Malempré

Staat v/h sanitair 8.9

15-10-2018
Ryckmans Sandra
Wauw!
We waren nog maar enkele meters op de camping en zag dat het zijn sterren meer dan waard was. Alles netjes onderhouden, stralende zon. We hadden er super veel zin in. Stralende zon! We werden heel vriendelijk ontvangen. Behulpzame man, alles werd goed uitgelegd. De caravan was ongeloofelijk. Voor mij was dit luxueus camperen. Zooooooo proper, alsof we de allereerste mensen waren die logeerden in deze caravan. Niks, niks, niks op aan te merken. Ook veel ruimte, veel opbergruimte, het was AF! 's Avonds heerlijk gegeten in de bar Ness. De kinderen gezellig aan de pool, wij gezellig kletsen. Zeker een aanrader! We komen zeker terug wanneer het zwembad open is. Want dat zag er ook heel tof uit.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
Staat v/h sanitair 10.0
13-10-2018
Natalie
Aanrader
Zeer vriendelijk ontvangst. Goed onderhouden camping. Leuke en gezellige kampeerplaatsen. Lekker gegeten in restaurant.
  • Reis vertrek datum2018
17-10-2018
Ilse
Heerlijke camping
Heel propere camping met prachtig zwembad. Mijn dochter en ik verbleven in een trekkershut die groter was dan verwacht. Heel hartelijk onthaal. Mooie wandeling gemaakt op aanraden van de receptionist. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De brasserie was van hoogstaand niveau. Mijn dochter heeft zich rot geamuseerd op de speeltuin, in het zwembad en in het mooie bos rondom de camping. Wij komen zeker terug!
  • Reis vertrek datumSept. 2018
9-9-2018
Ed Ros
Zeer goed ontvangen, lekker gegeten op een prachtige camping en omgeving! Zeker een aanrader!
  • Reis vertrek datumSept. 2018
30-8-2018
Marion
Mooie camping, wel erg rustig.
De camping is prachtig gelegen. Wij hadden een ruime plek! Camping heeft een prachtig zwembad. Het is niet groot, maar voor onze kids prima. De ontvangst bij de receptie was goed en de beheerders zijn erg vriendelijk. Ons watertappunt werkte niet, dat gemeld werd dezelfde dag nog opgelost. Sanitair is schoon, maar kan schoner, dit ligt vooral aan de mensen zelf die op de camping verblijven. Ik blijf me er over verbazen hoe sommige mensen het sanitair en de douches achterlaten na gebruik. Dat is jammer en onbegrijpelijk. Haal even je haren weg met toiletpapier uit de douche en dweil even aan, gooi je kauwgum in de vuilnisbak ipv plakken op de tegels, dat soort dingen. Tips vd camping;geef een infomap, met daarin programma animatie, tips omgeving, info camping. Nog wasmachine erbij, hogere kranen bij afwaspunten. Winkeltje is erg summier qua aanbod. Camping ligt erg rustig en is rustig. Voor ons iets te rustig.
Eetgelegenheden 8.0
Staat v/h sanitair 7.0
20-9-2018
BdL
Griezelig fijn!
Gezellige, sfeervolle camping met een prachtige ligging. Wij, moeder en zoon,hadden een gloednieuwe stacaravan met alle comfort voor een prettige prijs. Mooi zwembad, goed restaurant en vriendelijke en behulpzame uitbaters. Binnen een straal van 25 km rond de camping is veel te doen, zien en beleven. Enige minpuntje: animatie voor kinderen kan iets uitgebreider en gevarieerder. Zaklampentocht en griezelverhalen vond mijn zoon van 8 wel top!
20-8-2018
Günter
Geweldige camping
op aanraden van Jason Bradley hebben wij deze camping leren kennen en zijn er met enkele kennissen gaan kamperen en wij hebben er enorm van genoten! Onze kinderen waren in het zwembad of ze deden mee met de animatie .... Super hoe ze met de kinderen overweg konden! Lekker restaurant , duurde wel lang voor de bediening. Receptionist was niet zo vriendelijk. Ook was de receptie geregeld gesloten en de verantwoordelijke zat gewoon op terras te drinken! Kwa rust is het er zalig ! En zeer mooi om er te wandelen. Wij vonden het er een geslaagde vakantie en volgend jaar komen we zeker terug met gans ons bende ! Onze kinderen missen de animatoren al en hopen dat volgend jaar dezelfde terug komen
Eetgelegenheden 7.0
19-8-2018
Ll
Topcamping, super familiaal!
Zeer vriendelijke ontvangst, prachtige campingplaats, mooie speeltuin en super zwembad.De ligging is rustig en toch is de omgeving toeristisch. Vooral het vriendelijke onthaal en de ongedwongen sfeer was heel mooi. De kinderen waren aan het spelen op de speeltuin en van onze standplaats konden we hen permanent zien! We komen hier zeker terug!
16-10-2018
Cindy
Super vakantie !
Heel goed ontvangen door de super vriendelijke uitbaters en jobstudent. We hadden een probleem aan de caravan, gaan melden en binnen het uur was er iemand komen kijken. 'S morgens lag het vers bestelde brood netjes klaar. Ook in de bistro werden we heel vriendelijk ontvangen en het eten was zeer lekker. Onze pubers hebben zich ook heel goed geamuseerd en vroegen zelf om nog eens terug te gaan. Ons zien ze daar zeker en vast nog terug, want ook zonder kinderen is het daar heerlijk om van de rust te genieten !!!
Staat v/h sanitair 10.0
16-8-2018
Dirk Devos
Gezellige camping
Leuke staanplaatsen aan beekje met kabbelend water. Verhouding prijs kwaliteit is top. Super vriendelijke en behulpzame uitbaters. Aanrader, wij komen zeker terug