Malempré

Staat v/h sanitair 8.7

4-7-2019
Marjan Moras
Fijne camping!
Fijne goed onderhouden camping met mooie grote staanplaatsen. De natuur op de camping is prachtig! Het is er netjes en schoon en erg vriendelijke beheerders als ook alle medewerkers. Op het voorste gedeelte hoor je wel de snelweg maar was voor ons niet hinderlijk. Een fijn zwembad en mooie faciliteiten voor kinderen. Ook een perfecte doorgangskamping zo dicht bij de snelweg!
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Staat v/h sanitair 8.0
2-7-2019
Tom
Super rustige camping, zeer mooi onderhouden, prachtig zwembad, propere douches en sanitair, toffe plaats met een beekje achter perceel, heel lekker gegeten in de bistro maar vooral dikke duim voor de uitbaters Bart & Wendy, bedankt voor de goeie service, wij komen zeker nog terug 👌
  • Reis vertrek datumJuli 2019
24-6-2019
familie De Mol - Vyverman
Parel van de ardennen.
mooie, nette, verzorgde, kindvriendelijke en diervriendelijke camping. uitstekende, behulpsame en vriendelijke uitbaters. uitstekende annimatie tijdens seizoen voor de kinderen van alle leeftijden. een echte aanrader voor wie tot rust wil komen in deze parel van de ardennen.
23-6-2019
Michel van Oppen
16 dagen op deze camping geweest Kregen een mooie plaats aangewezen erg rustig dit was wel fijn voor onze 2 hondjes Erg vriendelijk personeel die de camping met veel plezier goed onderhouden Mooie wandelomgeving en leuke plaatsjes om te bezoeken Komen hier zeker nog eens terug Goeie doortrek camping op weg van en naar het zuiden
Eetgelegenheden 7.0
10-6-2019
Bas, Leonie en Raphaël
Prachtige familiecamping, een aanrader!
Met onze zoon (12) en vrienden + kids (7/10) een leuk weekend gehad in de Ardennen. Verblijf op de camping was uitstekend! Prachtig gelegen, vlakbij Malempré in een groene oase van rust. De camping is zeer netjes onderhouden en compleet voor een (kleinere) camping. De sanitaire voorzieningen waren heel schoon met genoeg faciliteiten. Prachtig zwembad, Speeltoestellen, voetbalveld, kortom genoeg om de kinderen te vermaken. Aan alles is te merken dat de Gastheer en Gastvrouw deze camping met liefde beheren.
9-7-2019
Bruno & Sonja
zeer aangenaam verblijf in een prachtige omgeving
op de terugweg van onze reis zijn we per toeval op deze camping terecht gekomen . Een echte meevaller was het , zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie en een zeer verzorgde plaats die we gekregen hadden . Eens we op onze plaats stonden even gaan zwemmen in het mooie zwembad . S'avonds boven de receptie een paar lekkere pinten uit het uitgebreide gamma gaan drinken en gezien dat het allemaal goed was . Wij komen zeker nog terug .
Staat v/h sanitair 7.0
8-6-2019
Sylvie Descamps
Fantastisch!!!
Heel vriendelijke uitbaters, rustgevende omgeving, voldeonde privacy ,net sanitair.
31-5-2019
Ann
Fantastische plek
Super vriendelijke uitbaters, goede ontvangst, lekker gegeten. Klant is koning....er mag wel iets gedaan worden aan de wifi, geen deftige wifiontvangst wat wel spijtig is.
  • Reis vertrek datumMei 2019
6-6-2019
Sacha
Hele fijne camping
Goeie ontdekking! Erg vriendelijke mensen, prachtig zwembad, superleuk met alle kleine beekjes over de camping (prima als je kind nog niet kan zwemmen, kan gewoon zn gang gaan), leuke en smakelijke bistro, prima sanitair (alleen beetje klein douchestraaltje om je haren te wassen), veel speelplezier voor de kids! Leuke bospaadjes naast de camping. De tentvelden zagen er idyllisch uit, echt back to basic. Hebben hier erg fijne dagen gehad en hopen snel terug te gaan.
  • Reis vertrek datumMei 2019
Eetgelegenheden 8.0
Staat v/h sanitair 7.0
23-4-2019
moiny thierry
uitstekend
we zijn het weekend van pasen geweest en er is niets op te zeggen echt een heeel goede camping proper en een goede service een aanrader we keren zeker terug een dikke proficiat aan bart en wendy
  • Reis vertrek datumApr. 2019