Peschiera del Garda

Eetgelegenheden 7.8
Staat v/h sanitair 7.1

28-9-2017
Soraya
Goed onderhouden camping, verder teleurstellend
Perfecte ligging, camping is schoon. Geen afval op het terrein. De restaurantjes hebben een prima aanbod. Wij hebben Appartement Ibisco gehuurd, likje verf werd aangebracht bij binnenkomst. Appartement is oud, schimmel in de badkamer, lekkage in de muren. Bedden die al in kapotte staat zijn, echt aan vervanging toe. Niet een echte aanrader dus. Verder begint de minidisco om 20:00 uur. Vrij laat voor kleintjes. Zwembaden ijs en ijskoud. En voor alle 'avondactiviteiten' kan je nog even je portomonee trekken. 10 minuten trampoline springen voor 3 euro.
Eetgelegenheden 7.0
26-10-2017
jong gezin
super vakantie gehad
we verbleven begin september 2 weken op deze camping, goed ontvangst, nette stacaravan in een gezellige straat. leuke animatie, goede restaurants op de camping zelf en lekker ijs. ook het treintje van en naar Peschiera is leuk en goed te doen. het enige minpuntje is het onverwarmde zwembad water!! daar moet wel echt iets aan gedaan worden voor zowel volwassenen maar vooral de kids!
Staat v/h sanitair 8.0
25-9-2017
Linda
Jammer dat de bungalows zo slecht zijn!
Goed - Over het algemeen zag de camping en de openbare gebouwen er netjes en verzorgd uit. Slecht - Bungalow was oud, vies, onverzorgd, nodig tijd voor een update. De (slaap)bank die in de woonkamer stond, was keihard, gelukkig hadden we die niet nodig als bed, maar zelfs als bank was het niet confortabel. De gordijnen door het hele huis hadden vieze vlekken, schimmel in de douche, witte vlokken uit de fluitketel, matrassen waar je de spiralen doorheen voelde (gelukkig wel de eerste dag 2 spiksplinternieuwe matrassen gekregen.), kastjes die van ellende uit elkaar vielen en een koelkast die niet mormaal dicht ging, maar een extra tik (voet) nodig had. Ga zo maar door, voor ons geldt dat we dit niet nog een keer doen. Aan touroperator ligt het niet. Oke, schoonmaakkwalitetien verschillen per persoon, maar het zijn de bungalows opzich die gewoon echt een update moeten hebben. De camping is eigenaar en die moet domweg nieuwe keukens en badkamers plaatsen en het meubulair vervangen. Daarnaast mogen de muren ook een likje verf krijgen, zou niet misstaan.
Eetgelegenheden 10.0
Staat v/h sanitair 1.0
24-9-2017
Becool_nl
Geen 5 sterren voor deze te massale camping
Via touroperator een mobile home gehuurd. Je komt dan in een touroperatorkamp unit. Oud, klein, slechte bedden en dicht op elkaar. Op de camping zelf overwegend onvriendelijk personeel bij de cateringfaciliteiten, animatie onder de maat. Begint te laat voor de kleintjes en geen gebruik van een mascotte. Zwembad groot, en genoeg variatie maar te koud water. Sommige kinderen willen het water niet in daardoor. Matige speelvelden en nagenoeg niks overdekt. Bij slecht weer kan je nergens heen met je kinderen. Pluspunt, 5 minuten lopen van het Gardameer. Wij gaan hier echter niet meer naar terug. Zeker geen vijf sterren waard!
Eetgelegenheden 5.0
21-9-2017
Annemieke
Fijne levendige camping!
Leuke, levendige en grote camping. Veel te doen en er word veel georganiseerd voor de kinderen door een enthousiast animatieteam.
Eetgelegenheden 9.0
17-9-2017
Celvin
Fijne vakantie gehad
Mooie camping met alles erop en eraan. S'ochtends een flinke rij voor de bakker maar alsnog ben je snel aan de beurt. Onze mobile home van touroperator lag op een top locatie en was erg schoon en netjes. Nadelen vond ik dat het er wel erg massaal was, zelfs in het naseizoen(dit wist ik overigens wel van te voren na het lezen van reviews) en het water van het zwembad is erg koud, helemaal voor jonge kinderen. Al met al een mooie camping op een goede plek en mooie plaatsjes in de omgeving.
16-9-2017
Grisnich
Mooie opgezette camping, erg druk.
De camping is mooi opgezet en goed onderhouden. Kampeerplaatsen erg dicht op elkaar, dit geldt ook voor de stacaravans. Wij verbleven in bungalow Oleandro, daar heb je wat meer ruimte omheen. Eenvoudig, maar ruim genoeg voor 4 personen. Minpuntjes: slechte bedden, badkamer rook niet fris en de bungalow is erg gehorig. Je moet niet al te hoge eisen stellen, gelukkig leef je voornamelijk buiten. Op het park zelf is heel veel te doen voor de kinderen. Geweldig is natuurlijk het grote zwembad. Wel erg druk, dus vaak zoeken naar een vrije ligstoel. Onze kinderen (4 en 1) vermaakten zich ook prima in de speeltuintjes. Al met al een leuke (maar wel drukke) camping waar we 2 fijne weken hebben gehad!
9-9-2017
Ronald
Grote teleurstelling
Bella italia heeft 5 sterren, ik weet niet wie deze beoordeling heeft gedaan maar het was zeker geen 5 sterren waard. Op de ''camping'' zijn de plekken voor de camper erg klein, er is ook sprake van weinig tot geen privacy. Er is veel kabaal en dan net name in de ochtend als de vuilniswagens werkzaam zijn op het terrein, tijden zijn rond 7.30 uur. Verder lijkt het personeel volledig afgestompt te zijn, erg zakelijk en totaal geen contact met de vakantiegangers, alles is gericht op het volgen van het bella italia protocol. Kopen van een ijsje dient eerst een ticket gekocht te worden om vervolgens bij dezelfde dame ijs te bestellen bij een ander balie, betaling kan alleen maar cash (in wat voor tijd leeft men daar) het zwembad ziet er goed uit, echter geen ruimte om te gaan zitten of liggen; vanaf 9 uur staan grote hordes klaar om de ligbedden te bestormen. Ik weet niet wat voor beleid er gevoerd wordt maar dit is totaal niet klant gericht (binnen harken van geld) wij gaan nooit weer
Eetgelegenheden 5.0
30-8-2017
audrey
tegenvaller
wij zijn met het vliegtuig gegaan en gingen er vanuit dat er op zo`n groot park golfkarretjes of iets dergelijks zou zijn om de koffers naar de caravan te brengen.dat is niet het geval.bij uitleg dat wij een oma bij hadden met hartklachten en het met 40 graden niet verantwoord was om zover (25 minuten) te lopen kregen wij geen enkel begrip van de baliemedewerker.met een taxi het terrein op om de koffers te brengen was geen optie! je mag er wel met je auto op, ook je boot wordt met de tractor naar het meer gereden, er rijd een vuilniswagen over het terrein maar een taxi is uitgesloten.Zwembaden zijn mooi maar het water op taillehoogte en het water is troebel van het chloor.1 zwembad was dieper maar daar mag je alleen met badmuts in.Het gardameer is zonder waterschoenen niet te doen.de eerste 50 meter breek je je nek en zuig je vast in het zand.eettentjes waren prima en dicht bij peschiera.voor ons niet voor herhaling vatbaar.iedereen roept over deze "camping" maar wij begrijpen niet waarom!
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Eetgelegenheden 7.0
Staat v/h sanitair 7.0
27-8-2017
Familie
Leuk maar erg massaal
Bungalow was erg vies bij aankomst Bedden liggen niet fijn,spiralen voel je in je rug,bedbank was helemaal een ramp Verder prima bungalow,Alleen stonden wij naast het doorgaande pas waar AL het verkeer van de camping incl alle leveranciers langs rijden wat al heel vroeg begint en de hele dag door gaat,dus ontzettend veel herrie Mooie zwembaden,sommige baden erg koud water.en te weinig toezicht Leuke animatie Treintje naar Peschiera was leuk Restaurants en eetgelegenheden goed Winkel ruime keuze Gardameer erg mooi,alleen heel erg hinderlijk bodem vol met stenen en grote keien. Vuurwerkshow was fantastisch Wij hadden gelukkig een bungalow.andere huurmogelijkheden staan hutjemutje op elkaar,campinggedeelte net zo Ik zou hier in het hoogseizoen niet terugkeren.Maar wij gaan sowieso nooit terug naar hetzelfde park Wellicht is de meivakantie beter vertoeven
  • Reis vertrek datumAug. 2017