Waltensburg / Vuorz

Familie-hotel Clarezia
Ligging t.o.v. pistes 8.1

2-10-2019
Joke M.
Geen overdreven luxe maar goed verzorgd.
Alleen in de bergen wandelen leek niet zo handig, Familiehotel Clarezia is dan een oplossing. Fijn onderkomen, prima kamer met heerlijke douche. Volpension; dus het eten staat klaar. Altijd mensen om mee te wandelen, je hoeft niet alleen op pad. Je wordt zelfs met een busje van het hotel naar prachtige plekken gebracht waar je kunt gaan wandelen of genieten van uitzicht en koffie en met het busje terug. Ik heb een heerlijke week gehad in een prachtige omgeving.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumSept. 2019
Ligging t.o.v. pistes 8.0
4-3-2019
Petra van Dort
Nu al heimwee, voor herhaling vatbaar!
Wat hebben wij een leuke week gehad!! Prachtig weer en een warm welkom in Hotel Clarezia. Voor ons de eerste keer en het is ons bijzonder goed bevallen. Mooie kamers, goed schoon en heerlijk eten. Hoewel onze 3 puberzonen toch echte vleeseters zijn hebben ze het vlees nauwelijks gemist. Elke dag een uitgebreid ontbijt, broodjes mee voor op de piste en elke avond heerlijk gegeten; soep, salade, heerlijk hoofdgerecht en zalige toetjes. Winter is ons heel goed bevallen en wij zijn ook reuze benieuwd naar de zomer dus wij komen zeker terug. Tim, Renate en iedereen super bedankt voor een onvergetelijke vakantie!
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
12-10-2018
Lotte
Geweldig!
De sfeer was erg prettig. Eigenaren Tim en Renate zorgden ervoor dat iedereen zich thuis voelde. Onze tafelindeling met andere mensen was ontzettend geslaagd. Het eten was allemaal goed verzorgd en de kamer was netjes en had een eigen bad. Alle wandelingen werden goed uitgelegd en er werd met iedereen goed rekening gehouden. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
28-9-2018
Henna
Zeker voor herhaling vatbaar
Mooie ligging, ruime kamer, geweldige sfeer.
  • Reis vertrek datumSept. 2018
19-7-2018
Leanan
Geweldig
Super fijne week gehad, topweer, leuke mensen, prachtige natuur!
Ligging t.o.v. pistes 10.0
13-7-2018
Marianne Vos
Wil er graag vaker naar toe.
Prima, mooie , rustig(e) omgeving en Hotel voor een wandelvakantie. Ook goed om er in je eentje naar toe te gaan. Touringcarservice , Wandelbusjes-service en evt. begeleiding wandelingen heel fijn. Kwaliteit-prijs verhouding -zeker voor Zwitserse begrippen - goed.
Ligging t.o.v. pistes 1.0
4-9-2018
Trude
Heerlijk! Het eten, het personeel, de omgeving .
Je moet sowieso van bergen en van wandelen houden.
Ligging t.o.v. pistes 8.0
29-6-2018
a j h pleysier
een prachtige vakantie om nooit meer te vergeten
aardige mensen die betrokken zijn op elkaar. Leuke tochten naar een prachtige bergomgeving met verschillende wandelmogelijkheden. Heel leuk avondprogramma goed georganiseerd door zeer vriendelijke mensen. Echt een aanrader ook voor singels, want binnen de kortste keer is er contact met andere gasten.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
Ligging t.o.v. pistes 10.0
17-5-2018
Job
Tot snel
Gastvrij, mooie wandeltochten die vanuit het hotel georganiseerd worden. Nette verzorgde kamers.
  • Reis vertrek datumMei 2018
1-6-2018
Ria van den Bent
fantastisch
Mijn eerste verblijf was in 1992. Er wordt een vaste plaats aan tafel aangewezen tijdens de maaltijden. De personen die hierover klagen horen in dit gezellige hotel niet thuis. De service is prima. Onderneem je iets wat niet met je leeftijd overeenkomt en het gaat fout kun je opgehaald worden. Er vindt dan natuurlijk wel een gesprek plaats. Kortom, ik vind het jammer dat ik Clarezia van mijn lijstje moet afvoeren. Ik kan een verblijf iedereen aanraden.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumMei 2018