Lourdes (Hauts Pyrenees)

8.9
Christina***

30-7-2018
Bogaert Patrick
Een prachtig hotel met prachtige bediening
Kan niks bedenken wat niet goed was.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
5-9-2016
Jamaica
Geweldig!
Het was een mooi hotel en mooie kamer. Boven een mooi dakterras met een midgetgolf wat leuk was om te spelen. Er was Nederlands sprekend personeel en het niet Nederlands sprekend personeel was ook vriendelijk en deed hun best verstaanbaar te zijn. Het eten was heel lekker, in de ochtend zelf pakken wat je wilt, tussen de middag een drie gangen menu en de avond een vier gangen menu. Dan nog dicht bij de heiligdommen en bergen om mooi te wandelen.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
1-5-2016
marc bonnyns
prijs kwaliteit in all inclusive is uitstekend
Ondanks dat de kamers iets gedateerd zijn vind ik het een uitstekend hotel. vriendelijk behulpzaam personeel lekker eten Iets buiten drukke centrum openbaar vervoer stopt op 100 meter
  • Reis vertrek datumApr. 2016
9-8-2015
Tien Oostkamp
Prima service, lekker eten!
Hotel Christina is zoals de meeste hotels in Lourdes wat verouderd, niet te vergelijken met moderne resorts, maar het heeft charme. We kozen weer dit hotel omwille van het lekkere eten: ontbijtbuffet, 's avonds buffet voorgerecht en dessert, hoofdgerecht wordt aan tafel bediend. Wij kochten zoals altijd bij een citytrip elk een buskaart waar we de hele week onbeperkt alle stadsbussen konden gebruiken. De bushalte is aan het hotel. We hebben een mooie, georganiseerde uitstap meegedaan naar de Pont d’Espagne. De rest o.a. Pau hebben we zelf bezocht: met de bus naar het station, de tgv naar Pau en teruggekeerd met een interregio bus. Pau is een heel gezellig stadje. De hele tijd zijn we erop uit getrokken. Lourdes is een bekend bedevaartsoord, maar het heeft veel meer te bieden: een uitstekende uitvalsbasis voor heel veel uitstappen in een prachtige natuur, maar ook sportmogelijkheden voor de jongelui zoals rafting, kajak...Lourdes benut die andere mogelijkheden nog te weinig.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
1-9-2014
Sonja
Christina Hotel Lourdes
Het ontbijt aan de matige kant, geen wit of bruin brood, enkel hard stokbrood.Het avondeten was goed, maar geen waw. De badkamer was veel te klein voor 2 personen. Het personeel was wel vriendelijk, maar sprak geen Nederlands. Onze kamer keek uit op de binnenkoer en 's nachts was er een storend geluid van een motor die om het kwartier aansloeg.Geen airco of frigo op de kamer.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
27-7-2013
Joanna Mollen
Sympathiek hotel met warm onthaal
Wij werden vriendelijk ontvangen en konden tijdens ons verblijf dagen beschikken over een rolstoel van het hotel, zonder enig document te moeten invullen/ondertekenen. Kamers zijn netjes, badkamer hygiënisch. Iedere dag zuivere handdoeken. Wij hadden volpension. Ontbijt standaard maar zeker OK, middag en avond driegangenmenu. Mooi opgediend, gevarieerd, zeer goede "thuiskeuken". Ruim voldoende ook. Water wordt gratis ter beschikking gesteld. Supervriendelijk en gedienstig personeel, zeer persoonlijke service. Het hotel is wel wat verouderd maar toch nog prima. Als ik een minpunt moet geven: er was een druk af en aangeloop in het hotel. Ook scoutsgroepen met lawaaierige kinderen liepen af en aan. Druk. De Japanse tuin stelt niet veel voor. Er is een piepklein terrasje aan de trappen voor de ingang van het hotel doch wij misten wel een mooie, rustige plaats (terras/tuin) om even te verpozen buiten.
  • Reis vertrek datumJuli 2013
12-7-2013
Vanessa Schuermans
Goed hotel met warme ontvangst
Fijn hotel, niet de grote luxe maar wel een persoonlijke ontvangst, aandacht voor de klanten, iedereen doet echt zijn best. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam wat voor mij belangrijker is dan een dure luchter of design in de aankomsthal. Het eten is gewoon lekker. Met de nadruk op gewoon EN op lekker! Voor mij is dit hotel dus zeker een aanrader. Verder een dikke, dikke pluim voor Eveline, de hostess van onze touroperator! Wat een enthousiasme en gedrevenheid! Om goed gezind van te worden!
  • Reis vertrek datumJuli 2013
9-5-2013
Francine
Zou iets anders kiezen
De kamers zijn proper en net, maar het eten is wel niet lekker en niet genoeg iedereen klaagde daarvan,De inkom van het hotel is wel heel erg verouderd mag wel eens opgefrist zijn, zou niet meer terug gaan
  • Reis vertrek datumMei 2013
5-5-2013
Gerrit Wouters
Ik wens hier ooit terug te komen
Voor een 3* sterren hotel, is dit zeker de moeite waard. Als je iets vraagt, gebeurd dit steeds met de glimlach, niets is teveel. Het eten is uitmuntend. De kamers zijn eenvoudig, maar kraaknet. Het enige minpuntje: geen koelkast op de kamer, ook geen airco, maar die heb je buiten het seizoen toch niet nodig. De service compenseert die kleine gebreken ruimschoots. Men doet ook zijn uiterste best om Nederlands te praten, wat in Frankrijk wel een uitzondering is.
  • Reis vertrek datumApr. 2013
30-5-2013
van buynder ann
Dit jaar al voor de 4 de keer
Heel goed hotel, zeer goede service, zeer lekker eten, het ontbijt is zeker voldoende voor mij, je kunt zelf je eitje koken, er is ruim keuze tussen vlees en kaas., goede prijs/kwaliteit verhouding. De kamers zijn zeer proper, de badkamer is zeer hygiënisch ondanks dat het gebouw veroudert is. Dit jaar is het mijn 4 de keer in hotel Christina dus dit wil alleen maar zeggen dat het zeer goed is doe zo verder. Het personeel is zeer vriendelijk, je vraagt iets en het is binnen de 5 min. in orde, je krijgt rustig de tijd om te eten. Niet veel last van nacht lawaai. Dicht bij de heilig dommen wat zeker een pluspunt is . Zie er naar uit om er terug te komen in juli.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumJuli 2012