Santpoort / Velsen

8.7
Landgoed Duin & Kruidberg****

29-11-2018
Corianne Verhagen
Mooi hotel met dito kamers
Prachtig, sfeervol landgoed midden in de natuur. Ligt dichtbij Haarlem. Goed ontbijt en erg vriendelijk personeel. Mooie kamer
  • Reis vertrek datumNov. 2018
31-10-2018
Marian Roomer
Teleurstellend
Toen we thuiskwamen en onze papieren wilden opruimen, zagen we dat we recht gehad hadden op een fles wijn op de kamer en een verrassingspakket. Beiden hebben we niet ontvangen. We hebben telefonisch hierover contact opgenomen en in de 1e instantie werd ons aangeboden dat als wij een etentje daar zouden reserveren, we de wijn gratis zouden krijgen. Het is voor ons 5 kwartier rijden voor een fles wijn, die we al zouden hebben moeten ontvangen. Daarom werd ons aangeboden dat als wij nog eens zouden boeken, we een landhuiskamer krijgen voor de prijs van een gewone kamer. We moeten dus eerst weer zelf geld uitgeven, om onzeniet gekregen aanbieding te ontvangen. Naast de teleurstelling die we hadden over de wijze waarop we bij ons bezoek naar onze kamer moesten komen, we moesten namelijk dwars door werkzaamheden heenlopen voor de nieuwe spa, blijven we met een naar teleurstellend gevoel zitten. Het is een 4 sterren hotel onwaardig.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
22-5-2018
inez
Uitstraling landgoed wordt niet waargemaakt
Vorig jaar goede ervaring. Nu zo teleurstellende service dat we niet meer terugkomen. Upgrade: kamer 114 in hoofdgebouw is inleveren op comfort. Dun en te groot matras dat ver over het bed hangt. Als je niet oppast rol je dr af. Met opmaak was geprobeerd dat weg te moffelen. Stopcontacten: hangen los/werken niet, veel verlengsnoeren. Meubels authentiek? Zeg maar gerust: oud-thentiek. Tip: weiger 'upgrade' en pak kamer in bijgebouw. Bediening: onervaren jonge mensen die nauwelijks sturing krijgen. Na half uur wachten bij lunch nog geen drankjes. 3 gangendiner in Denk duurde 3(!) uur. Ambiance: vrij donker en zonder ramen. Wijn en toetje van partner werden vergeten. Alles tijdig aangekaard bij manager, doch is niets mee gedaan. Fietsen goed, maar niet onder afdak, waardoor zadelmoeren verroest, moeilijk schroeven. De glans is er af voor ons. Omgeving is echter geweldig. Tip: neem ander hotel en eet bij De Meijerij, 6 minuten fietsen!
  • Reis vertrek datumMei 2018
19-3-2018
Pieter A.
Heel goed hotel
Heel mooi hotel. Op loopafstand van het station. Bij het boeken verteld dat het onze trouwdag was. Bij aankomst lagen felicitaties en een decoratie klaar op de kamer. Uitstekende persoonlijke service. Bij vragen waar men niet gelijk een antwoord op wist, kwam men er ook daadwerkelijk later op terug. Goede, schone kamer in de patio. Eén van de weinige hotels waar de douche niet ontaardt in een compleet waterballet. Heerlijk gegeten bij de Vrienden van Jacob. Uitgebreid ontbijt. Eén klein minpuntje: de verrassingslunch en het verrassingsdiner bij Denk bleken uit exact de zelfde gerechten te bestaan. Prima gerechten, daar niet van maar dat was een beetje jammer. Verder niets dan lof.
  • Reis vertrek datumMrt. 2018
2-4-2018
Rudi Ritmeester- de Jong
Fantastisch!
Niks negatief ervaren, wat een Top hotel!!! Zeer vriendelijk personeel ook al liepen ze op hun tenen door personeels gebrek, ze bleven lachen!! Schone kamers, heerlijke bedden, lekker eten, we hebben echt een Top weekend gehad!! Dank dank dank!!!!
  • Reis vertrek datumMrt. 2018
17-12-2017
P. Mulder
Geweldig
Wat een geweldig landgoed dit is en er heel goed kunt dineren!! Daarnaast ook de kamer in het landgoedhuis was enorm en mooi!
  • Reis vertrek datumDec. 2017
24-11-2017
Anja
Heerlijk weekend doorgebracht met vrienden!
Unieke locatie in een prachtig park. Enigszins gedateerde kamers o.a. kapotte leeslampjes en de afzuiger in de badkamer kan je niet uitzetten. Vriendelijk en attent personeel, zeker in de Brasserie. In de loungebar vonden wij het niet comfortabel. In de Vrienden van Jacob eet je echt fantastisch. Iets meer attentie van het personeel op water en wijngebruik mag je verwachten in een restaurant met 1 ster. Het ontbijt is heel uitgebreid, verse producten en een heerlijk vers gebakken eitje. Kortom echt wel een feestje!
  • Reis vertrek datumNov. 2017
15-11-2017
A. Lokerse
Fantastisch!
Wij hebben een erg fijne meerdaagse bijeenkomst in een prachtige omgeving gehad. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Vergaderruimtes en hotelkamers zijn voorzien van alle benodigdheden. Een echte aanrader!
  • Reisgezelschapzakelijk
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
12-10-2017
Saskia
Bijzonder
Eten en bediening geweldig, prijzen niet in verhouding. Espresso met bonbons (ongevraagd) dan maar friandise noemen ad 9 euro is slecht.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
4-9-2017
Cary van Baekel
Geen verblijf, wel een ontvangst van Oldtimers met
De bijzondere ligging met uitstraling van de locatie.
  • Reis vertrek datumSept. 2017