Stekene

Staat v/h sanitair 5.2

10-8-2019
Tas
Hier nooit meer heen
Alles op een tack, achteraf nog voor warm en koud water betalen na gebruik. 1 tack voor de hele familie, moeten er meerdere naar de wc kan er maar 1 tegelijk wc deur moet met tack opengemaakt. Douche kan of loeiheet of ijskoud. Afdouche moet voor je het zwembad in gaat maar wel gebruik van eigen tack. Dus zijn de kinderen zwemmen kan je niet naar wc wand er is maar 1 tack, Caming kost 22 euro plus alle bijkomende kosten, Het zwembad is maar liefs 10 meter bij 7 meter.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Staat v/h sanitair 3.0
10-8-2019
Tas
Nee echt nooit meer
Drama camping. Warm water met tack Koud water met tack Bezoek wc met tack 1 tack voor 1 caravan Wil je zwemmen dan kan de rest van het gezelschap niet meer naar wc Je verplicht douche bij het zwembad moet met eigen tack Elke druppel water moet worden afgerekend met de tack Hande wassen na wc gaan de tack is nodig en daarvoor moet je diep in de buidel. Zwembad is wel liefs 10 meter lang en 7 meter breed Niet klant vriendelijk. Zij geven aan welke plek je krijgt daar heb je zelf geen zeggenschap over
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Staat v/h sanitair 3.0
13-4-2019
sandy pieters
helemaal top voor jong en oud!
heerlijk genoten met de kids, zij hebben kunnen geiten van de kinderanimatie en, een van een fantastische nieuwe speeltuin. ook konden ik en mijn vriend heerlijk genieten van de gezellige sfeer en het verwarmde zwembad de sanitairs waren zeer verzorgd en het personeel was zeer vriendelijk wij komen dit jaar zeker terug
  • Reis vertrek datumAug. 2018
19-6-2017
Hackeffy
Nooit meer
Niks schaduw. Heel open camping. Niet geschikt voor kinderen wegens povere speeltuin.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Staat v/h sanitair 7.0
4-11-2016
kathleen roels
fantastich
wij zijn hier graag we zitten hier al 7 jaar en het is hier heel rustig wij komen naar hier voor de rust
  • Reis vertrek datumNov. 2016
Eetgelegenheden 7.0
2-10-2016
Bjorn_Tanghe
Hele leuke camping in een rustige omgeving
Leuke camping met veel mogelijkheden. Voor onze kleine meid waren er veel speelmogelijkheden in de diverse speeltuintjes. Leuk zwembad aanwezig en ook veel petanque banen beschikbaar. Aan de ingang een supermarkt waar je bijna alles kan vinden. Ook een binnenspeeltuin voor de kinderen en een restaurant. Je hebt er gewoon alles om een leuke tijd te beleven. Sanitair was heel proper en zeer mooi. Douches zijn betalend met betaalsleutelsysteem. Zijn we niet zo'n fan van maar dit was dan ook onze enigste opmerking. Zeer nette camping en alle vaste caravans zijn uitzonderlijk goed en proper onderhouden. Vriendelijke mensen op de camping en ook aan het onthaal. Wij zijn er maar vier dagen geweest, maar als we de omgeving nog eens willen verkennen, komen we zeker terug. Ideale omgeving om te wandelen en fietsen. Heel mooie fietspaden. En heb je vragen, dan geven ze graag een woordje uitleg in de receptie. Een ideale camping als je er eens een weekje op uit wil en niet zo duur !
  • Reis vertrek datumSept. 2016
25-8-2016
Jaap en Sanne
Goed voor 1 keer maar zeker geen aanrader.
Mooie omgeving Proper zwembad Sanitair niet proper en sleutel voor water e.d. heel duur! Vuilzak 2eu??? Schijn-vriendelijke manager. Aanrader: Vraag naar Factuur!
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Eetgelegenheden 3.0
Staat v/h sanitair 4.0
1-12-2013
Frank & Letje
zeker de moeite waard !
Wij waren er het laatste weekend van november , super vriendelijk ontvangen op een leuke camping , wij komen er zeker nog terug . Frank & Letje
  • Reis vertrek datumNov. 2013
30-8-2012
J.Loef
goed onderhoude camping mooi gelegen
De mensen op de camping zijn in een woord prima toen wij na 4 weken weer huiswaarts gingen en pech kregen konden we zo terug komen Iedereen heeft ons goed geholpen want zonder auto doe je weinig dus daarvoor een 10 en voor de rest KLASSE
  • Reis vertrek datum2012
30-8-2012
J.Loef
Goede en mooie camping
de mensen op de camping in een woord prima wij kregen panne op de terug weg en konden zo terug komen in een woord KLASSE werden door iedereen geholpen Super van ons voor vriendelijkheid en behulpzaamheid een 10 fam Jaap en Wil Loef
  • Reis vertrek datumJuli 2012