstand tussen de treden was te groot. Ook het feit dat er zoals in zoveel Landal parken enkele een magnetron was vinden wij een minpunt, wij gebruiken nooit een magnetron, maar zouden wel een oven gebruiken. IJskast was ook klein en onhandig geplaatst....maar dit zijn details en wegen niet op tegen de natuurpracht die je in dit park vindt!
  • Reis vertrek datumAug. 2018
Onderkomens 7.0
3-8-2018
Nanny
Prachtige villa's en heerlijk eten bij het booze wijf in Lauwrensoog.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
Activiteiten 6.0