Brugge

8.8
Albert I***

15-10-2019
Edwin de Keijzer
Gezellig hotel en heel aardige mensen
Het hotel is schoon en ligt midden in het centrum . Het personeel en de eigenaar zijn erg aardig en behulpzaam. De kamers zijn schoon en het ontbijt is goed
  • Reis vertrek datum2019
9-10-2019
John Bekaert
Kleinschalig maar uitstekende locatie
Vrij rustig gelegen. Onze kamer gaf uit op de achterkant van het gebouw waar weinig of geen omgevingslawaai te horen was. Vriendelijke ontvangst en behulpzaam bij naar boven brengen van onze reiskoffers.Zeer propere kamer met voldoende bergruimte en ruime badkamer met WC, lavabo en douche. Bediening van koffie en brood bij het ontbijt is een pluspunt, met voldoende keuze van toespijs. Veel eetgelegenheden in de onmiddellijke omgeving. Goed gelegen vlakbij het Concertgebouw en de winkelstraten. Na zowat 15 minuten wandelen sta je in het historisch centrum van de stad. Wij hebben in ieder geval genoten van een aangenaam verblijf in het hotel.
  • Reis vertrek datumSept. 2019
15-9-2019
Peter Blink
Prima hotel, centraal gelegen.
Dit hotel ligt zeer centraal. Parkeergarage om de hoek en busstation voor de deur. Verder loop je vanuit het hotel zo het centrum van Brugge in. Kortom een prima plek voor een bezoek aan deze mooie stad. Goede bedden en alles keurig schoon. Het ontbijt was prima en het personeel was zeer aangenaam in omgang. We hadden een kamer aan de voorkant dus direct tegenover de bussen. De zeer goed isolerende dubbele beglazing kon open maar dan heb je het lawaai en de uitlaatgassen van de bussen binnen. Dus "frisse lucht" alleen via de airco.
  • Reis vertrek datumSept. 2019
7-8-2019
J.W.v.Tongeren
een prima plek om te verblijven.
Het hotel is netjes en de mensen zijn behulpzaam en vriendelijk. Heerlijk op loopafstand van al de dingen die je wilt bekijken.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
14-7-2019
Dirk Wille
Echte aanrader!
Fantastisch hotel vlak bij het centrum van Brugge. Hotel is vrij klein waardoor je een zéér persoonlijke en warme bediening krijgt. Zo was ik er om business redenen waardoor ik héél vroeg moest ontbijten wat dan ook speciaal voor mij werd geregeld. Het ontbijt was ook héél lekker met héél wat variatie. De kamers waren enorm schoon en bedden waren heerlijk. De prijs was ook een enorme meevaller! Algemene conclusie: Enorme aanrader zowel voor toeristen als business overnachtingen.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumJuni 2019
11-4-2019
Familie Beerse
Hotel Albert I is beslist een goede keuze
Het hotel ligt mooi: vlakbij de parkeergarage met zeer redelijk tarief en op loopafstand van het centrum. Alle bezienswaardigheden zijn heel goed bereikbaar. De kamer was prima, mooi schoon, groot bed en beknopte, maar fijne badkamer. De mogelijkheid om thee te maken was heel prettig. Zowel de receptie als de bediening bij het ontbijt waren bijzonder vriendelijk. Een heerlijk ontbijt met vele soorten broodjes.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
18-11-2018
Ludovic Vanlaeken
Geweldig en we komen graag terug!
Heel centraal gelegen. Zeer vriendelijke receptie en ontbijtbediening. Heerlijk ontbijt, prima kamer, goede geluidsisolatie, van alle gemakken voorzien. Alle relevante televisiekanalen, goede informatiefolders bij receptie.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
24-8-2018
Ana en Anton
Zeer goed, aanrader!
Nette kamer, vriendelijk personeel. We misten wel een koelkastje op de kamer.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
19-6-2018
Ingrid van Loon
Fijne ontvangst, hele aardige mensen. Kamer was best klein maar het enige wat je er in principe doet is slapen dus prima. Alles was netjes, fijn bed en heerlijke douche. Ontbijt was heerlijk en ook hier waren de mensen heel aardig.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
6-10-2017
Hans van der Poll
Klasse !
Nette schone kamer, correcte ontvangst. Goed verzorgt ontbijt. Een aanbeveling voor iedereen die een paar dagen in Brugge wil verblijven. Parkeergage om de hoek. Vriendelijke eigenaar en medewerkers.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017