Noorbeek

Staat v/h sanitair 8.8

13-8-2019
Ruud
Voor herhaling vatbaar
Zeer mooi gelegen camping, met een fantastich uitzicht. De reservering en automatische toegang (via kenteken) verliep vlekkeloos. Het sanitair is goed verzorgd. Mooie omgeving om lekker te fietsen en/of te wandelen. We komen zeker terug.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
11-8-2019
Johan van Hagen
Prima camping!
Even een paar dagen fietsen. Een prima uitvalsbasis om zuid Limburg te ontdekken. Mooie plek en heerlijk rustig.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Eetgelegenheden 9.0
Staat v/h sanitair 10.0
29-7-2019
Eric
Top voor het ontdekken van Zuid Limburg
Top camping Wennen aan het idee dat de receptie niet bezet is Verder helemaal goed voor ons. Met kinderen is het iets minder ,weinig te doen
18-8-2019
Hans en Marina
voor herhaling vatbaar
We hebben hier drie heerlijke weken door gebracht. De aankomst met de onbemande receptie ging heel soepel. na even rondlopen en uitmeten hadden we een mooie plek. ( niet alle plaatsen zijn diep genoeg voor caravan/voortent met luifel) De directe omgeving is schitterend om te wandelen. Ook in de nabije omgeving is meer te beleven dan wij in drie weken konden doen. Voor de natuurliefhebbers, zoals wij, is er veel te zien: een avondwandeling vanaf de camping door de weilanden kun je zomaar een das of ree tegen komen. Wij komen zeker weer een keer terug hier. Tip: neem sterke haringen mee, want de grond is vrij hard.
15-7-2019
koen Van Decraen
super !
Een camping waar je tot rust komt , rustig gelegen , geen herrie , zeer proper .
Eetgelegenheden 6.0
Staat v/h sanitair 10.0
13-7-2019
v. de Laat
Genoten.
camping prachtig gelegen . Goede voorzieningen. Even wennen dat er geen receptie is. weinig winkels in de de directe omgeving maar wel een goede busverbinding naar Maastricht. Kortom fijne accommodatie voor mensen die rust zoeken. Moeilijk financieel te regelen als je eerder weg moet
6-7-2019
Peter Nieuwkoop en Lucia Dekker
Mooie schone camping op een geweldige locatie. Voortreffelijke schone toiletgebouwen met een prettig muziekje en geen gedoe met douche muntjes.
Eetgelegenheden 7.0
1-8-2019
Walter en Aaltje Strauß
Genoten
Wij waren een paar dagen op deze prachtige terrassencamping. De camperplaats was boven en daardoor een prachtig uitzicht op het landschap. Wij stonden onder de kersenboom, waar we natuurlijk dankbaar van hebben gegeten. Een onbemande receptie, ja dat was voor ons ook nieuw. Fietsen op gewone fietsen (7 versnellingen) is geen aanrader hebben we ontdekt als we naar Margraten gingen, wel hebben we één dagje een E-Bike gehuurd en een prachtige route door het Limburgse en Belgische land gefietst (48 km). Alles voor herhaling vatbaar!
22-6-2019
Jan Willem van der Helm
Geweldige camping op een top locatie!
Na 3 weken vakantie in Frankrijk op de terugreis weer een stop gemaakt in Noorbeek: voelt als geweldig thuiskomen. We vroegen ons eigenlijk af waarom helemaal naar Frankrijk als het ook zo mooi en heerlijk is in Noorbeek. Camping is er weer op vooruit gegaan! We hebben ons voorgenomen om vaker deze camping te bezoeken!
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Eetgelegenheden 7.0
18-6-2019
Dorothé
Mooie camperplaats en prachtig uitzicht netjes en schoon 👍
  • Reis vertrek datumJuni 2019