Peschiera del Garda

Hygiëne 6,3

22-5-2018
Ronald
Nooit meer Bella Italia en touroperator
Bij aankomst een enorme wachttijd. Vervolgens verplicht paspoort inleveren anders kom je de camping niet eens op! Ter plaatse klacht ingediend en paspoort terug gevraagd. Men kon er niets aan veranderen........ Klacht ingediend bij touroperator. Ook daar nul op rekest ondanks dat men weet dat deze camping zo handelt. Touroperator weet van deze praktijken maar laat dit doorgaan. Dus nooit meer Bella Italia en deze touroperator. De camping is één grote vakantiefabriek die alleen maar uit is op het verdienen van veel geld in een korte tijd. Zelfs voor vermaak van kleine kinderen moet betaald worden, schandalig. Zwembad was een ijsbad. Never nooit meer!!
Waardering 3,0
Zwembad 2,0
Hygiëne 5,0
18-5-2018
Monique
Nooit meer bij touroperator boeken!
Safaritent gehad helft van inventaris niet aanwezig. Na klachten werd dit wel gedeeltelijk bijgevuld. Interieur is echt aan vervanging toe. Bedden liggen slecht. Mooie ligging aan het water.
Prijs / kwaliteit 4,0
Staat v/h sanitair 6,0
Hygiëne 5,0
12-5-2018
Roos
Leuke camping
In de meivakantie in een safaritent geweest zelf zou ik hier niet meer voor kiezen omdat je elk zuchtje geluidje hoort van de buren..de tent verder was wel groot en netjes..de camping zelf is een aanrader en leuk voor kinderen
Kindvriendelijk 9,0
Staat v/h sanitair 7,0
Zwembad 9,0
Fam Ploeg
Nooit weer!!
Wij hebben een caravan gehuurd via touroperator. Wij raden dit ten zeerste af. Bij aankomst in de caravan stonk het enorm naar oud zweet. De lucht kregen we niet weg. De koelkast was rond uit vuil en het gasfornuis zat nog onder de vetspetters. Dit noemen ze blijkbaar schoonmaken. Schandalig! Het tweepersoonsbed was compleet doorgelegen met een kuil. De lattenbodem kraakte en de latten lagen vooral los. De dekens die bij het huisje zitten zou ik geen dekens willen noemen waar je mensen onder laat slapen. Deze zijn in staat van ontbinding. De caravans staan heel dicht op elkaar met de opening naar elkaar toe. Je hoort werkelijk alles. Aan het strandje spoelt een hoop troep aan. Dit zal vanwege de wind zijn. Ik zal mijn kinderen hier niet laten zwemmen. Verder is het een camping waar voldoende te doen is voor kinderen.
Waardering 1,0
Waardering 1,0
Prijs / kwaliteit 1,0
Hygiëne 1,0
Familie van E
Geweldig voor de meivakantie!
Hele grote camping met veel voorzieningen direct aan het Gardameer die grotendeels gevuld is met heel veel stacaravans. Daarnaast een deel met bungalows en appartementen. De staanplaatsen liggen grotendeels aan de kant van het Gardameer. Wij zaten voor een prikkie in een stacaravan van touroperator. Een hele mooie en schone, ruime caravan die goed was voorzien. Het enige wat we misten waren een knoflookpers en een schilmesje (en vooruit, een ligbed). De kussens waren wat dun, maar omdat we met zn 3en in een 5persoons caravan zaten, konden de volwassenen elk een 2e kussen pakken. Verder lagen de bedden prima! Camping is voor ons in het voorseizoen leuk, met de verschillende zwembaden en restaurants (waar we overigens heel lekker hebben gegeten!), maar voor de zomer is dit veel te massaal en druk naar ons zin.
Prijs / kwaliteit 9,0
Kindvriendelijk 9,0
Familie Petersen
Geweldige (drukke) camping voor in het voorjaar
+ Zwembad + Campingwinkel + Horeca + Animatie, ook in april al volop animatie + Ligging direct aan het meer + Omgeving - Druk als camping 80% vol is - Wegen rondom camping druk tijdens feestweekend Wij waren hier in de laatste week van april. De camping leeft dan al volop. De eerste dagen van deze week was de camping ongeveer 25% bezet. Ook veel groepen scholieren. Prima sfeer. De laatste dagen werd het erg druk op de camping vanwege een feestweekend. Voor ons dan te druk. Ook kwamen er de laatste dagen veel polen op de camping, die in hele groepen met flessen bier in hun hand over de camping liepen 's-avonds.
Miranda
Heerlijk!
We zaten in een splinternieuwe stacaravan, met louncheset op de geheel overdekte veranda. Het weer was geweldig, dus dan is de vakantie al snel geslaagd, maar ook de camping vonden we een aanrader. Hoewel we hier niet in het hoogseizoen zouden willen zitten. De eerste week was het lekker rustig (wel alle faciliteiten geopend) maar de tweede week was het al zo druk dat je met moeite een bedje aan het zwembad kon vinden. We waren bang dat de camping te groot zou zijn, maar omdat alles aan een laantje in het midden van de camping ligt zit je nooit ver van de winkeltjes en het zwembad. Tussen de stacaravans in stonden ook nog overal prachtige sanitairgebouwen, die iedere dag keurig gepoetst werden. De omgeving is echt prachtig, voor ons was Monte Baldo het hoogtepunt van de vakantie, met de kabelbaan de bergen in voor een adembenemend uitzicht op het Gardameer. Tip: haal je boodschappen bij de Lidl, het campingwinkeltje is véél te duur!
Ligging 9,0
Eetgelegenheden 7,0
Staat v/h sanitair 9,0
29-4-2018
MWALT
Nooit meer....
Wij dachten de ideale vakantie geboekt te hebben. In 2016 zaten wij in een huisje op een camping in de Vogezen(Frankrijk). 2 weken lang non-stop regen en geen andere kinderen.... Dus in 2017 dachten wij, wij gaan naar Italie en kiezen de grootste camping uit met goede faciliteiten aan het Gardameer. Maar wat een drukte, lawaai en hutjemutje. Wij zaten in de buurt van het zwembad met de hele dag animatie, muziekshows etc. De hele dag in de herrie. Tot laat in de avond ging het door. De kinderen vonden het leuk maar wij gaan hier nooit meer naar toe. Als je van rust houdt moet je hier absoluut niet naartoe gaan!!! De camping ligt aan het Gardameer maar het water is erg vies omdat de wind vrijwel altijd richting de camping staat waardoor er veel vuil in het water aanwezig is. De omgeving is wel erg mooi en er zijn vast kleinere campings rondom het Gardameer te vinden met meer rust. Ohh ja en het zwembad is niet verwarmd en dus steenkoud!
Ligging 4,0
Prijs / kwaliteit 2,0
Eetgelegenheden 6,0
Zwembad 4,0
28-9-2017
Soraya
Goed onderhouden camping, verder teleurstellend
Perfecte ligging, camping is schoon. Geen afval op het terrein. De restaurantjes hebben een prima aanbod. Wij hebben Appartement Ibisco gehuurd, likje verf werd aangebracht bij binnenkomst. Appartement is oud, schimmel in de badkamer, lekkage in de muren. Bedden die al in kapotte staat zijn, echt aan vervanging toe. Niet een echte aanrader dus. Verder begint de minidisco om 20:00 uur. Vrij laat voor kleintjes. Zwembaden ijs en ijskoud. En voor alle 'avondactiviteiten' kan je nog even je portomonee trekken. 10 minuten trampoline springen voor 3 euro.
Ligging 10,0
Hygiëne 4,0
26-10-2017
jong gezin
super vakantie gehad
we verbleven begin september 2 weken op deze camping, goed ontvangst, nette stacaravan in een gezellige straat. leuke animatie, goede restaurants op de camping zelf en lekker ijs. ook het treintje van en naar Peschiera is leuk en goed te doen. het enige minpuntje is het onverwarmde zwembad water!! daar moet wel echt iets aan gedaan worden voor zowel volwassenen maar vooral de kids!
Zwembad 5,0
Hygiëne 7,0