Dordrecht

Bastion Dordrecht Papendrecht***

24-8-2019
Liz
Prima hotel
Fijn hotel. Slaapkamer was netjes en de badkamer ook. Personeel was gastvriendelijk. Niet gegeten in het hotel, daar kan ik dus niks over zeggen. Bedden sliepen goed, alleen wat moeite met het kussen. Gordijnen waren top, super verduisterend. Snap het gemiddelde cijfer niet, mijn ervaring met dit hotel is heel anders. Prima hotel qua prijs/kwaliteit verhouding. Hotel is goed te bereiken met de auto, ligt aan de weg. Geen enkele last gehad van geluidsoverlast, terwijl onze kamer aan de weg lag.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
22-8-2019
Henk
Prima!
Bijna niet gedaan om de negatieve reacties maar het was hartstikke prima.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
10-6-2019
Eveline
Nooit meer
Zeer klantonvriendelijk. We waren met een groep kinderen. Dat is natuurlijk wat onrustiger dan een ouder echtpaar. Maar er werd hier zeer slecht op ingespeeld!!!
  • Reis vertrek datumJuni 2019
8-5-2018
MD
Nooit meer.
Op internet staat het beschreven als een goed en comfortabel hotel. Niet dus. Voor mijn collega's twee zakelijke overnachtingen geboekt. Ze hebben alle drie ontzettend slecht geslapen, omdat het hotel heel gehorig is en de bedden niet prettig zijn om op te liggen. De matrassen waren allemaal doorgezakt waardoor het je een halfuur kost om je te kunnen omdraaien. Een van de collega's had het gevoel alsof hij ondersteboven geslapen had. Ik lees dat het niet geschikt is voor stellen/gezinnen, maar ook zéker niet voor zakelijke bedoelingen.
  • Reis vertrek datumMei 2018
16-4-2017
ben michelsen
dit nooit meer
Je boekt met lunch ze adverteren met lunch, maar ze hebben geen lunch. En ontbijd was mini minimaal, krijg je te horen ,hier vlak bij zit vd valk moet je daar gaan eten.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
28-11-2016
Sylvia
Ligging praktisch, maar liever niet meer.
Kamer was goed en comfortabel. Check koelkast, stekker kan in verkeerde stopcontact zitten en doet het daardoor niet. Belangrijk als je medicijnen koel moet houden. Niet elke dag kamer schoongemaakt. In de badkamer een beker ondersteboven met zeep erop aangetroffen, waarom? Personeel afstandelijk.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumNov. 2016
30-5-2016
janette
Goed voor twee nachtjes, badkamer kan schoner
Het ontbijt was heel goed.Kamer eerste indruk schoon,badkamer mag meer aandacht krijgen.Zelfs de handdoek was vuil die er hing.
  • Reis vertrek datumMei 2016
20-2-2016
A. Bex
Verbaasd over lage score
Altijd luxe-kamer nemen wij, die is is prima in orde, ook de badkamer. Geen vuiltje of stofje te bespeuren. Het ontbijt is telkens prima, het avondeten hebben wij twee keer geprobeerd en lekker kan je het niet noemen. Jammer. Drankje bestellen hoeft voor ons ook niet meer, onze indruk is dat er veel 'vaste klanten' zijn en omdat die alle aandacht krijgen moet je lang wachten. Goed is dat op de dag van vertrek 's morgens de rekening onder de deur zit, zo kan je rustig controleren of alles klopt. De lage totaalscore hier op Zoover is volgens onze ervaring niet verdiend, Bastion-hotel Dordrecht heeft zeker voldoende positiefs om een hogere beoordeling te krijgen.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
10-4-2013
anneke onwijn
Totale afrader
Bastion papendrecht dordrecht , voor ons niet weer.... war een vreselijk eten zeg.... doorgefrituurde snitzel.... kamer niet slecht maar veel te duur
  • Reis vertrek datumApr. 2013
7-11-2012
Fred
Drama avondeten
Hotel wel oke. Eten ....jammer super slecht, kogelbiefstuk taai taai, kipwings triest. wachten wachten wachten jammer jammer ....triest. klachten van andere tafels .. Volgende dag (was langer daar voor me werk) triest. Kom voor me werk in verschillende Hotels ....overal is iets maar dit sloeg alles .....jammer jammer jammer
  • Reis vertrek datumNov. 2012