Brugge

Acacia****

6-3-2018
Patrick Volder
Goede uitvalsbasis
Hotel ligt in hartje Centrum. Een goede uitvalsbasis dus. Voor € 15,00 per dag kun je je auto op een privé parkeerplaats kwijt bij het hotel, beveiligd met een hek met code. Erg handig. Hier hebben wij gebruik van gemaakt. Kamer 116 hadden wij, was een goede kamer, met lekkere bedden. Het bad is wat smal, daar kun je niet fatsoenlijk in zitten, de douche wel erg lekker. (douchen in bad). Het ontbijt was prima. Er is voldoende keuze. Receptie erg behulpzaam en natuurlijk de papegaai niet vergeten. We hebben een fijne tijd gehad.
  • Reis vertrek datumMrt. 2018
11-12-2017
Miranda
Mooi hotel in het Centrum, beetje gehorig
Het hotel was prima. Mooie ruime kamers, fijne bar met aardig personeel. Het enige nadeel is het parkeren. Er zijn bij het hotel maar 10 parkeerplaatsen en de parkeergarages waren om 10 uur s'ochtends vol in Brugge! Voldoende parkeerwachten om boetes uit te schrijven en weg te slepen... helaas. In bepaalde zones mag je max. 4 uur parkeren met een schijf, op zich handig maar te kort.
  • Reis vertrek datumDec. 2017
22-11-2017
Lonne
Fantastisch!
Mooi hotel, goed verzorgd. Warm ontvangen bij receptie, uitgebreid interessante uitleg en tips over de stad! Lekker ontbijt, ruime kamers.
  • Reis vertrek datumNov. 2017
15-7-2016
Bianca
Fantastisch hotel!
Samen met mijn vriend heb ik hier 3 nachten gelogeerd. Het hotel was prachtig schoon, heel behulpzaam personeel en de kamers waren van alle luxe voorzien. Het hotel ligt op 3 minuten lopen van de Grote Markt, maar ook andere delen van de stad zijn heel gemakkelijk te bereiken. Personeel was zoals gezegd erg behulpzaam. Win waren te vroeg gearriveerd, toch werd er even gebeld of we onze kamer al in konden. Dit was mogelijk, waardoor we vroeger dan verwacht de stad konden verkennen. Ontbijt is ook erg fijn, genoeg keuze en erg vers. Wij gaan hier zeker nog een keer heen!
  • Reis vertrek datum2016
1-10-2014
N.
Prima hotel
Het is een prima hotel in het centrum van Brugge. De kamer is mooi ingericht met goede bedden en stoelen. Het personeel was op zich vriendelijk, maar niet heel behulpzaam. Het hotel heeft een goede ligging in het centrum van Brugge. Achter het hotel zitten een aantal restaurants en je bent ook binnen een paar minuten bij winkels en de Grote Markt. Het ontbijt is ook prima. Ze hadden best veel verschillende soorten brood.
  • Reis vertrek datumJuli 2014
7-5-2014
Miranda
Fantastisch hotel
Gezellig hotel op een perfecte locatie in de stad. Vriendelijk personeel en natuurlijk niet te vergeten de leuke huispapagaai Coco. De goede kamers met lekkere bedden zijn wel warm en daarom is airco wel noodzakelijk ('s nachts rumoerig buiten). Ontbijt was goed.
  • Reis vertrek datumNov. 2013
27-5-2013
M. Klessens
Leuk rustig hotel
Hotel had een perfecte ligging! Kamer met badkamer van mooie grootte en heel schoon. Wanneer aangegeven werd die elke ochtend gepoetst en werden de handoeken ververst. Zwembad idd wat klein en koud water, maar wel lekker om af te koelen na een dag wandelen in de stad. Nieuwe handoeken kon je daar gewoon pakken. Ontbijt was niet uitgebreid maar wel lekker. De bar werd bediend door zeer vriendelijk personeel! Al met al een hele dikke 8.
  • Reis vertrek datumMei 2013
21-8-2011
Clemens
Gunstige ligging maar veel dingen in kamer defect
Verwarming kon niet uit, minikoelkast werkte niet. Deurtje onder minibar hing er uit. Vitrage vies en hing aan de uiteinden los. Waterdruk valt weg tijdens douchen. Muffe lucht in kamer. Personeel was wel erg hulpvaardig en vriendelijk.
  • Reis vertrek datumAug. 2011
10-3-2011
Toine
Lekker centraal hotel
Centraal gelegen hotel. De straat uit twee keer rechts en je bent op de markt. We hadden kamer 110, geboekt bij TO. Volop eetgelegenheid vlakbij. Gratis koffie om mee op de kamer te nemen. Gratis internet in hele hotel. Grote flatscreen tv aan de wand. Nieuwe badkamer met grote stort douche. Gratis kluisje op de kamer. Goede bedden. Vriendelijk personeel. Parkeergarage wel duur 17 Euro, maar wel dichtbij natuurlijk. Gegeten bij:"Brassserie Chagall",rechts om de hoek, was lekker. Ook gegeten bij:"Het Vagevuur",Rechtsaf de straat in, was goed. Menu 20 Euro. Sauna voor 3 personen, was alleen, lekker rustig en een klein zwembad, wel alles netjes en schoon. Ontbijt simpel maar wel goed verzorgd.
  • Reis vertrek datumMrt. 2011
27-3-2011
killbill1978
matig, sober, saai, te mager voor 4 sterren...
In januari een weekend doorgebracht in dit hotel, en niet echt voor herhaling vatbaar. De kamers zijn netjes en groot genoeg, nette badkamer. Het zwembad is inderdaad aanwezig maar erg klein 3x5 meter ongeveer, er zat nogal wat aanslag. Sauna is ook aanwezig. De ligging is zeer goed middenin hartje Brugge. Verder viel ons op dat de receptioniste, op simpele vragen als "de temperatuur van de sauna" geen antwoord kon geven. Qua trekpleisters in Brugge ook niet goed op de hoogte, men had nog nooit van de "beerwall" gehoord... beetje vreemd even googlen en je bent er... Ik kan dit hotel dan ook niet meer dan een mager 6-je geven. Ik raad aan om verder te zoeken naar een gezelliger/goedkoper 3 of 2 sterren hotelletje..
  • Reis vertrek datumJan. 2011