Ouddorp

Onderkomens 8.2
Eetgelegenheden 7.8

6-1-2019
Anika Karbaat
De huisjes wel , nooit meer de horeca !
Het VIP huisje voor ons was de top netjes en schoon ! Maar wat ons zo tegenviel was de slechte horeca wat een domper ! Vrijdag toen we aan kwamen gingen we even een patatje en een snack eten maar wat een domper ! Half gare slappe patat en 2 kaassoufle's waar de horeca zich voor moet schamen ! De kaassoufle's waren nog zacht van het niet bakken of het slechte bakken en niet gaar ! Zeker als je zelf al 7 jaar in de horeca werk en een horeca hart heb maar dit was daar ver te zoeken ! Afijn 1 dag later de pizzeria pizza to go ! Ook 1 grote flop hompen brie op de kazen pizza geen plakjes gewoom echt een stuk wat omhoog stak in puntige vorm , homp mozzarella erop wat ook niet goed gesmolten was ! Het is dat ik niet lekker was anders had me partner zeker terug gegaan ! Ik zou me eigen schamen als mijn gasten zoiets moeten eten zo mag het een keuken niet eens uitgaan ! Het viel ons tegen de horeca nooit meer !
  • Reis vertrek datumJan. 2019
Eetgelegenheden 3.0
6-1-2019
Fam Wielens
Wij komen niet Weer.
Waardeloos Wifi De WiFi werkt bijna niet, je wordt er om de haverklap uitgegooid en moet dus weer opnieuw inloggen of het lukt helemaal niet om in te loggen. En om per dag 15 euro te betalen voor streaming diensten is totaal uit de tijd.
  • Reis vertrek datumJan. 2019
31-12-2018
Shirley Hens
Redelijk
Voor de kinderen een geweldig park!! Alles erop en eraan. Huisjes prima en schoon. Wel jammer dat in de omschrijving stond dat er een nespresso apparaat in de keuken zou staan en ik dus helemaal voorbereid met cupjes mee vertrokken ben en daar aangekomen stond er een dolce gusto. Jammer! Ook wilde ik nog even een opmerking maken over de prijzen in de plaza, adventure plaza etc. Overal moet voor betaald worden. Even springen op de trampolines een rondje in een politieautootje alles moet flink worden betaald. Als je dan als ouders een drankje neemt terwijl je kinderen zich vermaken, mag je ook best een behoorlijk bedrag betalen voor 2 biertjes. Ook Op de plaza " even " lunchen is niet leuk meer met z,n 4. We hadden 1 tosti, 1 broodje kroket, 2 warme choco een latte en een groene ice tea en dit was 30 euro... Belachelijk vinden wij. Personeel ook erg traag , 3 x vragen of je mag afrekenen. Dat is jammer.. verder hebben we t leuk gehad!
Eetgelegenheden 7.0
29-12-2018
Henk
Leuk verblijf in een gezellig huisje
Je bent er echt even uit vooral leuk met de hele familie
29-12-2018
Thomas Manhout
Wij komen zeker en vast terug!!
Verleden week hebben we enkele prachtige dagen beleefd in een premium cottage nr.330. De cottage voldeed aan alle verwachtingen, mooi ingericht, zeer nette badkamer en een keuken met extreem goede uitrusting. Prachtig domein om te wandelen met de hond en ook de faciliteiten en de aqua mundo waren super. Wat ons meest zal bijblijven was de zeer aangename gastvrouw in de Pizzeria Nonna, nl. Nonna Ria. Wij komen zeker en vast terug!!!
Activiteiten 9.0
David Beckers
een aanrader
zeer leuk en attractief park
Ann D'hont
Een tof en ontspannend verblijf!
Wij hebben genoten van ons ruim en mooi appartement gelegen aan het water. Er kwam zelfs een zeerob groeten 's morgens. We beleefden een leuke tijd met de kids. We hebben veel gezwommen en zijn gaan bowlen. Het was super!
Onderkomens 10.0
Leontien
Erg gaaf familiefestijn
Ieder jaar gaan wij als gezin een weekend naar Centerparcs om Sinterkerst te vieren. Dit jaar was het op Post Zelande. wat een verassing. Voor het eerst in Zeeland en hoe mooi was het. prachtig.
Els Van Veldhoven
Leuk weekendje ertussen uit met het gezin
zeer uitgebreid, proper park. Wij zaten in cottage 137 wat zeer dicht bij de dome was. De eerste avond hebben we in het huisje gekookt. alles wat je nodig had was aanwezig in de keuken. enkel sommige potten en pannen mogen de vijzen wel eens aangevezen worden. De tweede avond zijn we gaan eten in het all you can eat restaurant. Voor een grootkeuken te zijn zeer uitgebreid en lekker eten! Elke dag zijn we gaan zwemmen. Hier miste ik wel een voetbad voor je het zwembad binnen ging. De laatste dag na het uitckecken en voor vertrek zijn we de indoor minigolf gaan doen. Deze was best wel leuk maar soms heel moeilijk en op sommige plaatsen weinig verlicht.
Bas
Leuk zwembad, mooie huisjes
Een midweek met Kerst op dit park verbleven Huisje netjes,ruim opgezet, goed schoon,gerenoveerde wc/badkamers. Plaza(centrum) viel ons tegen, kil en koud en weinig speelgelegenheid voor de (kleine) kinderen. Vanwege personeelstekort duurde het erg lang voor je je bestelling kon doorgeven.(terrasjes) Ook in het andere gebouw (bij de gamehal) was personeelstekort, we konden helaas alleen drankjes bestellen, de keuken was dicht. Ook hier weinig te doen (binnen) voor kleinere kinderen, maak een leuk indoor speelgelegenheid erbij dan kan je als ouders ook genieten van een drankje. Zwembad was prima, wel wat aan het verouderen. En erg koud! Wildwaterbaan blijft geweldig leuk Leuke vakantie gehad maar we komen hier niet nog eens
Activiteiten 6.0
Eetgelegenheden 7.0