Alanya

Hoeveelheid ruimte 9.3

10-9-2019
Ruud Stes
Heerlijk!
Een heerlijke vakantie gehad.We hebben genoten!We komen zeker terug.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Inrichting 7.0
25-6-2019
Varinder Singh
Geslaagde vakantie
Zeer goede modern appartement voor 'n leuke prijs. Schoon en mooi appartement. Keuken functioneel en voldoende om snel wat te koken. Je kunt beter je eigen kruiden meenemen. Luxe badkamer op de gang zonder slot en doorzichtig deur. Mooi zwembad met 1.50 meter diep water en kinderbad. Personeel is behulpzaam. Uitzicht viel tegen. Je kijkt vanuit balkon naar achterkant van een gebouw of een speeltuin. Speeltuin is wel leuk voor kinderen. In de omgeving veel restaurants en namaakproducten te koop. Kleopatra beach is op 1 minuut loopafstand. Centrum is 2 km lopen. Openbaar vervoer prima en goedkoop 3 lira p.p. Supermarkt Migros is om de hoek wel dichtbij, maar niet goedkoopste. De Discount supermarkt verderop 1 km is goedkoper. Geld inwisselen bij nachtwinkel om de hoek is gunstiger dan bij geldautomaat. Overal bij alles wat je koopt flink onderhandelen. Zeewater heerlijk schoon en helder. Excursies via hotel boeken of via excursieshops.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
20-6-2019
Eefje van Iersel
Fantastisch, keurig, schoon, gemoedelijk
Wat 'n SUPER appartement voor 'n mooie prijs! Keurig netjes, schoon, veilig, ruim, lift, elke dag prima schoonmaak en schone handdoeken, ze deden zelfs mijn afwas. Fijn klein keukentje, keurige badkamer met luxe douche, overal dichtbij, heerlijk zwembad, ontzettend vriendelijk & behulpzaam personeel, helpen je met alles. Mooi uitzicht, groot balkon, leuke bruisende omgeving, heerlijk strand, openbaar vervoer prima, kost maar 3 lira. Ik voelde me héél erg welkom en veilig. Fijne supermarkt om de hoek. Alleen jammer dat er géén vis zaak was. Strand tent 22 prima plekje. Lekker rustig, wel oppassen voor de grote, gladde stenen in de zee. Zeewater heerlijk schoon en helder, via de receptie 2 dagen gratis ligbed en parasol gekregen. En 'n fantastisch, leuke boat trip via de receptie geboekt voor € 15.00 incl drinken en maaltijd. Ik vond het voor Turkse begrippen erg netjes en verzorgd, en ben meer dan tevreden! Véél plezier! Geniet ervan
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumJuni 2019
26-5-2019
J.
TIME TO SMILE.
Wij hebben een hele leuke vakantie gehad in een prima hotel TIME TO SMILE. alleen als je reist van Antalya naar Alanya hou dan wel rekening met een erg lange busrit van gauw 3 uur. beter is het om naar Gazipasa te vliegen dan is de bus max 1 uur. Alanya is wel een super bestemming lekker eten en winkelen voor niet te veel geld en de bevolking is super vriendelijke en behulpzaam echt een aanrader.
Inrichting 8.0
25-5-2019
Apollo
Amazing
Amazing . Echt goed hotel,schoon en nieuw.mense aardig personeel.. Oversteken en je bent op het strand. Strand 22 de leukste. Onelovereggea bar. En Subway paraglaiding. Allemaal aan de overkant. Migros supermarkt in de straat achter.
  • Reisgezelschapalleenreizend
13-6-2019
M. Jansen
Groot, schoon, modern appartement 50 mtr van zee!
Prima appartement! Mooi, modern en schoon. Bedden hard maar verder alles prima in orde. Manager gaf aan dat ze topdekken besteld had. Fijne receptionist die de hele dag voor je klaar staat. Ook voor de hostess van touroperator alle lof! -Neem de kabelbaan of boek een jeepsafari of paragliding! Vanaf de bergen een mooi uitzicht. -Uit eten: Al dente direct om de hoek. Super eten en vriendelijke bediening. Heerlijk brood met tapenade vooraf van de zaak. Ook koffie en fruit na van de zaak als je vaker komt! Uitzicht op zee! Ontbijt: 5 euro maar om de hoek Migros. -Strand is mooi maar niet geheel steenvrij als je de zee inloopt. -Afstand centrum: 20 min lopen, onderweg al winkeltjes of langs de boulevard een prachtig uitzicht op zee. Fantastische ligging. Met de bus 101 naar de haven s'avonds is erg leuk. -Geld pinnen in euro en bij wisselkantoor wisselen voor Lira ( beste koers). Betalen met Lira. -Huur een fiets dan zie je veel meer.
30-9-2018
Jennifer
Geweldig
Super leuk hotel, vriendelijk personeel, Centraal gelegen
  • Reis vertrek datumSept. 2018
21-9-2018
Sandra
Niet doen als je voor je rust komt !
De appartementen zijn, zeker voor Turkse begrippen, modern en ruim en hebben een fijne regendouche. De matrassen op de bedden zijn erg hard. Daar moet je van houden.. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. De schoonmaak laat te wensen over. De wastafel in de badkamer is bijv nooit schoongemaakt en ook zijn de vloeren nooit gedweild tijdens ons verblijf. Het schone Kleopatra strand ligt om de hoek. Helaas heeft het allemaal gladde (niet scherpe) stenen in het water liggen waardoor je door de alg-aanslag heel makkelijk onderuit glijd. Er staat ook een sterke stroming, wat het niet geschikt maakt voor jonge kinderen. Het water is wel heerl helder. De omliggende hotels produceren, met name in de avonduren, ontzettend veel lawaai met harde dreunende muziek waardoor we elkaar op het balkon amper konden verstaan.
  • Reis vertrek datumSept. 2018
Inrichting 8.0
Hoeveelheid ruimte 8.0
18-8-2018
John
Fantastisch klein paradijs en vriendelijk
Super appartement dicht bij strand. Keurige kamer netjes, schoon en dagelijks schoongemaakt. Laat wel aub een tip achter voor de dames. Bedden vind ik persoonlijk wel hard en alleen airco in slaapkamer (1) maar verder geen enkel minpunt. Neem bus 1, 101 naar alanya center en ga daar heerlijk eten. Shops opdringerig maar oké dat weten we en daar veranderen we niets aan.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
13-8-2018
Floor
modern, schoon en zeker voor herhaling vatbaar!!
Prima hotel. De kamer was goed schoon en zag er modern uit. De badkamer had zelfs een stortdouche. De handdoeken werden elke dag vervangen, de afwas werd gedaan en bedden werden opgemaakt. Wij hadden een kamer met zeezicht! Een paar kleine minpuntjes waren: de airco kost 7 euro per dag extra. En voor een zak met ijs, omdat mijn vriend was uitgegleden en verkoeling nodig had, hebben we 5 euro moeten betalen. Ook zijn de bedden aan de harde kant. Het hotel ligt, zo goed als, aan het strand. Over het zwembad, ontbijt en diner kunnen wij onze mening niet achterlaten, omdat wij hier geen gebruik van hebben gemaakt. Als je het hotel uitloopt zit er direct om de hoek een taxi centrale die je voor ongeveer 4 euro naar het centrum brengt. Ook zit er een supermarkt op loopafstand en nog een hele boel leuke winkeltjes en restaurantjes. Kort samengevat: prima hotel, prijs/kwaliteit een dikke 10! Wij gaan hier zeker terug.
  • Reis vertrek datumJuli 2018