Brugge

Hoeveelheid ruimte 8.8

16-10-2017
Steegink
Aanrader
Gezellig ingericht huis, paar minuten lopen naar de grote markt. Zeer gastvrij ontvangen door Geert. Van alle gemakken voorzien.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
Inrichting 10.0
Hoeveelheid ruimte 7.0
29-9-2014
Cor Hendriks
Geweldige locatie, prima prijs/kwaliteit
De Asterix ligt mooi dicht bij het centrum van Brugge. Het is wonderbaarlijk dat er in een betrekkelijk klein en vooral smal huis een keuken, huiskamer met eettafel, een badkamer, 2e toilet en 4 kamers voor 2 personen zijn gehuisvest. De trappen zijn dan ook navenant (smal dus) het is netjes en alle voorzieningen aanwezig.
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Inrichting 6.0
Hoeveelheid ruimte 6.0
15-3-2014
Lilian van Deurzen
Gezellig thuiskomen in Brugge
Niet ver van het centrum van het wonderschone Brugge ligt deze gezellige accommodatie, waar het na lange dagen door de stad dwalen heerlijk 'thuiskomen' is om de dag nog eens door te nemen onder het genot van een hapje en een drankje.
  • Reis vertrek datumDec. 2013
Hoeveelheid ruimte 7.0
17-10-2013
Familie Verhoeven
een aanrader
Na een warme ontvangst door Geert in het erg gezellige en knusse Asterixhuis hebben wij een fantastisch weekend gehad. Een paar minuten lopen en we waren in het centrum van het mooie Brugge. Sfeervolle binnenstad met goede restaurants.
  • Reis vertrek datumOkt. 2013
Hoeveelheid ruimte 10.0
9-6-2011
Fam. J. Holsappel
We hebben erg genoten!
Alles was prima verzorgt. Centrum binnen paar minuten bereikbaar (als je goed loopt). Inrichting van het huis heel compleet.
  • Reis vertrek datumJuni 2011
Hoeveelheid ruimte 8.0
31-5-2011
Marlie
Bijzonder genoten!
Met 8 volwassenen zijn wij in huis Asterix geweest en hebben bijzonder genoten van ons verblijf. Wij werden vriendelijk ontvangen door Geert, die vol enthousiasme over Brugge (+ het lekkere bakkertje op de hoek!) praat. De locatie van het huis is werkelijk schitterend. Wij hebben heerlijk gegeten, gedronken, gewandeld en geslapen in Brugge. Zeer de moeite waard!
  • Reis vertrek datumMei 2011
Hoeveelheid ruimte 8.0
30-6-2009
Fam. Grobben
Zeer aangenaam verblijf
Asterix is een zeer aangenaam huis. Het huis is erg mooi ingericht en voorzien van alle comfort. Door de ideale ligging van het huis ben je binnen een paar minuten in hartje centrum. Kortom we hebben genoten van Brugge en van het verblijf in Asterix.
3-5-2009
joosen
zeer aan te raden!
mooi huisje, zeer vriendelijke ontvangst. Huisje is stijlvol en persoonlijk ingericht, we voelden ons er meteen thuis. Ligging is ideaal voor sightseeing, in 5 minuten ben je te voet in het centrum. Goede bedden.
24-10-2008
Roel Keppel
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Perfecte ligging t.o.v. centrum van Brugge aan rustige straat met voldoende parkeergelegenheid en bovendien een garage. Gastvrije ontvangst door de landlord. Gezellig ingericht huis met volledig ingerichte keuken (afwasmachine, wasmachine, wasdroger, oven, magnetron) en goede uitvalsbasis om de stad te leren kennen. Verder voorzien van draadloos internet, DVD-speler en op alle kamers tv. Veel leuker dan een hotel of een camping.
  • ReisgezelschapFamilie
18-12-2007
Karel en Jansje
Wij waren voor de 2e keer hier. En weer was het fantastisch. Vriendelijke ontvangst met gebak en een glaasje port. Huis van alle gemakken voorzien incl. draadloos internet. Goed bed. Wanneer we weer naar Brugge gaan, en dat doen we zeker, dan weer in huis Asterix.