Antwerpen

Hygiëne 6,3

5-1-2018
Natasja
Verschrikkelijk gehorig!
De ligging is echt fantastisch. Het personeel was vriendelijk. De kamers eenvoudig, maar schoon (wel schimmel op kitnaden in de douche!). De ontbijtzaal is verrassend groot en sfeervol. Maar wat een verschrikkelijk gehorig hotel. Je hoort serieus alles op straat (enkel glas) of bij de buren in hun kamer (dunne wandjes). En dan ook echt élk geluid (zuchten, snurken, hoesten, praten). Nauwelijks tot niet geslapen hierdoor. (In het centrum is immers áltijd geluid) Zeker niet voor herhaling vatbaar. Afvoer stonk bovendien enorm zodra de douche werd gebruikt. Je rook het overal ondanks de vele luchtverfrissers in de badkamer, het toilet en de gang. Ps. We lazen in reviews op Google dat je hier echt geen geluiden hoort van buiten, ondanks de ligging midden in het centrum. We vermoeden dat het hotel zelf deze reviews heeft geplaatst. Jammer. Ben liever eerlijk. Dan kunnen gasten beslissen of ze hinderlijk geluid wel of niet zullen accepteren.
  • Reis vertrek datumJan. 2018
Service 7,0
Prijs / kwaliteit 4,0
Kamers 1,0
Hygiëne 5,0
27-11-2017
rtvd
Avondje stappen
Voor een nachtje is het goed toeven in het Postiljon hotel. Jaarlijks stappen met een aantal vrienden. We komen hier al bijna 40 jaren. Alleen zijn de meeste kamers nogal simpel: douche gewoon in de hoek van de kamer, toilet op de gang. Het hotel heeft immers ook maar één sterretje. Maar ja, dat weten we ondertussen. De kamers worden langzamerhand wel wat sleets. Ook de schoonmaak kan beter. Het ontbijt is ook wat minder geworden. Het naar wens gebakken eitje is verdwenen. Voor luxe moet je hier niet komen. Maar de ligging is gewoon perfect: in de schaduw van de kathedraal naast het prachtige bieren café Paters Vaatje. Daar doen we het voor.
  • Reis vertrek datumNov. 2017
Service 8,0
Prijs / kwaliteit 6,0
Kamers 6,0
Hygiëne 6,0
22-10-2017
Patrck en Esther
Leuk Hotel op top locatie
Wij hadden kamer 22 met gedeeld toilet. Kamer was gedateerd maar nagenoeg geen stofje te vinden. Bed lag prima en dus goed geslapen. Uitzicht was er niet helaas....maar.....ook niet belangrijk voor ons. We slapen en douchen er slechts. Verder heel vriendelijke receptie, 24 uur open met verrassende lounch en ontbijtzaal. Ontbijt wat overigens prima in orde was. Hotel ligt letterlijk in hartje Antwerpen dus shoppen, stappen, eten, drinken en van de mooie oude panden en straten genieten. Hoewel de badkamer een opknapbeurt nodig heeft en men de kleine pedaalemmers mag vervangenen....verder prima hotel en wij gaan zeker nog eens terug.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
Prijs / kwaliteit 8,0
23-7-2017
Camille Diephuis
Centraal, vriendelijk, goede prijs-kwaliteit
De ligging kan bijna niet beter, midden in het centrum omgeven door leuke cafeetjes en tegenover het prachtige kathedraal. Het personeel was erg vriendelijk, behulpzaam en gezellig. De kamers zijn niet heel luxe maar voor de prijs zeker prima en sfeervol. Het ontbijt was inclusief en top. De balie was 24/7 bemand. Ik zou dit hotel zeker aanraden aan iedereen die een goedkoop, centraal hotel in Antwerpen zoekt.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Prijs / kwaliteit 9,0
1-1-2017
C Van Nuffelen
Dit nooit meer!
Kamer moet dringend in orde gebracht worden. Verwarming badkamer werkt niet. Verlichting boven badkamerkast kapot. Haken vd gordijnen kapot. Telefoontoestel hangt kapot aan de muur....... We hebben 150€ betaald voor 1 nacht wat de kamer zeker niet waard is. We komen nooit meer terug!
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Service 5,0
Prijs / kwaliteit 4,0
26-5-2017
Jo&Rick
super
Ja, de kamer was klein. Ja het een en ander moet vervangen worden. Maar wat hebben we een plezier gehad. Lekker ouderwetse kamer. Houden wij van. De prijs was een schijntje. De locatie subliem. De receptionist een gezelligerd die zeer in was voor een leuk gesprek en goede tips had. Als je net als wij een goedkope plek, op een super locatie wilt is dat helemaal prima. Gedeeld toilet, maar dat haalde ook weer wat van de totaalprijs. Was prima schoon en niks op aan te merken. We hebben er niet gegeten, doen we nooit, gewoon lekker in de stad!
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Prijs / kwaliteit 10,0
15-5-2016
Don
Voor mij niet meer
Na 2x zakelijk heel goed te zijn ontvangen in dit hotel heb ik de 3e keer blind nogmaals dit hotel geboekt, dit keer samen met mijn vrouw een dagje Antwerpen. Toen ik aan de op mij overkomend iets wat onbeschofte man aan de balie vroeg of er eventueel 1 van de kamers vrij was waar ik de vorige keer verbleven had, vertelde hij me dat dat officieel een ander hotel is namelijk maisson d'anvers. Terwijl ik toch echt ook de vorige keer hotel postiljon geboekt had. Volgens de 1e man kon dit absoluut niet waar zijn. De volgende dag werd er door een andere collega gezegd dat mensen wel degelijk de 'goede' kamers konden krijgen onder de naam postiljon. Maar goed, terug naar gisteren. S nachts 3 wakker geweest, wat bleek nu; de openbare badkamer en toilet van de rest van de verdieping grenste aan onze kamer. Wat een herrie! Daarnaast was het bed echt dramatisch. Ik slaap regelmatig in hotels maar dit is het slechtste bed waarin ik ooit geslapen heb. Kortom; hotel postiljon is het geld absoluut niet waard.
  • Reis vertrek datumMei 2016
Waardering 2,0
Waardering 2,0
Service 2,0
Prijs / kwaliteit 2,0
7-1-2017
Lenie Flipsen
Nooit maar dan ook nooit meer
Als je aan komt om 16.00 uur begint de receptioniste u bent wel laat. Je krijg even goed als je weggaat een welkomst tasje met 2 dezelfde bladen. Asperges worden aan bevolen ,maar zijn er niet wel aspergesoep. Verse sinaasappelsap , nee helaas sinaasappels op ,je gelooft het niet je loopt terug naar je kamer en op het bord staat verse jus met broodje hamburger. Ontbijt schaars .klacht ingediend krijg je te horen dat het wel veel was wat je vroeg asperges, verse jus en misschien een gekookt ei bij het ontbijt. Er kon nog geen kopje koffie af ,dus voor ons klaar er mee. Wij waren met 4 volwassenen
  • Reis vertrek datumMei 2016
Prijs / kwaliteit 2,0
26-12-2015
jeroen
centraal gelegen hotel, goed voor 1 nacht
kamer is klein, maar voldoet, douche op de kamer, wc op de gang. tv aan de muur. Vriendelijke personeel en Super ontbijt
  • Reis vertrek datumDec. 2015
Prijs / kwaliteit 10,0
Kamers 6,0
11-10-2015
Mike
Uitstekende locatie en zeer vriendelijke mensen!
Het hotel ligt midden in het centrum, de kamers zijn gewoon prima en bovenal zijn de eigenaren uitermate behulpzaam!
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
Prijs / kwaliteit 9,0