Ribcev Laz (Bohinj)

5.9
Jezero****

10-10-2019
Hugo Duran
Een hotel geschikt voor paar overnachtingen
Het hotel ligt aan de doorgaande weg naar Ukanc waar het liftstation voor Vogel is. Massa’s toeristen worden met de bus aangevoerd, het is dus erg druk. Er zijn diverse restaurants en een terras. Onze kamer van ca. 20 m2 ligt aan de achterkant met balkon en zitje. Men heeft hier de beschikking over een grote klerenkast met gratis kluisje, bureaumeubel, stoel, kofferplaats, ladendeel en koelkastje à € 2 p/dag. Een rond tafeltje met 2 stoelen en een groot king size bed zijn aanwezig. De vloerbedekking redelijk schoon, goede wifi (geschikt voor streaming) en de verlichting is goed. De badkamer heeft voldoende sanitair en plaats voor de toiletspulletjes. De warmwatervoorziening is soms steenkoud en even later gloeiend heet. Gratis parkeren. Ontbijtbuffet: Matig. Dinerbuffet incl. drank voor HP-gasten: Voldoende keuze, niet alles ziet er smakelijk uit. Conclusie: Goed hotel voor een paar dagen.
  • Reis vertrek datumSept. 2019
29-10-2018
ton trouwborst
Slecht Hotel max 2 sterren
Het hotel verdiend geen 8.6 waardering, het verblijf is matig het eten zeer slecht altijd koud, bediening is vriendelijk verder geen echte uitstraling. Omgeving is mooi.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
27-7-2016
Mieke
Fantastisch mooie natuur,verkoelend bergwater
bergschoenen nodig, ligmatjes. Cash geld is gemakkelijk: parkings , natuurdomeinen, sporten. Paragliding was een geweldige ervaring. Kostprijs 140euro / pp is het waard. Voor elk wat wils. Actief op je eigen tempo.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
15-8-2015
Petra
Fijn hotel, prachtige ligging
Op de eerste dag kwamen we te laat aan voor het eten, maar ze hebben nog even iets uit de keuken gehaald. Toen mijn zoon jarig was stond er een doos chocolade en een verjaardagskaart op de kamer. We hebben ons een dag van tevoren afgemeld voor het eten op zijn verjaardag ( ivm halfpension) en kregen later het geld terug voor die gemiste dag . Wifi was goed, evenals de familiekamer. Mooie ligging aan het meer. Bij 7 overnachtingen kregen we een dag gratis fietsenhuur en 2 uur kanoën erbij. Leuk om naar de Savica waterval te fietsen. Het meer is prachtig. We zijn blij dat we hierheen zijn gegaan; is een stuk minder toeristisch dan het meer van Bled. Het eten is niet heel bijzonder, maar prima na een inspannende dag. Het zwembad is lekker warm, is alleen niet de hele dag geopend ( tussen 14.00 en 20.00).
  • Reis vertrek datumJuli 2015
1-7-2015
henkmenkveld
Waar voor je geld
Nette ruime kamers met goede wifi ontvangst . Prachtige ligging aan het meer .
  • Reis vertrek datumJuni 2015
26-8-2014
ronald
fantastisch gelegen
ligging vlakbij het prachtige meer en over de ingang van het hotel kun je beginnen aan een kayaktocht..Avondeten zeer goed maar ontbijt iets minder. We hadden ruime 4-persoonskamer maar wel vrij warm op de kamers (geen airco).Het binnenzwembad is niet gezellig en vonden we ook te koud (zowel het water als de omgeving); toffe bestemming voor mensen die niet van de grote vakantiedrukte houden.
  • Reis vertrek datumJuli 2014
9-7-2014
ingridv60
mooi hotel vlak bij prachtig meer.
Wij zijn paar dagen in dit hotel geweest voordat we door gingen naar Kroatie. Wij vonden het goed hotel met goed eten. Aardige mensen en mooi binnen zwembad en mooie kamer.
  • Reis vertrek datumJuni 2014
15-9-2013
AJ van GElder
Verwachting was anders dan twee jaar terug
We hadden dit jaar opnieuw dit Hotel geboekt , daar wij twee jaar gelden prima ervaring met het Hotel hadden. Voor het avondeten kon in die tijd een dag van te voren gekozen worden uit drie menu's. Het eten werd dan de dag erop vers voorbereid en warm geserveerd , iets wat ons uitstekend bevallen was. Echter deze formule is nu ten nadele veranderd.Men heeft nu voor een lopend buffet gekozen, waarvan de kwaliteit zeker niet de kwaliteit van de maaltijd van twee jaar geleden behaald en is zeker geen vier sterren waard.In de buurt zijn geen echte eetgelegenheden om uit te gaan, dus je bent wel aangewezen op de keuken van het Hotel.De kamers zijn goed onderhouden en schoon. De locatie biedt een goede uitvalbasis om andere activiteiten in de omgeving te ondernemen.
  • Reis vertrek datumSept. 2013
28-11-2013
Paul
Prachtig gelegen, maar geen 4 sterren waard.
Gelegen bij een prachtig meer. Het uitzicht met de schitterende alpen is fantastisch mooi. Het personeel is zeer behulpzaam. De prijs viel mee. De meeste kamers zijn aan vernieuwing toe, sommige zijn al gerestaureerd. Het eten was gewoon goed, maar zeker geen "waw".
  • Reis vertrek datumAug. 2013
10-6-2013
js
Geweldige plek!
Hotel Jezero ligt aan het meer van Bohinj, op een prachtige plek! Geweldig uitzicht. De kamers op zich zijn ruim, maar wat gedateerd. Alles werkt echter..... Hier moet je naar toe om te genieten van de prachtige natuur. Omdat Slovenië ook nog wel eens regen kent, is het prettig dat er een zwembad en tafeltennistafel is. Geen gebruik gemaakt van het restaurant.
  • Reis vertrek datumApr. 2013