Ouddorp

Eetgelegenheden 7.7

19-3-2019
Rob Rosendahl
Gemengde gevoelens!
Port Zélande is een verouderd park, maar nog steeds mooi gelegen. Inmiddels zijn ze langzamerhand wel het park aan het upgraden. Hou je van strand, zee en duinen dan zit je hier goed. Wij zaten in een vernieuwd premium appartement en die zag er zeer goed uit. Helaas waren de matrassen te zacht waardoor we in een kuil sliepen. De grootste ergernis was dat er teveel auto's op het park aanwezig waren ook zonder een gele kaart en dat in de adventure factory het personeel geen zin had om te werken en ook geen tafels met een doekje afnam en je dus aan een plakkerige en vieze tafel zat, dus zelf maar schoongemaakt. In restaurant evergreenz was het eten droog en lauw en de toetjes...? een vlaaipunt, chocolade- of vanillevla, softijs en een beetje meloen?...Werkelijk...??? Dit was ons het geld niet waard. Onze magnetronmaaltijd de volgende dag smaakte ons meer dan het dure uit etentje. Verder hadden we wel een leuk verblijf gehad.
Onderkomens 9.0
Eetgelegenheden 5.0
18-3-2019
Pieter Van de Sande
Mooi park met top voorzieningen
Park is recent vernieuwd met aangepaste huisjes (raam kozijnen zijn ze vergeten :-) en nieuw water playhouse in de Aquamundo, is mooi geworden. vernieuwde huisjes zijn OK, zo zou de standaard moeten zijn. Schoonmaak kan (net als altijd) beter. Lijkt wel of ze het woord "dweil" bij Centerparcs niet kennen ;-). Verder was het er druk, eigenlijk te druk, soms leek het wel op de efteling: in de rij gaan staan voor verse broodjes 's-morgens, daarna in de rij bij de kassa. In het zwembad in de rij bij de glijbanen. Bij de restaurants vaak bot gevangen, alles vol. Dus volgende dagen maar gaan reserveren en dan ook pas om 19 uur ergens terecht kunnen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Minpuntje was de early checkin. Normaal kun je online inchecken en krijg je de sleutel bij de early check in balie buiten. Nu werd gemeld bij de slagboom dat we de sleutel binnen moesten ophalen (terwijl we wel online waren ingechecked en het al 13.20 uur
Activiteiten 10.0
Eetgelegenheden 8.0
18-3-2019
Anna
Voor ons in het vervolg weer andere keten
Subtropisch zwembad is erg gedateerd. Zo ook de bowling baan, overal hingen grote spinnenwebben, erg oud meubilair, weinig ruimte om te zitten en op de baan. Gaten zitten in de vloer en baan is aan vervanging toe. Als je sochtends verse broodjes wilt halen in de supermarkt sta je een half uur in de rij. Huisje is opzich prima. Ik had van centerparcs hogere verwachtingen en iets meer luxe/modern/netheid verwacht.
Activiteiten 6.0
Onderkomens 6.0
Eetgelegenheden 5.0
16-3-2019
R.
Dit was eenmalig
Normaal gesproken ga ik altijd naar de Eemhof en Heijderbos maar nu een keer Port Zélande geboekt. Een 4p VIP cottage vernieuwd. Bij aankomst op het park file en een hoop gedoe, geen leuk begin van de vakantie. Bij binnenkomst van de cottage valt op dat deze anders is dan op de afbeeldingen van de website, het zit meer tussen comfort en VIP in. Er is bijvoorbeeld geen bbq, er zijn geen ligstoelen, geen tuin (?) en de hele indeling is gewoon raar. In het huisje is het ontzettend donker doordat er weinig ramen zijn, overduidelijk geen ramen partij zoals op de afbeelding op de website. Dat de ene buren wel een bbq en ligstoelen hebben en de andere buren nog een comfort cottage tuinset doet vermoeden dat dit hele blok comfort was en dat hebben we niet geboekt. Ook de schoonmaak is niet goed uitgevoerd. Heel erg vies bestek, overal stof en nog haren van de vorige bewoners in de badkamer.
Onderkomens 4.0
15-3-2019
Fam De Vries
Mooi park, huisje vies en niet volgens verwachting
Wij zijn hier heel bewust naar toe gegaan omdat het een gerenoveerd huisje zou zijn, helaas is dit niet het geval. Alleen de keuken, badkamer en toilet zijn vernieuwd. Voor de rest nog oude meuk. Tevens was het niet schoon. Ook de gerenoveerde keuken en badkamer waren vies. De lamp boven de eettafel.was zo vies dat de vlokken stof eraf dwarrelde. Zelf maar even een soppie er doorgehaald. Schoonmakers krijgen gewoon te weinig tijd. Wij hadden nog gebeld dat we een box wilde bijboeken, was geen probleem waren er genoeg. Gewoon even bij de receptie vragen. Bij aankomst gevraagd, maar blijken geen boxen aanwezig te zijn. Als service wel extra campingbedje gekregen en die als box kunnen gebruiken. Huisje erg gehorig. Bij Nonna leuk gezeten, pasta niet veel smaak. Pizza goed. Activiteiten en kinder disco erg leuk.
Activiteiten 8.0
Onderkomens 4.0
13-3-2019
Elise Kesting
Lekker weekend in een VIP huisje
We hadden een vernieuwde Vip huisje geboekt. Netjes huisje, badkamer helemaal top, lekkere bedden. Echt kunnen relaxen Keuken inventaris compleet en broodjes aan de deur heerlijk! Super dicht aan het strand, leuke haven leuke gekleurde huisjes. Het park zelf wel veroudert. Zwembad best klein maar voor de kids prima. Wel weinig zitplekken met drukte. Orry en friends show in een zeer donkere hal, vonden wij niet fijn of uitnodigend om te zitten. Leek een beetje een bruin café. Al met al heerlijke vakantie gehad. Nu nog betaalbaar zou er graag in de zomer nog een keer heen gaan maar dan zijn de prijzen voor een weekend helaas 3x zo veel.
Onderkomens 10.0
12-3-2019
Evi
Hier komen we zeker terug!
We hadden een leuk weekend in Port Zélande. Ondanks het minder goeie weer (veel wind en regen, zeker de laatste dag), hebben de kids (2 meisjes van 10 jaar) zich geen minuut verveeld. Toch enkele minpuntjes: het horecapersoneel was precies onderbemand, alles duurde heel lang, je moest verschillende mensen aanspreken vooraleer ze je bestelling kwamen opnemen, en het eten brengen duurde ook behoorlijk lang. Wij hadden een premiumcottage genomen, maar vonden het comfort maar slapjes: zo was er bv geen kast beneden om wat spullen weg te leggen. Spelletjes, zwemspullen, alles moesten we boven in de kleerkast proppen. Wij zijn ook al verschillende keren naar andere keten geweest, en daar zijn de huisjes echt wel gezelliger ingericht en beter uitgerust. Zo hadden we hier bv. maar 1 pan in de keuken, terwijl het bestek, servies en glazen in overvloed aanwezig was. Ondanks deze minpuntjes komen we heel zeker terug naar dit park!
Activiteiten 10.0
28-2-2019
Inge De Koning
Mooi park, mooie locatie
Leuk park met veel voorzieningen. Fantastisch zwembad. Onze kinderen vonden vooral de wildwaterbaan heel erg tof. Wij zaten in een premium huisje. Er zaten wel een aantal spinnen, maar verder was het huisje prima in orde. Het park heeft een leuke ligging zo aan het water.
Activiteiten 9.0
Onderkomens 7.0
25-2-2019
Elise vos
Niet nog een keer
Ik heb net ingecheckt na lang sparen onze eerste vakantie samen.. huisje was echt oud en vies er staat vernieuwd.. valt me echt tegen. Er wordt iemand gestuurd om weer schoon te maken toch baal ik...
Onderkomens 2.0
25-2-2019
Erik
Prijs/kwaliteit niet op orde.
Net terug. Prachtig weer. Appartement gerenoveerd en mooi,helaas niet schoon genoeg. Veel stof en vuil. Achterlijke prijzen in zwembad voor eten/drinken. Buitenbad te koud, wildwaterbaan zalig van temp. Geen grote binnen of buitenspeeltuin. Hierdoor veel geld kwijt aan activiteiten. Was leuk uitje, wij gaan echter ondanks de korte reistijd voor ons hier niet meer heen, te duur voor aanbod.
Eetgelegenheden 4.0