Chirivel

Hygiëne 9,9

28-9-2017
Filip & Anneke
Zalig!
Een zeer aangename en nette B&B. Een fantastische locatie in de natuur en bergen. De zee is ook niet veraf dus ideaal als uitstapje. Lekker ontspannen, eten, drinken, een verfrissende duik in het grote zwembad. Zalig. Luc en Ivette kennen hun vak. Een echte aanrader. Prijs / kwaliteit onklopbaar. Doe zo verder! :-)
22-10-2017
Eelze & Ingrid
Casa Clavi is Top!
In september 2017 een week verbleven in Casa Clavi en evenals vorig jaar was het weer super! De kamers zijn prachtig ingericht en zijn zeer netjes en schoon. De ligging van de B & B is fantastisch, waar je zeker tot rust komt en ook bij het zwembad is het goed vertoeven. Iedere ochtend weer een fantastisch en zeer uitgebreid ontbijt en ook het gezellige avondmaal met de andere gasten was iedere avond top dankzij de fantastische kookkunsten van Yvette (en niet te vergeten de zalige paella van Luc)! In de omgeving is genoeg te ontdekken/beleven, zoals diverse leuke plaatsjes bezoeken met de huurauto en het strand is zeker ook een aanrader. Ook met de gehuurde mountainbike en gps een tocht maken in de buurt van de B & B was zeker de moeite waard. Kortom, deze B & B is voor ons een topper waar we zeker nog eens zullen terugkeren!
15-9-2017
Marie-Christine en Eric
fantastisch
Prachtige B&B met supertoffe eigenaars. Kraaknette kamers, lekker ontbijt en avondmaal, uitgebreide info als je ergens naartoe wil ... Voelden ons er direct thuis. Je komt er helemaal tot rust. Voor herhaling(en) vatbaar !!!!
5-10-2017
hans en hilde
Aanrader !
-kraaknet -zeer vriendelijk, steeds behulpzaam -zeer mooie streek om te bezoeken, weinig verkeer op de banen, prachtige kleine dorpjes, uitnodigende grotere steden met talrijke cultuurpareltjes (Murcia, Guadix,....) -mooie kamers -goede bedden -lekkere keuken -niet onbelangrijk : lekkere huiswijn -dolgekke hond -mooie wandelingen
Kindvriendelijk 9,0
20-9-2017
Peter van Beeck
Een verborgen stukje paradijs op aarde!
Een schitterende B&B op een heel fijne locatie met 2 schatten van uitbaters, Luc en Ivette. We zijn er 5 dagen gebleven en hebben ons geen seconde verveeld. Heel mooie, verzorgde en kraaknette kamers. Goed bed en een heel fijne badkamer. Een mooi groot zwembad met voldoende ligstoelen, parasols en schaduwplekjes. De hele B&B ademt rust, gezelligheid en netheid uit. Heel lekker ontbijt! Iets om iedere ochtend naar uit te kijken! Ivette is daarbij ook een echte keukenprinses: het avondmaal dat we er gekregen hebben, was toppie!! De eerste avond hebben we genoten van een heel gezellige en lekkere BBQ, terwijl we de laatste avond samen met de eigenaars en andere gasten gaan eten zijn bij kennissen van Luc en Ivette: wat een fijne, gezellige avond. Luc kent de streek op zijn duimpje en hij is enorm bereidwillig om die kennis te delen en er voor te zorgen dat je een uitstap kan uitstippelen die volledig aan je verwachtingen voldoet. Echt een aanrader!! Wij gaan zeker nog eens terug.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zwembad 9,0
Hygiëne 9,0
12-9-2017
Fam. Olaerts-Schepers
Hele leuke vakantie! Voor herhaling vatbaar!!
Zeer hartelijke en lieve gastheer en gastvrouw! Lekkere maaltijden! Zeer aangenaam verblijf in mooie en zeer propere kamers! Ze staan ook altijd klaar om een uitstap te helpen plannen!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Kindvriendelijk 8,0
10-7-2017
Jos & Mia
Yvette en Luc zijn TOP mensen en zorgen met hart en ziel voor hun gasten. Heerlijk eten / goede tips voor uitstappen / geweldig zwembad - zeker groot genoeg om wat baantjes te trekken. Een plaats waar je tot rust kan komen.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
5-7-2017
Glenn Bertels
Top
Top locatie met top service.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
2-7-2017
Eland
Alles was goed, geweldig zeer behulpzaam koppel, prachtige kamers, goed eten prachtige voorzieningen wat wil een mens nog meer. Het cijfer 10 als beoordeling is te laag.
  • Reis vertrek datumMei 2017
2-7-2017
Tonny Vanhaverbek
Fantastisch verblijf bij fantantische mensen
Toplocatie, lekker eten, mooie kamers, superbediening. Beste B&B waar ik ooit verbleef.
  • Reis vertrek datumMei 2017
Kindvriendelijk 9,0