Chirivel

Casa Clavi****

17-8-2018
Jan en Ilse
Super!
Mooie B&B in een mooie omgeving. Luc en Ivette zijn de zeer vriendelijke en behulpzame gastheer & gastvrouw. Prachtig zwembad, nette kamers, zeer lekker ontbijt & avondmaal. Luc kent de streek als zijn broekzak en geeft zeer gedetailleerde uitleg voor mooie uitstappen, of zelfs heuse fotozoektochten. Kortom, een schitterende vakantie gehad met alles wat we nodig hadden!
  • Reis vertrek datumAug. 2018
7-8-2018
Chris en brigitte
Perfect!
We verbleven voor de derde maal bij Luc en ivette. Zoals steeds kijken we uit naar onze vakantie in casa clavi. Het is een tweede thuis voor ons geworden. Alles is hier steeds prima in orde. Vanaf het ontbijt tot aan het avondmaal. Elke dag lekker eten en alles is hier kraaknet. Zeker een aanrader voor iedereen die van rust, cultuur en natuur houd. Zoveel te beleven hier in Andalusië. Luc staat u graag bij met raad en daad om alles hier te ontdekken. Hopelijk tot volgend jaar. Luc en ivette bedankt voor alweer een perfect verblijf bij jullie.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
13-8-2018
Bart Keirsmaekers
Fantastisch verblijf.
Een top B & B . De dienstbaarheid die zij verlenen was echt super. Nette kamers , zeer lekker ontbijt en avondmaal , mooi zwembad en uitgebreide info en tips over uitstappen. Wij komen zeker nog terug
12-8-2018
Berte en Hanny
In een woord geweldig.
Een prachtige B & B in een schitterende omgeving! Zeer schoon, prachtige schone kamer en zeer vriendelijke eigenaars.
7-8-2018
Brigitte en Filip
we komen zeker terug
Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Heel mooie kamers, mooie ligging, heel mooie zwembad en heel lekker eten. Een aanrader, we gaan zeker terug.
12-8-2018
Luc De Roeck
Fantastich, top prijs/kwaliteit.
Al voor de 6de maal hier onze vakantie doorgebracht en het blijft top. Top accomodatie, top maaltijden en uiteraard top uitbaters. Rust, natuur, actie je kan het hier allemaal vinden.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
6-8-2018
Ruud en Margreet Kerkhof/Schuitemake Alfaz del Pi
fantastisch
Graag willen wij de rondreis Andalusie van harte aanbevelen aan iedereen die van een compleet verzorgde rondreis door Andalusie wil genieten. Wij (6 personen) hebben gebruik gemaakt van de zeer comfortabele minibus bestuurd door Luc de eigenaar van Casa Clavi, de B&B waar wij hartelijk werden ontvangen door Ivette de vrouw van Luc. De prachtig en rustig gelegen B&B had ruime perfect verzorgde kamers met alle benodigde comfort. Daarnaast was het ontbijt en het diner waar wij voor hadden gekozen uit de kunst en wij voelden ons mede dank zij Luc en Ivette meteen thuis. Gezelligheid, Sfeer en goede verzorging staan bij Casa Clavi hoog in het vaandel( en dit in de Belgische kleuren) Als reisleider en chauffeur wijst Luc de gasten op alles wat maar interessant kan zijn en brengt je naar plekjes waar je zelf niet aan zou denken. En dit alles doorspekt met humor en gezelligheid. Kortom voor herhaling vatbaar.
  • Reis vertrek datumMei 2018
6-8-2018
anne waterschoot
zeker voor herhaling vatbaar
prima b&b zeer vriendelijke gastheren uitstekend ontvangen
  • Reis vertrek datumApr. 2018
28-9-2017
Filip & Anneke
Zalig!
Een zeer aangename en nette B&B. Een fantastische locatie in de natuur en bergen. De zee is ook niet veraf dus ideaal als uitstapje. Lekker ontspannen, eten, drinken, een verfrissende duik in het grote zwembad. Zalig. Luc en Ivette kennen hun vak. Een echte aanrader. Prijs / kwaliteit onklopbaar. Doe zo verder! :-)
  • Reis vertrek datumSept. 2017
22-10-2017
Eelze & Ingrid
Casa Clavi is Top!
In september 2017 een week verbleven in Casa Clavi en evenals vorig jaar was het weer super! De kamers zijn prachtig ingericht en zijn zeer netjes en schoon. De ligging van de B & B is fantastisch, waar je zeker tot rust komt en ook bij het zwembad is het goed vertoeven. Iedere ochtend weer een fantastisch en zeer uitgebreid ontbijt en ook het gezellige avondmaal met de andere gasten was iedere avond top dankzij de fantastische kookkunsten van Yvette (en niet te vergeten de zalige paella van Luc)! In de omgeving is genoeg te ontdekken/beleven, zoals diverse leuke plaatsjes bezoeken met de huurauto en het strand is zeker ook een aanrader. Ook met de gehuurde mountainbike en gps een tocht maken in de buurt van de B & B was zeker de moeite waard. Kortom, deze B & B is voor ons een topper waar we zeker nog eens zullen terugkeren!
  • Reis vertrek datumSept. 2017