Peschiera del Garda

1955 Reviews (1..10)

30-9-2018
Anne-Marije Ruijter
Prima vakantie
Hele grote camping. Wel kleine sta-plaatsen. Wij zaten in een caravan van touroperator. Of het aan de aanbieder of aan Bella Italia ligt..( tenslotte laat de camping zo'n huisje er ook op staan he..) onze caravan was echt niet schoon! Schimmel in de badkamer, douchekraan die lekte, viezigheid op de vloer en vooral heel krap! Uiteindelijk wel een nieuwe douche slang gekregen maar doordat in de douchekop zoveel kalk zat werd je gezandstraald door 4 stralen water. Afijn, verder een prima plek. Eten in de restaurants is qua prijs/kwaliteit prima, vriendelijk personeel in de winkels en zeker in september goed te doen qua drukte! Veel leuke dingen te doen in de omgeving; peschiera, bardolino, Verona, Venetië, sealife. Wij waren met 2 kids. 1 van 3 maanden en 1 van 3 jaar. Ook zij hebben zich prima kunnen vermaken in het zwembad, het meer en in de speeltuintjes!
26-9-2018
Karin Vos-Schuurman
In september nooit meer
Mooie camping. Druk maar dat weet je van tevoren. Je weet niet dat er in de tweede week van september zo,n 750 pubers uit Duitsland op schoolreis komen. Ze werden ondergebracht in stacaravans van de camping zelf en van touroperator. Wat een chaos gaf dat op de camping. Gezinnen met kleine kindjes zijn eerder vertrokken en wij moesten de slapeloze nachten maar voor lief nemen. Bella Italia profileert zich als familie camping, maar families kunnen er in die schoolreisweek niet zijn. Touroperators...waarschuw huurders van de mobil homes, dan hebben zij keus om te boeken.
26-9-2018
Joske
Leuke camping, vieze bungalows
Op zich een fijne, grote camping die van alle gemakken is voorzien. Je hoeft in principe niet eens van de camping af. Wij hebben wel van alles ondernomen. We zaten in Bungalow Oleandro. Deze waren ontzéttend gedateerd en aan renovatie toe. Superslechte bedden, staat van de badkamer ook niet normaal (schimmel aan de doucheranden). Vieze geur in het huisje en schimmel op de muren van de slaapkamer. Qua faciliteiten is de camping wellicht 5 sterren waard maar de huisjes zijn er nog geen 2 waard. Voor ons te druk. Wij zullen de volgende keer niet meer voor Bella Italia kiezen.
22-9-2018
van Alphen
Heerlijke vakantie gehad!
Wij zijn met onze kinderen van 5 m. en 2,5 jaar 12 dagen verbleven in een fiji caravan van vacans. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met lekker weer 30graden. We hebben veel in de restaurants gegeten op de camping. Dit was lekker en qua prijs goed te doen. Wij hebben regelmatig genoten van de zwembaden die erg leuk waren. Er waren genoeg ligbedden beschikbaar. De campingwinkel had veel maar deze vonden wij erg duur. Wij zijn de boodschap.bij de plaatselijke lidl gaan doen op 5 minuten rijden van de camping ligt. we zijn met de kinderen naar gardaland gegaan, dit is echt de moeite waard! Er is heel veel voor de kleintjes en het is ons niet gelukt het hele park 1 dag te zien. Wij vonden het wel schandalig dat de springkusssens e.d.Attracties op de camping weer extra betaald moesten worden. Ook vonden wij het zeer storend dat om 06.30 de eerste vrachtwagens de containers die direct naast de caravan stonden al leegmaakte.
Staat v/h sanitair 8.0
4-10-2018
Jantsje Hietkamp
Geweldig
Als het kan ga dan in het voor of najaar ivm drukte! Het eten op de camping is geweldig! Treintje naar peschiera is leuk met kleine kinderen. Geweldig lekkere ijssalon daar. Het gardaland is fantastisch! Geweldig animatieteam op camping. De montebaldo bergtoppen bezoeken is prachtig. Leuk om picknick mee te nemen en in bergen te gaan zitten! Als je rond 5 uur terug wil rijden naar de camping sta je zo een uur in de file. Beter vermijdt je dit. Lazise en sirmione ook prachtig om te bezoeken. Boot huren en t water op gaan is ook een tip!! Iedere avond is er iets van sport wat je kunt volgen. Voetbal/ formule 1 etc. Als je bij de take away een ijsje gaat eten, krijg je heel vaak een gratis puntzak friet. Boodschappen in winkel zijn duur maar je hebt er wel alles! Beter ga je naar de Aldi of Lidl om 5 min rijden vd camping. Airco checken bij aankomst en anders laten schoonmaken!
Eetgelegenheden 10.0
Staat v/h sanitair 6.0
31-8-2018
Fam. Jansen
Net wel, net niet?
In elke review staat wel een kern van waarheid. Het is massaal, dus druk, en dat kan inderdaad een tegenvaller zijn als je hier voor de rust komt. Het is een dorp op zich waar de hele dag het een gekrioel is van mensen. Vervelend is het legen van vuilcontainers, glasbakken om 07.00 uur. Het zwembad (geen badmuts) is op hele warme dagen echt niet fris. De combi van drukte en warmte kan het filtersysteem echt niet aan. En badmutsen zijn zo gek nog niet, voorkomt een regelmatig gevecht met lange haren. Aanrader is het bad waar je rustig baantjes kunt zwemmen. Restaurants - goede prijs/kwaliteit verhouding Winkel - ruim assortiment tegen iets hogere prijzen Voors ons was het de 1e keer op deze camping. Ons verblijf (appartement) was netjes. Airco goed. De ligging ten opzichte van centrum Peschiera (circa 15 minuten lopen) is goed. Wij gaan hier geen 2e keer naar toe. Er zijn zeker betere, mooiere en rustigere campings in de regio.
Eetgelegenheden 7.0
Staat v/h sanitair 7.0
28-8-2018
Bella
Bella Italia niet meer.
Regio Gardameer is prachtig! Alleen de camping vind ik geen 5 sterren. Personeel is niet zo vrolijk. Zwembad is te klein voor het aantal mensen wat er op het park zit. Ik zou niet weer naar deze camping gaan er zijn veel mooiere!
Eetgelegenheden 6.0
Staat v/h sanitair 5.0
27-8-2018
MvM
Mooie camping maar wel erg massaal!
Wij waren voor de 1e keer op Bella Italia. mooie camping, maar wel erg massaal, vooral bij het zwembad! Er was een gedeelte waar je 2 bedjes en een parasol voor 5 euro kon reserveren. Dan kon je evt ook iets later naar het zwembad gaan dan 9u s morgens, het is tenslotte vakanties..Onze stacaravan was ruim maar helaas niet schoon toen wij kwamen. Oa de shampoo resten zaten nog in de douche cabine. De camping is wel erg kindvriendelijk, leuke animatie, veel speeltuintjes, alles was er! Ook kunnen kleine kinderen bijna in alle zwembaden staan. Onze zoon is 3 en heeft de tijd van zijn leven gehad. Opletten moet je als ouders altijd bij een zwembad, maar het was zo druk dat het wel een uitdaging was :) de bewaking n 23u is erg streng, lachen was al te hard en kreeg je een waarschuwing. Na 3x moet je de camping af.... Verder goede restaurants en winkeltjes op de camping! Erg mooie vakantie gehad, maar de camping was voor ons te massaal.
27-8-2018
Fam. Broersma
Nooit meer
Als je het geweldig vind om op een camping te staan waar s’ochtends om 0830 uur de mensen al in de rij staan voor het zwembad moet je hier zijn. Het is fantastisch dat wanneer het hek open gaat om 0900 uur de dol dwaze dagen van de Bijenkorf nagebootst worden, handdoek neergelegd en vervolgens weer weggegaan. Voordeel hierbij is dat de spreektaal van deze mensen voornamelijk Nederlands is. De kans om te verdrinken in het zwemdad is nihil, de waterdiepte is ongeveer 50 cm en het ligt vol met opblaas flamingo’s, eenden en bedden dus je kunt door het zwembad lopen zonder nat te worden. Ook moet je hier zijn als je niet van uitslapen houdt, dit is erg goed geregeld op de camping, om 0700 uur, iedere dag, komt de vuilniswagen met veel lawaai vertellen dat het tijd is om op te staan. Erg laat zal het ook niet worden als je s’avonds lekker buiten zit, om ongeveer 2300 uur, komt de security melden dat je naar bed moet, dus dat zit wel goed.
Staat v/h sanitair 6.0
25-8-2018
Fam. van der Klugt
Volgend jaar weer!
Wij waren op camping Bella Italia van 17-08 tot 25-08. Met kinderen van 2 3 en 4 jaar. Het was in 1 woord fantastisch! De accommodaties waren modern , schoon en mooi. Het eten in de verschillende restaurants was goed en je word vriendelijk behandeld. Van de kinderdisco naar het zwemmen in het gardameer of gewoon het zwembad. De hele camping ziet er goed uit! Daarnaast heb je ook nog meerdere speeltuinen. Wat je veel leest is dat de bedden bij het zwembad om 9 uur al bezet zijn. Dat klopt , maar de badmeesters letten op en halen regelmatig de neergelegde handdoeken weg. Wij hebben de hele vakantie plek gehad bij het zwembad, waar het overigens echt wel mee valt met de drukte. Het is ook leuk om savonds naar het gardameer te gaan. Er is dan veel te doen en bij het restaurant aan het meer kan je zitten met live muziek. Andere aanraders zijn ook een boot huren en een dagje naar gardaland. Gastechtpaar Frits en Tiny zijn toppers!
Eetgelegenheden 10.0
Staat v/h sanitair 10.0