Antwerpen

Hygiëne 7,0

1-1-2017
C Van Nuffelen
Dit nooit meer!
Kamer moet dringend in orde gebracht worden. Verwarming badkamer werkt niet. Verlichting boven badkamerkast kapot. Haken vd gordijnen kapot. Telefoontoestel hangt kapot aan de muur....... We hebben 150€ betaald voor 1 nacht wat de kamer zeker niet waard is. We komen nooit meer terug!
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Waardering 5,0
Waardering 5,0
Service 5,0
Prijs / kwaliteit 4,0
26-5-2017
Jo&Rick
super
Ja, de kamer was klein. Ja het een en ander moet vervangen worden. Maar wat hebben we een plezier gehad. Lekker ouderwetse kamer. Houden wij van. De prijs was een schijntje. De locatie subliem. De receptionist een gezelligerd die zeer in was voor een leuk gesprek en goede tips had. Als je net als wij een goedkope plek, op een super locatie wilt is dat helemaal prima. Gedeeld toilet, maar dat haalde ook weer wat van de totaalprijs. Was prima schoon en niks op aan te merken. We hebben er niet gegeten, doen we nooit, gewoon lekker in de stad!
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Prijs / kwaliteit 10,0
Hygiëne 7,0
15-5-2016
Don
Voor mij niet meer
Na 2x zakelijk heel goed te zijn ontvangen in dit hotel heb ik de 3e keer blind nogmaals dit hotel geboekt, dit keer samen met mijn vrouw een dagje Antwerpen. Toen ik aan de op mij overkomend iets wat onbeschofte man aan de balie vroeg of er eventueel 1 van de kamers vrij was waar ik de vorige keer verbleven had, vertelde hij me dat dat officieel een ander hotel is namelijk maisson d'anvers. Terwijl ik toch echt ook de vorige keer hotel postiljon geboekt had. Volgens de 1e man kon dit absoluut niet waar zijn. De volgende dag werd er door een andere collega gezegd dat mensen wel degelijk de 'goede' kamers konden krijgen onder de naam postiljon. Maar goed, terug naar gisteren. S nachts 3 wakker geweest, wat bleek nu; de openbare badkamer en toilet van de rest van de verdieping grenste aan onze kamer. Wat een herrie! Daarnaast was het bed echt dramatisch. Ik slaap regelmatig in hotels maar dit is het slechtste bed waarin ik ooit geslapen heb. Kortom; hotel postiljon is het geld absoluut niet waard.
  • Reis vertrek datumMei 2016
Waardering 2,0
Waardering 2,0
Service 2,0
Prijs / kwaliteit 2,0
7-1-2017
Lenie Flipsen
Nooit maar dan ook nooit meer
Als je aan komt om 16.00 uur begint de receptioniste u bent wel laat. Je krijg even goed als je weggaat een welkomst tasje met 2 dezelfde bladen. Asperges worden aan bevolen ,maar zijn er niet wel aspergesoep. Verse sinaasappelsap , nee helaas sinaasappels op ,je gelooft het niet je loopt terug naar je kamer en op het bord staat verse jus met broodje hamburger. Ontbijt schaars .klacht ingediend krijg je te horen dat het wel veel was wat je vroeg asperges, verse jus en misschien een gekookt ei bij het ontbijt. Er kon nog geen kopje koffie af ,dus voor ons klaar er mee. Wij waren met 4 volwassenen
  • Reis vertrek datumMei 2016
Ligging 1,0
Service 1,0
Prijs / kwaliteit 2,0
26-12-2015
jeroen
centraal gelegen hotel, goed voor 1 nacht
kamer is klein, maar voldoet, douche op de kamer, wc op de gang. tv aan de muur. Vriendelijke personeel en Super ontbijt
  • Reis vertrek datumDec. 2015
Prijs / kwaliteit 10,0
Kamers 6,0
11-10-2015
Mike
Uitstekende locatie en zeer vriendelijke mensen!
Het hotel ligt midden in het centrum, de kamers zijn gewoon prima en bovenal zijn de eigenaren uitermate behulpzaam!
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Prijs / kwaliteit 9,0
23-7-2015
Nancy
Perfecte ligging voor citytrip
Dit hotel ligt midden in het centrum, tegen de kathedraal aan, ideaal voor een weekend Antwerpen. We konden onze fietsen in de garage van het hotel kwijt wat heel fijn was. De kamer was redelijk schoon, wel wat vervallen/oud. We sliepen in kamer 33 bovenin, het hotel heeft geen lift wat wel even sjouwen was. Voor de lichte slapers is het wel even wennen, je hoort de geluiden van buiten goed, met name Snachts. Ook de thuiskomst van andere gasten Snachts was goed te verstaan. Voor ons als jong stel was het goed vertoeven, we hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt maar lekker in de stad ontbeten. Parkeren hebben we gratis gedaan langs de Schelde. Dit hotel is een aanrader voor mensen die de stad willen verkennen, ook van het nachtleven houden en niet teveel waarde hechten aan veel luxe. Door de ligging heb we enkel geslapen en gedoucht in het hotel, tussendoor konden we makkelijk even spullen halen/wegbrengen. Erg tevreden.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Kamers 6,0
22-6-2015
Soldaat
Leuk!
De Ligging van dit hotel is echt super! Wij hadden kamer met gedeelde douche en toilet, geen hinder van gehad wel erg krap. (Maar is te begrijpen) klein Historisch schoon kamertje met alleen de basis benodigdheden. Juist omdat het een voormalig klooster is geweest vond ik het fantastisch! In het hotel zie je dat terug met het moderne van nu. Heel leuk verblijf gehad, kom hier zeker nog een keer terug. De mensen die hier klagen zijn mensen die het Goedkoopste hotel boeken maar een 4 sterren hotel verwachten. Dit hotel is voor de prijs/kwaliteit heel goed te doen.
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Prijs / kwaliteit 9,0
Kamers 8,0
8-6-2015
Marc
Perfect Hotel!
Mooi hotel, kamers wat klein, maar prima voor een weekendje weg. Sommige kamers hebben doche en toilet op de kamer, sommige een gezamelijke per gang. Ligging van dit hotel is perfect, aan de markt bij de werelberoemde kathedraal van Antwerpen, 's morgen om 9:00 word je door de klokken gewekt. Ontbiijt is prima, er wordt voor iedereen een eitje gebakken en er ligt vers fruit!
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Prijs / kwaliteit 7,0
6-10-2014
RBS
Het meest afschuwelijke hotel ter wereld!
Ben hier maar liefst 4 nachten moeten verblijven. Wat een horror!! Ik ben al claustrobisch maar als als je het niet bent dan wordt je het wel van de kleine rotkamers. Benauwd en de bedden pfff als je geen hernia heb dan krijg je het wel! Je kan net zo goed op de grond gaan liggen! Gastvriendelijkheid van het personeel?? nou eerlijk is eerlijk dat woord kunnen ze niet. Arrogant onbeleefd en super dom dat zijn de woorden die hun typeren. Nachtreceptionist zit meer niet op zijn plek dan wel, heb diverse malen 15 - 30 minuten moeten wachten!! Nee Antwerpen is een schitterende stad maar diot hotel moeten ze direct sluiten als het aan mij ligt!!! Nooit meer Postiljon!!
  • Reis vertrek datum2014
Ligging 1,0