Texel

Hoeveelheid ruimte 7.3

28-9-2020
Geertje wilde
Heerlijk
Prima verblijf alles aanwezig. Alleen een beetje klein. Wij waren met 2 masr als je met 4 bent dan wel klein. Er is maar één slaapkamer en een bedbank
  • Reis vertrek datumSept. 2020
4-9-2020
Sacha De Lee
Super!
We logeerden in de kleinste studio op het park. Compact maar goed te doen en knus! Je kunt lopend naar de Koog of het strand en je loopt zo het bos in. Ideaal voor mensen met honden!
  • Reis vertrek datumSept. 2020
Inrichting 9.0
9-8-2020
Hendrik
Een heerlijke locatie met vriendelijk personeel.
In juli een lang weekend app. Bosch en Zee geboekt. Een heerlijke locatie aan de rand van de Koog. We komen hier al langer. Meer dan een lang weekend zat er dit jaar ook niet in, alles was namelijk al volgeboekt. Jammer dit jaar was dat er alleen gebruik van het zwembad kon worden gemaakt door kinderen tot en met 12 jaar vanwege Corona. Begrijpelijk natuurlijk dat er maatregelen genomen worden, maar eerlijker was geweest dat er gewerkt wordt met reserveringen, zodat een ieder die daar verblijft een kans krijgt om bijv een uurtje of 2 uurtjes te zwemmen. Zeker bij warm weer is dat prettig. Ook was het restaurant gesloten. Deze wordt grondig verbouwd de komende periode. Het zou wel prettig zijn geweest dat we van deze 2 dingen op de hoogte waren gesteld tijdens de reservering of voorafgaande aan de reservering. Verder een prima locatie om te verblijven en vriendelijk personeel. We komen er zeer zeker nog eens terug.
  • Reis vertrek datumJuli 2020
Inrichting 7.0
29-5-2020
Petra
Ligging perfect voor uitstapjes !! Top locatie
Kleine kamer ( wist ik tijdens het boeken ) , maar in realiteit is het toch best klein, met 2 volwassenen en een kleine hond was 5 dgn te doen, 2 weken zou ik niet volhouden, dan wordt het te benauwd. Het weer was prachtig, dus veel buiten kunnen verblijven. Bedden waren TOP. Douche heerlijk ! Keuken voldoende. Verder zeer rustige locatie, dichtbij het centrum, strand etc etc. Kortom heel blij dat ik via Roompot kon boeken voor een passende prijs in het appartement op de bgg. Een volgende keer ga ik zeker weer boeken bij Roompot, maar dan een groter verblijf. Appartement of huisje. Ik zou Roompot ook zeker aanbevelen !! Kortom : zeer tevreden. Ps buiten Zwembad was niet open Ivm Corona. Heel begrijpelijk, maar op de site stond dat het zwembad wel open zou zijn. Pas bij de receptie werd aangegeven dat alleen kinderen tot 12 jr in het bad mogen pas vanaf 2 juni. Wij verblijven er van 25 mei tm 28 mei. Volgende boeking wil ik dit wel weten
  • Reis vertrek datumMei 2020
15-5-2020
M. Engelbertink
Geweldig!!
Mooi appartement, super schoon en alles was aanwezig! We komen beslist nog eens terug!
  • Reis vertrek datumMei 2020
Inrichting 10.0
Hoeveelheid ruimte 9.0
3-2-2020
Anoniem
Prima appartementencomplex op fantastische locatie
Prima verblijf op park Bosch en Zee gehad,wij zaten hier een weekend in Januari en dan zijn zwembad en restaurant op het park gesloten maar er zijn prima alternatieven in de zeer nabije omgeving (loopafstand),De ligging van het park en de prijs/kwaliteits verhouding zijn wat ons betreft de grote pluspunten van dit park en ook de snelle service die verleend werd op zondagavond toen we na kortsluiting in koffieapparaat in donker kwamen te zitten werd door dienstdoende servicemedewerker snel en adequaat opgelost wat ons in ieder geval het idee gaf dat service hier goed geregeld is. In huisje was de inrichting sober maar daar was de prijs ook naar en dus kunnen wij dit appartementen complex zeker aanraden bij een verblijf op Texel.
  • Reis vertrek datumJan. 2020
Komen zeker terug
Zeer vriendelijk personeel Prachtig zwembad En netjes onderhouden
25-10-2019
Familie Hillenga
4 pers appartement! Mooi ingericht en schoon! Oven, vaatwasser, magnetron enz allemaal aanwezig! Vriendelijk personeel! Ligt mooi centraal gelegen en is op loopafstand te doen naar centrum/ strand!
25-10-2019
Gert
Heerlijk weekje Texel dankzij Roompot
Fijne rustige plek aan rand van De Koog. Vriendelijk personeel en keurige accommodatie. Kortom: heerlijk weekje Texel dankzij Roompot!