Gent

Staat v/h sanitair 4.5

15-8-2019
Jacob
Nooit meer
Als overnachting camping gebruikt. Had voor het eerst in mijn campeer leven echt geen goed gevoel gehad op de camping. Vies en oud sanitair, staanplaatsen te klein. En had sterk gevoel dat de camping vol zat met Engelse en Ierse travelers. Het Vlaamse stoofpot uit het restaurant was daar in tegen ook het enige pluspunt. Echt en dan ook echt nooit meer hier staan.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Eetgelegenheden 4.0
Staat v/h sanitair 1.0
12-9-2019
Yvonne
Prima camping. Prijs mag lager.
Mooie camping opgedeeld in diverse veldjes. Het heeft een wandel pad/ dijk om de camping heen. De plaatsen zijn van elkaar gescheiden door struiken. Wij hebben hier prima gestaan op doorreis. Het sanitair was goed, schoon en dat is en blijft het zoals de campeerder het achterlaat. Laten we wel zijn. Dat van die Engelsen klopt wel een beetje, alhoewel wij er geen last van hadden. Wat ik jammer vond, was dat bij aankomst het zo druk werd dat de baliemedewerker ( een bijzonder aardige man)het gewoon niet aan kon en het systeem liep ook nog eens vast. Misschien een idee om standaard 2 baliemedewerkers aanwezig te hebben, zeker tegen de vooravond. Had echt met die persoon te doen. Wij hebben geen negatieve ervaring en komen hier wel weer terug.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Staat v/h sanitair 8.0
12-6-2019
Dick
Duur !
Doorgangscamping en ook ideale plek om de stad Gent te bezoeken. De prijs (€30) per overnachting is hoog. Sanitair verouderd maar schoon en al 3 weken geen WiFi. Ondanks klachten geen korting op de factuur !
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Eetgelegenheden 1.0
Staat v/h sanitair 6.0
5-5-2019
Jeannine
Lijkt wel een ideale zigeunercamping :-(
Zielig dat je daar tussen een hoop zigeunervolk uw vakantie moet doorbrengen die denken dat ze alles mogen en kunnen , maar ja jammer dat manegement alleen maar aan euro’s denkt ipv kwaliteit en kwantiteit
  • Reis vertrek datumMei 2019
Eetgelegenheden 4.0
Staat v/h sanitair 4.0
29-4-2019
Piet fransen
Britse terreur
Stonden op veld met behoorlijk wat asociale britten die hun honden lieten loslopen, grote gasflessen bij zich hadden, nachts aan hun auto's werkten en hun honden buitel lieten zodat ze nachts door blaften. Op onze klachten werd vriendelijk gereageerd, maar niet ingegrepen. Wij zijn eerder dan gepland vertrokken.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
Eetgelegenheden 1.0
Staat v/h sanitair 1.0
28-7-2018
Marijke
Ruim voldoende
Grote camping, maar door de vele veldjes is dit niet merkbaar. Plaats was prima, net als alle faciliteiten. Alle sanitair was erg schoon en werd een aantal keren per dagen schoongemaakt. Personeel was erg vriendelijk. De camping vind ik wel wat aan de dure kant.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Eetgelegenheden 7.0
Staat v/h sanitair 7.0
3-8-2018
Ingrid van Kijk
Kwamen er voor de 4de keer, altijd goed ontvangen.
Mooie camping, grote plaatsen op kleine velden ( er zijn meerdere cirkelvormige velden waaromheen de staanplaatsen); en er is zelfs een jongerenveld zodat oudere gasten geen last van lawaai hebben. De staanplaatsen zijn mooi egaal, dus weinig moeite om de caravan horizontaal te krijgen, en ze zijn omgeven door niet al te hoge hagen die privacy waarborgen zonder dat je je opgesloten hoeft te voelen. De talrijke toiletgebouwen zijn schoon en netjes, zelfs als de camping vol is. Wat meer douches zou echter wel fijn zijn in het hoogseizoen. Naast de camping is een groot recreatiemeer ( vissen, varen, strand etc). Op de camping een gezellig cafetaria, en terras waar het goed eten en drinken is. De bushalte naar het centrum (bus 38 of 39) is vlakbij. Wij waren er tijdens de drukke Gentse Feesten, 11 nachten, en genoten van de oase van rust na bezoek aan het drukke feestcentrum. Een aanrader !
  • Reis vertrek datumJuli 2018
6-8-2017
Peter
Matige camping
Grote camping, gelegen aan de rand van Gent, naast een uitgebreid sportpark met veel mogelijkheden. Camping zelf is redelijk, straatjes zijn nauw, dus voorzichtig met auto/caravan-combi. Plekken zijn redelijk van grootte, maar niet heel mooi gelegen. Restaurant is ontzettend duur, kwaliteit slechts redelijk. Sanitair is ver onder de maat, douches waren koud tijdens ons verblijf, er wordt matig schoongemaakt, het stonk er erg toen wij er waren. Als doorreiscamping of voor kort verblijf in Gent prima, maar zeker geen camping waar wij lang zouden verblijven. Op de meeste doorreiscampings betaalden wij 25-35 euro voor een nacht, hier bijna 50.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Eetgelegenheden 5.0
Staat v/h sanitair 3.0
5-8-2017
adri
Een dure camping vol verkeerslawaai en rioolstank
Deze camping ligt op de verkeerde plaats ( naast een autosnelweg), is zwanger van rioollucht, is sterk verouderd en blijkt de duurste van onze hele vakantie. De receptie functioneert goed, de winkel is makkelijk en heeft voldoende keuze met goede broodvoorziening. Dit was ons eerste en ons laatste bezoek aan deze camping.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Eetgelegenheden 5.0
Staat v/h sanitair 5.0
10-5-2017
van Vliet
Mooie grote en groene camping aan de rand van Gent
Mooie grote en groene camping aan de rand van Gent. Plaatsen verschillen van grootte en zijn verdeeld over diverse veldjes. Mooi apart trekkers/tentenveld zonder elektra. Zijn 5 sanitairblokken die in kwaliteit wisselen. Goed warm water, schoon en verwarmd sanitair. Sanaitairblok 5 was modern. Op deel van de camping hoor je wel erg goed de drukke doorgaande weg. In mei was receptie al open tot 21h30 's avonds. Sanitair werd meerdere keren per dag gecontroleerd en staat in elk gebouw waneer deze dicht is voor de schoonmaak,Er is een kleine buurtsupermarkt (08h00-18h00), kun je ook brood bestellen, restaurant, snackbar en fietsverhuur. Camping ligt naast een recreatiegebeid met zwemmeertje en sportfaciliteiten. Bij de camping een bushalte met 4x per uur een bus naar centrum van Gent voor EUR 3,00 (op zondag 1 x per half uur). Bus rijdt tot 23h00. Ben je met meerderen, koop bij de ticketverkoop van De Lijn op de Korenmarkt een meerrittenkaart dan reis je erna voor EUR 1.50 per rit. Kan met meerdere personen reizen op deze kaart. Op koopzondagen (1 x per maand ) is OV gratis..Ook 1x per half uur bus naar station. Binnen kwartier ben je in de stad. Vond het een zeer prettige camping, met niet te veel vaste plekken en geen huuraccomodatie. Ideaal voor weekendje weg. Gratis wifi, goed werkend bij de receptie. . Enige puntje van kritiek, sommige plekken zijn wel erg krap om zowel je tent/caravan en auto op kwijt te kunnen. Als camping vol staat, lijkt dit ,mij een probleem. Gewoon een fijne stadscamping waar je prima enkele dagen kunt verblijven om Gent te bezoeken.Alle negatieve beoordelingen uit 2016 herken ik niet
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumMei 2017