Ouddorp

Eetgelegenheden 7.6

11-6-2019
De vries
Nooit meer
We zijn vandaag aangekomen 450 euro voor 4 dagen in 6 persoonshuisje. Godzijdank groter huisje geboekt want we zijn met z'n vieren en dan is het beneden al krap. Hoe kan je met 6 personen aan zo'n kleine tafel eten. Zwembad zeer verouderd verf bladert af steentjes kapot. Omdat de leeuwinnen voetbalde vanmiddag frietjes gaan halen om in de cottage te eten maar dat ging niet was geen take away dus man en dochter daar gegeten en ik met mijn zoon een boterham. Ik geef als advies om hof van Saksen te boeken luxe huisjes en alles all in. Hier komt er nog van alles bij zelf 4 euro per kind voor potje tafeltennis. 16 euro per kind om te klimmen . We zijn er nog tot vrijdag maar er komt minstens 100 euro per dag bij voor eten en activiteiten en dat voor een jaren 80 park. Heel jammer dit
Activiteiten 6.0
Onderkomens 4.0
7-6-2019
Meijer
Super mooi
Heerlijke midweek gehad. We zaten in VIP huisje 702. Terras in de schaduw. Mooie ligging van het park en heerlijk gegeten bij the grill. Veel leuke activiteiten te doen. Lekker lopend naar het strand waar 3 strandtenten in de buurt zijn. Tip in het zwembad gaan niet alle deuren van de dameswc dicht. Misschien handig om hier naar te kijken voor het hoogseizoen begint.
Activiteiten 9.0
Eetgelegenheden 9.0
4-6-2019
familieweekend
twijfelgeval
Leuk park, en een toffe locatie aan de zee. bij mooi weer is dit een leuke vakantiebestemming. Bij minder weer vrees ik echter dat kindjes tussen 2 en 7 jaar niet veel activiteiten kunnen doen buiten het zwembad. de woning was relatief proper bij aankomst (enkel de vuilbakken waren niet geleegd). In de winkel in het park is er maar een beperkt aanbod aan producten, de rekken werden ook niet tijdig bijgevuld. De maandagmiddag is het best om buiten het park te gaan eten want er was maar 1 restaurant open en sommige zaken (o.a. spaghetti) kon je niet meer bestellen omdat het uitverkocht was.
Activiteiten 5.0
Onderkomens 6.0
3-6-2019
Beers
Smerig
Huisje was bij aankomst enorm smerig. Alles was vies. Plakkerige vloeren met zand en voetstappen overal. Mieren overlast. Keuken onder vetplekken etc. Melding gemaakt en na meer dan een uur later na wachten met twee kleine kinderen een tegemoetkoming gekregen van 15€. Andere gasten kregen meer. Receptie zat vol met klagende gasten!! Huis is nog steeds smerig en we zijn nog steeds niet klaar met schoonmaken. Leuk begin van je vakantie!!! Een dikke 1 van ons!
18-5-2019
Marlou
Slechte schoonmaak.
Wij verblijven momenteel in huisje nummer 227. We zijn zeer teleurgesteld over de schoonmaak binnen ons huisje. Op de trap en rondom de bank liggen haren, veel stof en kruimels. Wanneer we iets willen ondernemen is vaak alles al gesloten, dit zelfs midden op de dag. Verder hebben wij het erg naar ons zin!
Activiteiten 3.0
Onderkomens 6.0
Eetgelegenheden 7.0
16-5-2019
Debbie
We verbleven in huisje 579. Super mooi huisje met prachtig uitzicht. Je verblijft recht voor het aquapark dus leuk om de mensen te zien stuntelen op de baan. Jammer dat de bedden niet tegen elkaar aan staan, dit is te verhelpen met mischien een tairip om de poten geen te vestigen. Kleine moeite maar vele zullen er baat bij hebben..
Activiteiten 10.0
Eetgelegenheden 9.0
Joeri
Toppie !
Fantastische plek voor fietstochten .Alles perfect onderhouden en netjes.wij komen er zeker terug .
Activiteiten 10.0
Eetgelegenheden 10.0
Mevr. van de Velde
Verzorgd, welkom gevoel.
Ze komen op een park plus omgeving waar het goed toeven is. Een goed verzorgde plek, de cottage en leuke faciliteiten. Zeer zeker met kinderen. Onze kleinkinderen kwamen op bezoek en zij hebben zich zo vermaakt met krabbetjes vangen. Tijd tekort!!! De medewerkers op het park, maar ook bij de entree op het park, waren zeer geduldig en luisterden naar al onze vragen. Geen haast. We voelden ons welkom!
Activiteiten 9.0
Eetgelegenheden 7.0
Walter Heernaert
Voor herhaling vatbaar
Een aanrader voor gezinnen met kinderen en kleinkinderen. Alles is aanwezig op het park en in de buurt. (Geen minuut verveeld )
Activiteiten 8.0
Eetgelegenheden 10.0
Bart De Geest
Zalig ontstressen
Dit is een zeer mooi park, zwembad is iets kleiner dan in andere parken van center parcs. Maar hier ga je vooral naartoe voor het water. Overal waar je kijkt heb je water en strand. De delta werken in de buurt kan je ook bezoeken. Schitterend om met de moto naar toe te gaan. Ik had cottage nr 705 in het hemelvaart weekend, waar ik de moto zeer veilig kon parkeren ook. Zeer goed voor wandelingen en fietstochten.
Activiteiten 7.0