Brugge

Golden Tulip De Medici****

1-7-2019
Slotegraaf
gedateerd
Personeel niet klantvriendelijk, kamers gedateerd, slechte bedden, wel goede douche met flinke straal, ontbijt niks bijzonders.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
6-5-2019
Fam de Vries
Wij voelen ons zwaar belazerd!
Bij aankomst in het hotel bleek dat wij apart voor parkeerplaats en extra bed moesten betalen ondanks dat wij dit inclusief hadden geboekt! De zeer onpersoonlijke receptioniste vertelde dat wij niet goed hadden gekeken en voortaan beter de website moeten checken! Wij moesten bijbetalen of vertrekken, ondanks de boekingsbevestiging waarin stond dat wij met drie personen waren en er een parkeerplaats voor ons zou zijn, dus wij kozen onder protest, voor bijbetaling. De manager en andere receptioniste waren ook zeer koel en zakelijk. In de kamer bleek dan ook geen extra bed te staan en wij moesten hier weer apart om vragen! De stad Brugge heeft gelukkig veel van onze korte trip goed gemaakt.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
7-4-2019
Bianca Mathijssen
Wij komen zeker terug!
We hadden een bon via veiling. Bij aankomst merkten we meteen op dat het personeel zeer vriendelijk is. Een goede ontvangst gehad, fijne uitleg over alles enz.. Dan de kamer, die was ook zeer goed. Ruim genoeg, zalig bed, grote tv.. Meubels en badkamer beetje verouderd maar stoorde niet. Alles was goed proper.. Ook de wellness hebben we gedaan.. Eerlijk? Voor wat je betaald (20€) is dit wat minder.. Redelijk verouderd, sommige dingen werkten niet heel goed.. Wel dichtbij centrum, wat wel super is als je 's avonds de stad nog in wil. Ook vonden we per toeval een goedkoop italiaans restaurantje waar we lekker hebben gegeten en waar ze ook zeer vriendelijk zijn. Alles bij elkaar hebben we een hele fijne tijd gehad! Snap de slechte recensies niet!
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
29-12-2018
M Glastra
Gewoon een goed, degelijk hotel, aanbevelingswaard
Eerst koffers enzo bij het hotel brengen, dan parkeren bij het station. Dwars door de stad lopend is leuk en zie je heel Brugge meteen. Parkeren hotel is E20, Station E3,50. Wij snappen werkelijk niet hoe dit hotel negatieve reviews heeft kunnen krijgen. Vriendelijk personeel en ontvangst, leuke kamer en een heerlijk ontbijt. Loop afstand naar het centrum is nog geen 8 minuten.
14-12-2018
Christine
Nooit meer, helaas!
Verouderde kamer met kersenhouten meubels, badkamer was niet fris (schimmel op de douchekop). Vlek in het beddengoed. Personeel vriendelijk. Centraal gelegen dat is een pluspunt. Voor ons nooit meer!
2-3-2019
Kim
Perfect hotel voor een weekend weg in Brugge!
Zeer vriendelijk personeel, goede parkeermogelijkheid, perfecte ligging namelijk rustig maar op 7 min lopen van het centrum. Grote ruime en schone kamer. Ontbijt was prima, wat je kan verwachten. Aankomstdatum was op 2e kerstdag dus het was wel erg druk bij het ontbijt. Tafel gedeeld met een ander stel. Ze hadden beter de ontbijt zaal anders kunnen indelen, tafeltjes van 2 en 4 i.p.v. lange tafels voor 8. In deze periode komen er namelijk meer stellen denk ik. Al met al een heerlijk weekend weg!
30-10-2018
Bart Taillieu
Fawlty Towers
Man achter de receptie stond er volgens mij tegen zijn zin. We waren te vroeg om in te checken en kregen te horen: "ge moet hier niet om 15u stipt komen want het is druk". Even later zei hij over de parking: "ge moet hier niet om 17u komen want dan zijn alle plaatsen al misschien weg". Het brood 's morgens was droog, het zachtgekookt ei was hardgekookt. Mijn badwater zag geel. Nooit meer.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
27-9-2018
Petra
Mooi hotel
Wij hadden wel een hele vriendelijke receptionist en de volgende dag ook een hele leuke vriendelijke Goed hotel,lekker ontbijt,goeie bedden,wifi gratis,grote tv en alles goed schoon.8 minuten lopen naar t centrum Wel wat gedateerd en wat kale plekken hier en daar ,onderhoud dus wel nodig Maar niet hinderlijk ,komen hier zeker nog een keer terug
  • Reis vertrek datumSept. 2018
21-7-2018
Debbie
Wij zoeken de volgende keer een beter hotel op.
Bij aankomst een chagarijnige dame bij receptie, ( toch jammer dat is je eerste indruk ) Kamers redelijk, bedden staan los en laminaat dus 1 van ons uit bed gevallen. ontbijt is goed alleen een droevige ruimte.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
8-7-2018
Renske
Prima uitvalsbasis om de stad te verkennen
Prima hotel! Niet heel luxe, maar dat moet je ook niet verwachten voor deze prijs. Alles goed schoon en kamer prima. Een goede om mee te nemen: parkeren kost €20 per nacht. Beter is om je auto bij het station te parkeren voor €3,50 per dag. Dan kun je de bus pakken naar het centrum, scheelt een hoop geld! Vriendelijk personeel, in het hotel zelf is niet heel veel te beleven maar het is een prima uitvalsbasis om de stad te verkennen. Is ongeveer 10 minuutjes lopen. Brugge is erg mooi en er is veel te zien en te beleven.
  • Reis vertrek datumJuli 2018