Aagtekerke

Kodde***

1-8-2014
Fam_Mureau
Gemaakte vriendelijkheid
In tegenstelling tot andere beoordelingen hebben wij slechte ervaringen met dit hotel. De gastvrouw is gemaakt vriendelijk. De kamers aan de voorkant zijn zeer gehorig doordat het hotel aan de doorgaande weg ligt. Als er gasten blijven hangen in het cafe, is er van rust, buiten de drukke weg, geen sprake meer.
  • Reis vertrek datum2014
24-5-2014
arnauts georges
heerlijke fietsvakantie dankzij uitstekend hotel
bij het vertrek hebben we de familie kodde bedankt voor de fantastische 4 dagen die we bij hen doorbrachten: prima logies, heerlijk ontbijt en 's avonds een lekker en stevig diner, zeer nette kamers ,zeer vriendelijk onthaal en bediening ,eerlijke prijzen voor alles, gewoonweg geen enkel minpuntje te vinden, voor ons "perfect"
  • Reis vertrek datumMei 2014
5-9-2011
Wiel Goffin
Prima hotel goed ontbijt en dagmenu nette kamers.
Wij verbleven eind augustus 2011 enkele dagen in hotel Kodde. Het is een goed verzorgd hotel met mooie, schone kamers. Ook het ontbijt was goed. Gebruik gemaakt van het dagmenu en dat viel goed in de smaak. Het is een prima hotel en wij komen beslist weer. Bertha en Wiel Goffin
  • Reis vertrek datumAug. 2011
29-7-2011
Teus en Hannie Stigter
Prima adres !
Dit rustig gelegen hotel is een aanrader ,persoonlijke benadering, lekker eten en overal heel schoon en fris.
  • Reis vertrek datumJuli 2011
28-5-2009
Ben en Gerard
Uitstekende plek om te verblijven
Hotel Kodde ligt in een het hele rustige dorpje Aagtekerke op loopafstand van Domburg. Onze kamer was prima en de maaltijden meer dan uitstekend: uitgebreid ontbijt en een prima diner. Walcheren is een mooi gebied om te fietsen. Kortom: alle reden om nog eens terug te komen.
  • Reis vertrek datumMei 2009
29-9-2008
Jacques
Zeeuwse vriendelijkheid
Heerlijk rustig hotel, persoonlijke benadering, prima ontbijt en diner, met de fiets ben je zo in Domburg (strand) of kun je een rondje Walcheren doen. Kortom een ideale uitvalsbasis met prima prijs/kwaliteit verhouding.
  • Reis vertrek datumSept. 2008
28-7-2008
Emens
Gezellig, knus en een leuke gezinskamer
We konden met 4 personen op een kamer. Dat was helemaal geweldig.
  • ReisgezelschapFamilie
  • Reis vertrek datumonbekend