Oisterwijk

9.2
De Leijhof Oisterwijk****

5-7-2019
Denise
Mooi hotel en goede service!
Wij zijn ontzettend tevreden over dit hotel. Toen we onze kamer binnen kwamen lagen er allemaal rozenblaadjes op het bed en lagen er bonbons klaar. Wij verbaasden ons over de grootte van de kamer, want ik had toch echt de comfort kamer geboekt. Bij het uitchecken bleek dat we een upgrade hadden gekregen. Zo attent! Ook Oisterwijk is leuk om even doorheen te wandelen. De terrassen zijn zelfs op een dinsdagavond erg gezellig. Kortom, dit hotel is zeker een aanrader!
  • Reis vertrek datumJuli 2019
3-4-2019
Thur Roos
top hotel
Zeer vriendelijk personeel, mooie ruimtes sfeervol ingericht, prima ontbijt, met zeker voor elk wat wils.
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
5-11-2018
Linda S
Wij sliepen in de splinternieuwe penthouse. In 1 woord geweldig! Prachtige ruime slaapkamers met eigen badkamer (3 stuks) en een extra slaapkamer met 2 stapelbedden zonder eigen badkamer. In de woonkamer een grote bank met openhaard en TV en een eettafel voor 10 personen. Er is glaswerk (wijn, champagne, fris, bier) aanwezig en koffie en thee faciliteiten. Op het zeer ruime balkon een grote jacuzzi. Enige minpunt is het ontbreken van kastruimte in de kamer met 2 stapelbedden. Penthouse biedt heel veel privacy wat fijn is met een groep. Ontbijt was geweldig met heerlijk brood en beleg, yoghurt met allerlei zaden/noten/vijgen/, sapjes en je kon zelfs een Latte of een shotje smoothie bestellen. Meest opvallende is het ongelooflijk aardige personeel. Zij maken deze plek nog fijner dan hij al is. Wij waren met 9 vriendinnen en komen heel erg graag nog eens terug!
  • Reis vertrek datumNov. 2018
19-10-2018
Ronald Henrich
Goede onthaastplek
Wij hadden een DeLuxe room (kamer 13), ruim genoeg en rustig gelegen. Prima schoonmaak, goede douche. Wel een open douche en dat gaf wat water overlast op de vloer buiten de douche. Dubbele wastafel, wel wat laag. Personeel zeer vriendelijk en een top ontbijt, veel variatie en snel bijgevuld. Centrum Oisterwijk kleine tien minuten lopen. Prima fietsen kunnen huren voor nog geen 10 euro per dag.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
30-9-2018
Kitty van der Wansem
Kom zeker nog een keer terug
Super hotel en restaurant. Hele vriendelijke medewerkers. Wij hadden de junior suite, mooi ruim en sfeervol ingericht. Van alle gemakken voorzien. En erg schoon. Het ontbijt is ook erg goed.
  • Reis vertrek datumSept. 2018
9-9-2018
Dirk en Anneke klein
Top hotel met fantastisch personeel!
Erg gezellig en goed hotel. Fantastische mensen, zowel bij de receptie als in het restaurant. Ook het eten (we waren met een groep van 10 personen en hadden een vier gangen verrassingsmenu) was top! We komen graag een keer terug.
  • Reis vertrek datumSept. 2018
12-7-2018
ElisaJ
Geweldig wat een sfeer!
Het hotel is echt een plaatje! De sfeer van buiten neemt je mee naar binnen. Wij hadden een kleine kamer geboekt (wisten wij) maar vonden hem groot genoeg. Er was alleen weinig ruimte tussen het einde van het bed en de muur. In de kamer bevond zich een bureautje, kast, groot bed, flatscreen tv, stopcontacten aan beide zijdes, voldoende licht, badkamer met douche, toilet, wastafeltje en spiegel. Er was een koffie en thee voorziening op de kamer. Het restaurant is erg mooi en culinair. Wij hebben hier het chef menu gekregen en er waren genoeg verschillende smaken te vinden op het bord! Ontbijt was ruim voldoende: verschillende soorten brood, pistolets, croissants, chocolade croissants, roerei, bacon, yoghurt, vers fruit, ontbijtkoek, beschuit, verse jus, ham, kaas etc., voldoende dus! Mijn man had iets extra's gevraagd omdat we iets te vieren hadden en er waren rozen blaadjes op bed gelegd. Wij komen hier zeker nog eens terug!
  • Reis vertrek datumJuli 2018
21-4-2018
Jeanine Rietveld
Erg fijn, goede bedden, ontbijt voortreffelijk.
Neem de fiets mee, omgeving is prachtig. Het hotel heeft er sinds kort een ster bij en dat is niet voor niks. Voor wie geen zin heeft om in Oisterwijk zelf te eten (daar bulkt het trouwens ook van de eettenten) kun je fijn dineren in het hotel. Zorg dat je de volgende dag weer lekkere trek hebt want het ontbijt is fenomenaal! Tip: ga fietsen in natuurpark Kampina of ga lekker winkelen in Den Bosch.
  • Reis vertrek datumJan. 2018
2-1-2018
Anoniem
leuk hotel met goed ontbijt
fijn hotel met een gezellige sfeer. de kamers zijn klein maar erg schoon. het ontbijt was erg goed en uitgebreid. het was snachts erg benauwd in de kamer en het bed was erg slecht. voor de sfeer en ligging zou ik zeker nog eens terug gaan voor de kamer en het bed daarin tegen niet.
  • Reis vertrek datumJan. 2018
29-12-2017
K van der Poel
Geweldiga
Eigelijk was alles goed. Maar vooral de klantvriendelijkheid. Echt een dikke pluim.
  • Reis vertrek datumDec. 2017