Woerden

Staat v/h sanitair 9.3

29-6-2019
Corrie Meijer-Wijma
Zéér de moeite waard!
Wij hebben in juni 8 nachten op deze gezellige en keurig verzorgde stadscamping met onze caravan gestaan. De beheerster is een vriendelijke dame die correct en behulpzaam is. Woerden is een goede uitvalbasis om in de directe omgeving mooie fiets- en /of wandeltochten te maken. Het stadscentrum van Woerden is op loopafstand van de camping. De brug ernaar toe is nog niet open, maar hopelijk zal dat euvel snel opgelost zijn. ( dit heeft niets met de camping te maken)
Staat v/h sanitair 9.0
28-6-2019
fam. den Otter
vriendelijk beheerders en op loopafstand v/d stad.
We hebben er met de caravan 1 week gestaan, hebben er heel erg genoten van de camping, van Woerden en van de omgeving. De camping ziet er heel erg verzorgt uit op elk gebied. De beheerders zijn heel erg vriendelijk.
Margreet
Mooie camping, schoon sanitair en dichtbij het centrum. Prachtige omgeving om te fietsen.
Staat v/h sanitair 8.0
Hendrik
Prima en gastvrij.
We voelden ons zeer welkom op camping Batenstein, een prima verzorgde camping met schoon sanitair. De ligging vlakbij de fraaie binnenstad van Woerden is een bonus. Prachtige polderomgeving om te fietsen.
Staat v/h sanitair 8.0
Ankie
Uitermate goed bevallen, voor herhaling vatbaar!
Keurig verzorgde camping. Toiletgebouw zeer schoon. Toiletpapier aanwezig. Douchen met muntjes. Uiterst vriendelijk ontvangst, ondanks mijn (vooraf gemelde) late aankomst. Bij telefonisch contact daarover werd mij ook nog even een duidelijke routebeschrijving gegeven ivm een afgesloten brug. Hoewel ik er maar een paar dagen ben geweest, was mijn ervaring dat er alles aan gedaan werd om het iedereen naar de zin te maken. Voor een stadscamping vond ik hem behoorlijk groot, maar wat is hij daar prachtig gelegen met al dat water er omheen! Op verschillende plekken waren speeltoestellen voor kinderen. Voor mijn gevoel zat de camping vol, maar ik heb het niet als een drukke camping ervaren, het was gewoon gezellig; vriendelijke mensen. De camping ligt fijn op loop/fietsafstand van het gezellige centrum van Woerden. Ik ga hier zeker nog een keer naartoe! Geen gebruik gemaakt van het naast gelegen zwembad, hier ook geen overlast van ondervonden
  • Reisgezelschapalleenreizend
25-6-2019
S.P. de Boer
Voor ouderen en gezinnen met jonge kinderen.
Goed verblijf voor bezoek aan steden in de regio Utrecht/Zuid-Holland vooral vanwege centrale ligging. Nette camping met zeer verzorgd sanitair.
23-6-2019
Lisan
Mooie ligging, netjes en goede faciliteiten.
We hebben hier 2 nachten gestaan met een tent. Mooie locatie, goed verzorgd en vriendelijke beheerders. Het veld voor tenten is wat klein, dus reserveren aangeraden. Grote pluspunten vond ik de nette staat vd toiletten en douches, de picknick tafels voor eigen gebruik en het centrum van Woerden op loopafstand (10min). Je hebt wat minder privacy met een tent hier, maar hebt wel de beschikking over een kookfornuis in de open keuken.
Staat v/h sanitair 9.0
21-6-2019
Renee
Een echte aanrader!
Een rustige camping waar we hebben genoten van stilte en ruimte. Wij hebben er een aantal dagen gestaan en onze kleindochter van 1,5 jaar heeft ons hier opgezocht en heerlijk gespeeld. Vooral de trampoline op een van de speelvelden heeft haar hart gestolen. De mensen zijn vriendelijk en gastvrij, de camping super schoon.
13-6-2019
NN
Echt goed
Hele nette camping, zeer schoon sanitair alleen douche- en warm water muntjes is niet meer van deze tijd.
11-6-2019
Saskia
Prima!
Toilet gebouw was erg schoon en de eigenaars erg vriendelijk. De speeltuin voorin de camping zou een kleine opknapbeurt kunnen gebruiken, maar achterin was hij erg leuk. Onze kinderen van 2,5 en 5 hadden het erg naar hun zin, zeker omdat de oudste met opa 3 vissen had gevangen! Naast de camping ligt een groot binnenzwembad en een grote speeltuin, met watergedeelte. Daar hebben onze kinderen ook heerlijk gespeeld. En wij konden terwijl ze lekker nat werden genieten van lekkere koffie en thee!