Brugge

9.7
Con Ampère*****

19-9-2019
Fam van Dooren
Zeer goed b&b je komt hier niks tekort
  • Reis vertrek datumSept. 2019
24-2-2019
Yvette
Super
Top weekend dankzij Dick en Tineke die deze B&B runnen! Heerlijk ontbijt, luxe kamer, gemoedelijke sfeer en daarbij ook nog eens een mogelijkheid tot parkeren midden in de stad! Veel tips over Brugge gekregen waardoor we zelfs niks meer hoefden uit te zoeken, scheelde veel tijd. Al met al een geweldig weekendje gehad in Brugge dankzij deze bed & breakfast!
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
6-9-2018
Trudy en wil
We mochten hier 3 dg verblijven wat n verwennerij Dick en Tineke weten je echt in de watten te leggen en we zullen hier zeker nog eens terug gaan komen Dick en tineke bedankt voor de goede zorgen jullie zijn 2 Toppers 🖒
  • Reis vertrek datumAug. 2018
18-10-2017
Thijs & Lucy
Zeker niet de laatste keer!
Het was in 1 woord geweldig. Het was alsof we de eigenaren al jaren kenden, zo gastvrij. Wat 'n aanrader en niets was hen te veel, maar ook "Brugge" echt een leuke en mooie stad.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
9-10-2017
Lonneke
Geweldig!
Wij hebben 3 hele leuke dagen gehad in Brugge. Het was voor ons de eerste keer in Brugge en in een B&B maar hebben erg genoten. Dick & Tineke zijn super gastvrij en enthousiast en kunnen je een hoop vertellen over Brugge en wat er allemaal te doen is. Daarom hebben wij bij restaurants gegeten waar we anders niet naartoe waren gegaan en hebben we veel dingen bezocht op advies van Dick en Tineke. De kamers zijn ook erg mooi aangekleed, super origineel. Ontbijt was lekker en qua ligging midden in het centrum dus je kunt zo overal naartoe lopen. Zeker een aanrader als je wat leuks zoekt in Brugge!! Een dikke 10!!
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
23-8-2017
Annie Holland
Topverblijf in hartje Brugge!
Voordelige prijs voor mooie grote kamers, hartelijke ontvangst, heerlijk uitgebreid ontbijt en een mooi terras dat beschut ligt tussen de kamers op de 1e verdieping. Je voelt je verzorgd, maar ook lekker vrij om je thuis te voelen. Con Ampere ligt in een rustig straatje dicht bij de Grote Markt, al het moois van Brugge is te voet te bereiken. Iets negatiefs: we zijn er 4 dagen geweest, maar ik kan niks bedenken!
  • Reis vertrek datumAug. 2017
23-3-2017
Jolanda
Een sfeervol, knus, bijzonder en gastvrij verblijf
Dick & Tineke zijn twee enthousiaste en lieve mensen die je met open armen ontvangen. De kamers zijn zeer sfeervol en warm ingericht en zijn voorzien van alle luxe. De B&B ligt op een perfecte locatie in het centrum van Brugge waardoor je binnen 5 minuten op de grote Markt staat. Als je een bezoek aan Brugge overweegt dan zit je bij Con Ampere helemaal op de juiste plek!
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
19-2-2017
Jaco en Elvera
Geweldig verblijf
"Con Ampere" bevat geweldig mooie kamers, Dick en Tineke zijn warme gastvrije mensen en geven ook nog 'ns een aantal supertips voor excursies, eten en drinken. In een weekend hebben we natuurlijk niet alles van Brugge kunnen zien, dus we komen nog 'ns terug. En dan zullen we zeker weer kiezen voor Con Ampere. Een aanrader !
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
15-11-2016
Roel
El fantastico
Na leuk contact vooraf via de mail besloten wij de suite te boeken. Dit was een groot appartement (entreehal, keuken, woonkamer met lounge bank, grote slaapkamer en flinke badkamer en aparte wc ruimte), leuk romantisch gedecoreerd. Met ontbijt op de kamer, NL 1,2,3 op de tv, wifi en heerlijk ontbijt op de kamer. Heel hartelijk ontvangen met heel veel tips over Brugge. Ligging ideaal om de hoek van de Grote Markt, maar toch in een rustige straat. Je kunt parkeren erbij boeken. Waarbij je begeleid op 3 min loopafstand je auto kunt parkeren.
  • Reis vertrek datumNov. 2016
18-10-2016
Pauline
Fantastische plek
Wat voelden we ons in dit b&b welkom! Zeer gastvrij ontvangen door Tineke die ons enthousiast localtips gaf. Wij verbleven in de suite die van alle gemakken voorzien is en heel sfeervol is. Uitgebreid ontbijt met oog voor detail. Zeer centraal gelegen. Dick en Tineke zorgen dat je als gast niets tekort komt. Wij komen zeker nog een keer terug!
  • Reis vertrek datum2016