Brugge

Albert I***

14-7-2019
Dirk Wille
Echte aanrader!
Fantastisch hotel vlak bij het centrum van Brugge. Hotel is vrij klein waardoor je een zéér persoonlijke en warme bediening krijgt. Zo was ik er om business redenen waardoor ik héél vroeg moest ontbijten wat dan ook speciaal voor mij werd geregeld. Het ontbijt was ook héél lekker met héél wat variatie. De kamers waren enorm schoon en bedden waren heerlijk. De prijs was ook een enorme meevaller! Algemene conclusie: Enorme aanrader zowel voor toeristen als business overnachtingen.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumJuni 2019
11-4-2019
Familie Beerse
Hotel Albert I is beslist een goede keuze
Het hotel ligt mooi: vlakbij de parkeergarage met zeer redelijk tarief en op loopafstand van het centrum. Alle bezienswaardigheden zijn heel goed bereikbaar. De kamer was prima, mooi schoon, groot bed en beknopte, maar fijne badkamer. De mogelijkheid om thee te maken was heel prettig. Zowel de receptie als de bediening bij het ontbijt waren bijzonder vriendelijk. Een heerlijk ontbijt met vele soorten broodjes.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
18-11-2018
Ludovic Vanlaeken
Geweldig en we komen graag terug!
Heel centraal gelegen. Zeer vriendelijke receptie en ontbijtbediening. Heerlijk ontbijt, prima kamer, goede geluidsisolatie, van alle gemakken voorzien. Alle relevante televisiekanalen, goede informatiefolders bij receptie.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
24-8-2018
Ana en Anton
Zeer goed, aanrader!
Nette kamer, vriendelijk personeel. We misten wel een koelkastje op de kamer.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
19-6-2018
Ingrid van Loon
Fijne ontvangst, hele aardige mensen. Kamer was best klein maar het enige wat je er in principe doet is slapen dus prima. Alles was netjes, fijn bed en heerlijke douche. Ontbijt was heerlijk en ook hier waren de mensen heel aardig.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
6-10-2017
Hans van der Poll
Klasse !
Nette schone kamer, correcte ontvangst. Goed verzorgt ontbijt. Een aanbeveling voor iedereen die een paar dagen in Brugge wil verblijven. Parkeergage om de hoek. Vriendelijke eigenaar en medewerkers.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
25-9-2017
Iris
Ideaal hotel voor een romantisch weekendje Brugge
Dat wij zo genoten hebben van ons weekend in Brugge, is mede te danken aan dit hotel. De locatie is top, direct naast de grote parkeergarage 't Zand en op loopafstand van alles (nu is Brugge ook niet zo heel groot). Na het shoppen kan je gemakkelijk terug lopen om je aanwinsten in je kamer te leggen en daarna weer lekker verder de stad in. Wij kwamen rond 13 uur aan, maar onze kamer was al klaar en we mochten er gelijk in. Hij lag op de derde en tevens hoogste verdieping, wel 48 treden op, maar we hebben jonge benen :) Hierdoor hadden we wel een prachtig uitzicht over de stad en weinig last van de geluiden van de straat. Het bed sliep prima en de badkamer zag er zeer schoon en nieuw uit met een fijne douche. Het ontbijt was voor zo'n kleinschalig hotel echt heel uitgebreid. Warme broodjes, croissantjes, chocoladebroodjes, eitjes, crackers, verse sinaasappelsap, fruitsalade, yoghurt, kwark, ik heb echt niks gemist. En een hele vriendelijke mevrouw die ervoor zorgt dat je niks te kort komt. Het enige wat ik miste, was een koffie-/theefaciliteit in de kamer of in de gemeenschappelijke zitkamer
  • Reis vertrek datumSept. 2017
29-5-2017
Tess
Een super hotel
Ze hebben heerlijke bedden en een airco dat was super fijn.
  • Reis vertrek datumMei 2017
9-11-2016
Prima
Alles klopt
Zeer vriendelijk personeel, zeer nette kamer, geweldige locatie, prima ontbijt. Over dit hotel heb ik geen minpunten. Natuurlijk moet men er rekening mee houden dat dit geen internationale grote keten is. Het ontbijtbuffet bevat dan ook geen gebakken aardappelen en worst. Wie hier behoefte aan heeft zal inderdaad beter kunnen kiezen voor een ander hotel. Maar kijkend naar de prijs de locatie het enorm gastvrije personeel en de smetteloze schone kamers kan ik noet anders concluderen dat dit echt een aanrader is.
  • Reis vertrek datumNov. 2016
22-10-2016
Ben
Erg genoten, zeker voor herhaling vatbaar !
Verrassend hotel, mooie kamer, keurige badkamer. We hebben enorm genoten, het ontbijt was ook zeer goed te noemen. Voor een bezoek aan Brugge, wat overigens een hele leuke stad is, raden wij zeer zeker hotel Albert 1 aan. Binnen twee minuten zit je in het centrum en kan het genieten beginnen.
  • Reis vertrek datumOkt. 2016