Stekene

Hygiëne 6,0

19-6-2017
Hackeffy
Nooit meer
Niks schaduw. Heel open camping. Niet geschikt voor kinderen wegens povere speeltuin.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Hygiëne 6,0
4-11-2016
kathleen roels
fantastich
wij zijn hier graag we zitten hier al 7 jaar en het is hier heel rustig wij komen naar hier voor de rust
  • Reis vertrek datumNov. 2016
Ligging 10,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 10,0
Eetgelegenheden 7,0
Zwembad 10,0
2-10-2016
Bjorn_Tanghe
Hele leuke camping in een rustige omgeving
Leuke camping met veel mogelijkheden. Voor onze kleine meid waren er veel speelmogelijkheden in de diverse speeltuintjes. Leuk zwembad aanwezig en ook veel petanque banen beschikbaar. Aan de ingang een supermarkt waar je bijna alles kan vinden. Ook een binnenspeeltuin voor de kinderen en een restaurant. Je hebt er gewoon alles om een leuke tijd te beleven. Sanitair was heel proper en zeer mooi. Douches zijn betalend met betaalsleutelsysteem. Zijn we niet zo'n fan van maar dit was dan ook onze enigste opmerking. Zeer nette camping en alle vaste caravans zijn uitzonderlijk goed en proper onderhouden. Vriendelijke mensen op de camping en ook aan het onthaal. Wij zijn er maar vier dagen geweest, maar als we de omgeving nog eens willen verkennen, komen we zeker terug. Ideale omgeving om te wandelen en fietsen. Heel mooie fietspaden. En heb je vragen, dan geven ze graag een woordje uitleg in de receptie. Een ideale camping als je er eens een weekje op uit wil en niet zo duur !
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Eetgelegenheden 8,0
Zwembad 8,0
25-8-2016
Jaap en Sanne
Goed voor 1 keer maar zeker geen aanrader.
Mooie omgeving Proper zwembad Sanitair niet proper en sleutel voor water e.d. heel duur! Vuilzak 2eu??? Schijn-vriendelijke manager. Aanrader: Vraag naar Factuur!
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Zwembad 8,0
1-12-2013
Frank & Letje
zeker de moeite waard !
Wij waren er het laatste weekend van november , super vriendelijk ontvangen op een leuke camping , wij komen er zeker nog terug . Frank & Letje
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumNov. 2013
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 10,0
Eetgelegenheden 8,0
30-8-2012
J.Loef
goed onderhoude camping mooi gelegen
De mensen op de camping zijn in een woord prima toen wij na 4 weken weer huiswaarts gingen en pech kregen konden we zo terug komen Iedereen heeft ons goed geholpen want zonder auto doe je weinig dus daarvoor een 10 en voor de rest KLASSE
  • Reis vertrek datum2012
Kindvriendelijk 9,0
30-8-2012
J.Loef
Goede en mooie camping
de mensen op de camping in een woord prima wij kregen panne op de terug weg en konden zo terug komen in een woord KLASSE werden door iedereen geholpen Super van ons voor vriendelijkheid en behulpzaamheid een 10 fam Jaap en Wil Loef
  • Reis vertrek datumJuli 2012
Kindvriendelijk 10,0
9-1-2012
Wim Van den Steen
Een klein beetje "PARADIJS"
De uitbaters doen hun best om onze vakanties zo aangenaam mogelijk te maken. Er zijn altijd activiteiten en alles is er netjes. In de buurt van de camping is ook genoeg te beleven en fietsliefhebbers komen zeker aan hun trekken. Het personeel is zeer klantvriendelijk en de uitbaters van de kantine in het bijzonder zijn uiterst attent. Het zwembad is zeker een pluspunt, enkel spijtig van de belabberde zomer die we hadden in 2011. We hopen nog vele jaartjes te kunnen komen. Doe zo voort, Nancy...
  • Reis vertrek datum2012
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 9,0
5-9-2011
madame Angelle
stressvakantie
joepie, naar crammerock in stekene maar owee ons verblijf op de camping Vlasaard!! Ouderwetse caravan maar dat is nie zo erg maar spreek me niet over de hygiëne en algemene toestand: alles vuil en de dode insekten hangen in de gordijnen, afgebroken knoppen aan het fornuis,schimmel in de overn,gat in de vloer van de kamer bestemd voor de kinderen,dubbel bed in de zetels waarvan de kussens stonken (k durfde er niet in slapen in mn nachtjapon-->lange broek en trui met lange mouwen aangehouden!!!!,gebrekkig service die aan de vingers blijven plakken,douche vuil,WC loopt door(gelukkig heeft mn man verstand van sanitair zodat hij dit kon oplossen)...kort samengevat Vuil, vettig nooit meer!!! en niet te vergeten dat het er duur is! Daar de badkamer echt niet te doen was,een kaartje gehaald om de sanitaire blok te gebruiken(=verbazingswekkend wel proper) en dit voor MAAR 20 euro,zelfs om koiud water moet je betalen. Eigenlijk heb ik geen recht van klagen(woorden congiërge):koffiemachine ging!!
  • ReisgezelschapMet een groep
Staat v/h sanitair 6,0
4-9-2011
Tom
nooit meer
stacaravan gehuurd voor 2 nachten. schandalig, ze verhuren wrakken, vuil ... verder geen woorden meer aan vuilmaken
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumSept. 2011