Antalya / Lara / Kundu

9.5
Lara Barut Collection*****

23-6-2019
Fam van der kruijssen
Heerlijke ontvangst met welkomst drankje en verfrissing doekjes We zijn hier 11 dagen geweest en hebben zo genoten eten super goed en veel variatie a la carte was ook heel goed mooie zwembaden en een heel mooi strand met ruime plekken en geen hand doeken leggen om 0600 uur Goede annimatie en goede service We hebben voor september al weer geboekt Barut Lara ga zo door de gast is hier koning bedankt voor deze vakantie
16-6-2019
Kathy
Super goed hotel met een uitstekende keuken!
Een zeer goed hotel!Goede ligging op wandelafstand van het stadje Kemer waar veel winkeltjes zijn.De buffetten in het hotel zijn fantastisch!Ook veel verschillende soorten vis.Echt TOP! Vier Thema restaurants die ook zéér goed zijn.Internationale korte dranken ook inbegrepen in de alin zoals Whiskey Jack Daniels,Courvoisier cognac,Bailey's enz...Zeer vriendelijk personeel en enorm proper daar ook.Ze zorgen daar ook goed voor de katten!Er lopen katten maar ze krijgen er korrels+verzorging.Ook veel watersporten aan het strand.Er waren veel Russen als gast,als wij er verbleven, maar het zijn deftige russen wat men niet altijd kan zeggen in alle hotels.Een groot minpunt is dat je's Morgens om 7u je handdoek moet gaan leggen als je op het ponton of strand wil liggen om te bruinen,want tegen 8u ligt het daar vol.Voor de rest echt een uitstekend hotel!!
11-7-2019
Wim
Groot, rustig en aangenaam hotel met lekker eten
Vanaf dit jaar een "collection" van Barut geworden. Dit houdt in dat je onbeperkt in de a-la-carte kan gaan eten, internationale (alcoholische) dranken kan drinken, ... Wat zijn ons zeker bijgebleven: super lekker en gevarieerd eten in buffet-restaurant, a-la-carte met standing (na beperkte opleg keuze uit andere wijnen mogelijk), plaatsen in overvloed aan het zwembad en strand, handdoeken kan je onbeperkt nemen (ook meerdere per persoon), zeer behulpzame receptie, keuze van hoofdkussen op je bed, stille kamers (buiten muziek ed, binnen niets te horen, wij hadden wel kamer aan zwembad zijde), vriendelijk personeel, zeer onderhouden domein, ruime kamers en goede bedden. Als we kritisch zijn vinden wij dit wat minder:ligging hotel iets verder van winkeltjes en vonden het spijtig dat de kamer niet volledig verduisterd kon worden, reden te meer omdat het er s morgens vroeg licht is.Nog veel meer te vertellen maar geen tekens meer over...
11-7-2019
Fam. De Beul-Praet
Tophotel.
Zeer mooi hotel. Wij verbleven van 26 juni tot 8 juli in het hoofdgebouw en hadden zwembad en zijdelings zeezicht. Was onze vierde maal dat hier wij te gast waren. Wij konden niets afkeuren, van service, eten, hygiene en accommodatie. Ook de kamer was steeds proper. Elke dag was er animatie voor zowel jong als oud. Nu kan je naast het gewone restaurant ook onbeperkt gebruik maken van de 7 thema restaurants! Het aanbod van zetels aan de mooie zwembaden, tuin en strand was zo groot dat “ handdoek leggen “om 7.00 niet nodig was. De strandbar was gezellig. Ook trouwens de andere diverse bars. Regelmatig live music en mooie shows. Voor ons een tophotel!
8-7-2019
Beppie Kokke
Fantastisch!
Houd er rekening mee dat het rrn kiezelstrand is.waterschoenen aanbevolen.. Weinig Nedelanders, verder hoofdzakelijk nette russen, die geen engels spreken.. wij waren met 4e dus hadden we wel aanspraak.. personeel erg vriendelijk en doen ook hun best om engels te spreken.. verder is het hotel super schoon en een grote keuze aan eten.
10-5-2019
Patricia rijckbost
Mooi hotel met mooie tuin
Voor de 4 de keer hier weer geweest! Super mooi hotel lekker eten. Net jammer dat de strandpier nog niet open was. Wij hadden een tuinkamer die was gelegen aan zwembad. Kamer wel verouderd!
  • Reis vertrek datumMei 2019
7-6-2019
Wim
Verheug ons op het volgende bezoek
Voor de 15e keer het hotel bezocht. Teken dat er niets mis is aan dit hotel. Ieder jaar worden wij weer verrast door vernieuwingen. Graag wel de adultzone op het strand beter aangeven en ook handhaven. De rookvrije zone is alleen op het familiestrand maar als je op het adultstrand wilt zitten is er geen rookvrije zone. Maak het strand volledig rookvrij waarmee de peuken bij de ligbedden gelijk is opgelost. Verder weer een fantastische vakantie gehad. Sommige kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. (moderne inrichting!)
  • Reis vertrek datumMei 2019
29-4-2019
Kelly Rijsenbrij
Wederom genoten!
Dit jaar voor de tweede keer naar Barut Lara, dit jaar nog beter dan vorig jaar vanwege de touroperator Exclusive (directe prive transfer van en naar hotel) en de upgrades die het hotel heeft doorgevoerd vanwege het Collection label. Allerlei goede merken drank, echte magnum ijsjes, iedere dag zowel met lunch als diner mogelijkheid tot a la carte eten. Afwisselende buffeten, fantastische service en ruim opgezet. Wij dachten in het laag seizoen te gaan maar het hotel was bijna vol maar dit was niet te merken, natuurlijk bij openen buffetten eventjes druk maar er is meer dan genoeg ruimte op te zitten, rondom de zwembaden te liggen of van het strand te genieten op de heerlijke bedjes. Relatief gezien misschien duurder dan de gemiddelde all inclusive hotels in turkije maar dit is het absoluut waard en merk je aan de vele mensen die jaar in jaar uit terug komen.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
5-5-2019
Henriette
Beter kan bijna niet!
Het is een fantastisch hotel. Een kwartier rijden van het vliegveld vonden wij heerlijk en van de vliegtuigen die overvliegen heb je geen last van. De tuin van het hotel is prachtig en heerlijk om doorheen te lopen en het leuke is dat er verspreid restaurants en terrassen zijn waar je kunt eten of drinken. De bediening en service is overal ontzettend goed. Vooral in het buffet restaurant, dat was zelfs overweldigend. Wij hadden vaak 2 obers bij onze tafel, Mehmed en ... weet zn naam niet meer, ze waren zo vriendelijk, netjes en behulpzaam, we voelden ons soms wel eens een beetje bezwaard. Zeker een hotel om vaker heen te gaan!
  • Reis vertrek datumApr. 2019
28-11-2018
Nico Verhoef
Eigenlijk een tegenvaller
Eten voortreffelijk,wat het hotel betreft valt het goed tegen. Het restaurant was sfeerloos je had het idee dat je bij VW in de kantine zat met alleen maar gepensioneerde. Het binnenzwembad werd in beslag genomen door geheel geklede vrouwen inclusief hoofddoek. Er was verder heel weinig entertainment. Ook de luxe kamers waren verre van luxe, de bedden waren keihard en kraakten aan alle kanten, laminaat ontzettend beschadigd en ongelijk,douche was heel fijn.
  • Reis vertrek datumNov. 2018