Genk

9.7
'T Hert**

3-2-2019
Faessen
Een heerlijk, gezellig, gastvrij hotel
Een heerlijk hotel met enorme gastvrijheid. De hond was meer dan welkom. Niets was teveel. Vriendelijk personeel en het eten wat uitstekend. Een echte aanrader
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
14-8-2016
Elsje en Danny
Eenvoud, Vriendschap ,Goed eten.
Je kiest waar voor u geld. Maar een babbel,vriendschap en vooral goed eten aan laag prijsje is punten waard. Heb al veel weg geweest,mooie hotels,klasse ,hotels. Duur ,weinig gesprek en soms eten. waar je erna naar frituur kan gaan. Simpel,goed en prijsje.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
29-6-2016
rustige reiziger
super gezellig. komen zeker terug
Zeer vriendelijke ontvangst door eigenaar en de hond. Een gratis drankje na een rit van zeker 3 uur was extra lekker.Dit stond ook niet op de afrekening. Heerlijk ontbijt en schone kamers. Gemengde douche en WC op eigen kamer. kluisje en goede service. Diverse biersoorten en wijnen voor een gezellige avond op het terras. We komen zeker terug.
  • Reis vertrek datumMei 2016
31-8-2014
B - Post Ichtegem
Super Vriendelijk
Beste eigenaars, we hebben als groep enorm genoten van jullie vriendelijkheid en gastvrijheid Het ontbijt en avondmaal waren super De kamers waren proper en alles was ter beschikking om de nachten zorgeloos door te brengen. Nogmaals van Harte Bedankt, en gauw tot een volgende keer !!!!!! Welkomstdrankje stond zeker niet op de eindafrekening !!!
  • Reis vertrek datumAug. 2014
30-7-2014
Fam Capiteijns
Onveilig hotel
De ligging van dit hotel in het centrum is prima, parkeren op het achterliggende parkeerterrein voor 2 euro ook prima, ontvangst en vriendelijkheid zijn ook nog goed. Maar wat een slechte omstandigheden. De kwaliteit van de kamer is ver beneden peil. Geen afgesloten toilet, douche midden in de kamer, het raam durf je niet open of dicht te doen uit angst dat het naar benden valt. Overal losse bedradingen, half doorgeleten electrische aansluitingen. Geen nooduitgangen. Alles voelt smerig en plakkerig aan. Het hotel is sterk verouderd en zelf zeer onveilig te noemen. Je moet er niet aan denken dat hier brand uitbreekt, wat maar zo zou kunnen met al die half bakken aangelegde bedradingen. ( niet alleen op de kamer, door het hele hotel). Een controle door gemeentelijke instellingen zou hier echt op zijn plaats zijn. Lieve mensen, doe hier iets aan voordat het misgaat.
  • Reis vertrek datumJuli 2014
26-10-2013
Charlotte
Heerlijk uitslapen
Als je op zoek bent naar een luxe 5 sterren hotel moet je verder zoeken. Als je houd van gemoedelijke B&B dan ben je hier aan het juiste adres. Het hotel is niet nieuw maar wel schoon. Het hotel ligt midden in het centrum waardoor het parkeren dooddeweeks wat lastiger zou kunnen zijn. Je kunt tot laat ontbijten en uitchecken dat was voor mij een groot pluspunt.
  • Reis vertrek datumOkt. 2013
25-11-2012
littledtje
"gezellig" vriendelijk hotel
Navigatie kon weg niet vinden ivm eenrichtingsweg dus naar hotel gelopen. Kregen daar een vriendelijke ontvangst en uitleg over de af te leggen route, heel eenvoudig als je het weet. Gratis parkeren (na 18.00 en zondag), werden ontvangen met een drankje van het huis! Heel vriendelijke eigenaren en keurig verzoregd ontbijt op aangevraagde tijd. keurige, schone, ruime kamer van alle gemakken voorzien
  • Reis vertrek datum2012
17-7-2012
Kirsten Looijschilder
Wat een gezellig hotel!
Bij aankomst werden we meteen ontzettend vriendelijk ontvangen. Onze fietsen konden we makkelijk stallen. Er werd ons meteen een welkomstdrankje aangeboden en we hebben er ontzettend lekker gegeten voor een zeer redelijk bedrag. Daarnaast was het personeel heel vriendelijk en we voelde ons meteen welkom. We hadden de budgetkamer genomen, deze was niet heel modern maar van alle gemakken voorzien en zeer schoon. Het ontbijt 's ochtends was super lekker, er was van alles wat. Kortom, zeker een aanrader!
  • Reis vertrek datumJuli 2012
13-5-2012
Dirk
Dit nooit meer !
Een hotelletje in Genk gezocht om te kunnen gaan slapen na een bruiloft. Dan maar het Hert genomen omdat het niet duur was ivg met de nabijgelegen hotels. Deeigenaars zijn vriendelijk. Bij het binnekomen vragen ze herhaaldelijk wat je wil drinken van het huis. Hou er wel rekening mee dat ze bij het uitchecken de drank wél bijtellen. Mooi niet van het huis dus. De foto van de kamer kwam absoluut niet overeen met de gekregen kamer. Het betreft een deels geronoveerde kamer waar er eerder vrij veel stof ligt in de hoeken en kieren. Deuromlijstingen zijn niet volledig geschilderd. Badkast niet met siliconen afgedicht. Het bad kan je enkel laten vollopen via de sproeislang want via de kraan loopt er meer naast dan in. De muren zijn zo dun, dat je leuk kunt meeluisteren naar wat je buren zeggen en/of doen. Het ontbijtbuffet is magertjes, maar voldoende.. Er hangt een algemene muffe geur.
  • Reis vertrek datumMei 2012
13-3-2012
kristel dujardin
Hotel t' Hert
Hotel 't Hert in Genk is een gezellig stadshotel in het midden van het centrum. De uitbaatster is zeer vriendelijk en we kregen onmiddellijk een welkomstdrank aangeboden. Mooie ruime kamer met bubbelbad, koffie- en theefaciliteiten. Enige nadeel is dat de kamer aan de straatkant gelegen is en er dus wel straatlawaai kan zijn. Het hotel beschikt niet over een parking en de parkeerplaatsen in de straat zijn schaars en allemaal betalend. Desalniettemin was het een geslaagd weekend. Het ontbijt is lekker en voldoende met versgebakken broodjes, croissants, sandwiches, gekookte eieren, fruit en fruitsla, yoghurt,... Wij hadden gevraagd of we een spiegelei konden krijgen en ook dit was helemaal geen probleem.Zeker voor herhaling vatbaar!
  • Reis vertrek datumMrt. 2012