Noordwijk

Hotel van Oranje*****

10-7-2019
Marlotte
Nooit meer
Bij vertrek heb ik mijn oorbellen laten liggen op het nachtkastje. Ik heb die avond meteen gebeld. Ik zou terug gebeld worden de volgende dag, maar ben niet teruggebeld. Na weer contact te hebben gezocht kreeg ik 5 dagen na verblijf de mededeling van een man die op zeer vervelende toon aangaf dat ik dan maar beter op mijn spullen had moeten letten. Ze waren niet gevonden en het lag sowieso niet aan zijn collega's. Ik weet echter zeker dat mijn oorbellen op het nachtkastje lagen en kan mij ook niet voorstellen dat deze door de schoonmaak over het hoofd zijn gezien. Tenzij ze heel erg slecht schoonmaken natuurlijk. Tijdens mijn verblijf heb ik ook gegeten bij hotels van Oranje en ik heb ook hier geen goede ervaring mee. Ik heb twee keer mijn eten moeten bestellen, want de eerste keer waren ze gewoonweg vergeten. Ik had het verrassingsmenu besteld, maar bij de vraag wat er uit werd geserveerd kon de ober dat niet vertellen. Slecht.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
25-3-2019
Bentley B
Genieten met een hoofdletter G aan zee!
Heerlijk hotel aan boulevard en strand , eigen luxe strandpaviljoen Beach O een geweldig golfslag zwembad met apart luxe wellness. Gezellig restaurant de Harmonie en de Bentleybar. Comfortabele kamers met stortdouche en minibar , super matrassen met optimaal slaapcomfort. Ongelooflijk lekker uitgebreid ontbijt !! Optimaal verwen , en relax hotel. Klantvriendelijke en gastvrij personeel ! Het ulieme uitje!
24-3-2019
Kees van den Berg
Excelent verblijf
Uitstekende bedden ,stille kamer van slle gemakken voorzien, schoon , mooi zwembad en fantastische ligging aan zee en duinen en super aardige medewerkers
24-3-2019
Dhr. Bergervoet
Prima
Dacht een bad te hebben op de kamer , stond in de beschrijving , ook koffie thee stond als standaard op alle kamers dit was er ook niet dus dat viel wel tegen . Bij het ontbijt was het een ongeorganiseerd rommeltje er zijn te weinig koffie machines waardoor personeel druk is met koffie/thee brengen en de tafels niet worden afgeruimd en al helemaal niet worden afgenomen . Advies meer koffiemachines en de gasten zelf de koffie laten pakken zodat het personeel kan afruimen e.d. Verder een top hotel met zeer mooie zwembad en Spa
23-10-2018
Niet meer 5 sterren waard
Helaas wordt het hotel ieder jaar minder (behalve de prijs). We sliepen op een zogeheten familiekamer. Deze kamers zijn erg verouderd en de 5 sterren absoluut niet waard. Bij het openen van de kraan spoot het water door een lekkage alle kanten op. Lamp boven het bed bleef knipperen. Nadat gemeld te hebben bij de receptie hebben ze er niets mee gedaan. Schoonmaken was ook maar half. Bij het ontbijt vergeet het personeel meermaals de koffiebesstelling. Op het laatst gingen we het maar zelf halen. Een “ohja, vergeten” tot gevolg. Het zwembad en de ligging blijven subliem, echter na 8 jaar trouwe bezoeker was dit voor ons de laatste keer. Prijs-kwaliteit verhouding is gewoon niet goed. Jammer
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
15-10-2018
Marcel
Never again
Glutenvrij, mijn zoon van 12 moet glutenvrij eten. Het was te druk, men deed dat dus niet en stond me verder ook niet netjes te woord.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
  • Reis vertrek datumSept. 2018
14-4-2018
Elianne
Gezellig
Mooi hotel aan de kust. Veel faciliteiten en lekker uitgebreid ontbijtbuffet. De kamers hadden wel een minder mooi uitzicht en je moest even wachten op plaats voor het ontbijt. Verder was het personeel erg vriendelijk en kan ik het zeker aanraden voor een weekendje weg.
  • Reis vertrek datumFeb. 2018
19-2-2018
Fam. Broekman
Koninklijk verblijf
Wat een geweldig verblijf hebben wij in Hotel Oranje/Beach Hotel in Noordwijk aan Zee gehad met ons hele gezin, ter gelegenheid van het 60-jarig huwelijksfeest van onze ouders. We waren met 22 personen (groot en klein). De kamers, het diner aan het strand (met vuurwerk), de service, de aandacht, het ontbijt in 't Elfde Gebod...om nooit meer te vergeten. Minpunt: het weer af en toe, maar dat heb je niet in de hand (ook al is het zomer). Je maakt er het beste van en het zwembad is dan een uitkomst met kleine kinderen. Het grootste golfslagbad in een hotel in Europa. Hoe cool!
  • Reis vertrek datumJuli 2017
27-6-2017
marijke vermant
hier komen we zeker terug
we hadden een grote ruime kamer. Wel met donkere meubels en ouderwets. Was heel netjes en verzorgd met een heel goed, groot bed ! De badkamer was heel mooi en proper! Zwembad was geweldig, ook de ligging. Er zijn verschillende restaurants waar niets op aan te merken valt. Tip top in orde. Heel vriendelijke bediening, overal waar je komt! Kortom, een geweldig goed hotel waar je natuurlijk ook voor betaalt !
  • Reis vertrek datumJuni 2017