Genval

Chateau du Lac*****

16-8-2017
Bru
Leuk voor een weekendje
Fijn verblijf gehad, kwamen aan en troffen de hoofdingang in verbouwing aan, wat toch wat afdeed aan de 5* ervaring. Vriendelijk personeel, ondanks dat onze boeking niet goed was doorgekomen kregen wij snel een kamer gewezen. Helaas was deze kamer gehorig en hadden wij hele luidruchtige buren, dus gevraagd om een andere kamer. De andere kamer was in het nieuwere gedeelte en een stuk rustiger en de badkamer was veel beter/nieuwer. Ontbijt was zeer goed, ruime keuze en werd ook aangevuld als iets op was. Omgeving was mooi maar verder niet veel te beleven. Een avond gegeten in het hotel restaurant en een avond bij een italiaans restaurant bij het meer. Beiden zeer geslaagd. Welness in het hotel stelt niet zoveel voor, het zwembad is zeer klein en snel te vol.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
1-9-2017
Marlous
Als het hele hotel is gerenoveerd, is het prachtig
Het gebouw en de locatie van het hotel zijn prachtig! Ook onze kamer en de bar waren heel mooi gerenoveerd. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en meer dan prima! Tip: l'hôtel de la gare (op zo'n 750 m lopen) is een topplek om te dineren; heel goed eten en zeer redelijk geprijsd. Het hotel wordt momenteel gerenoveerd, daardoor zijn bijvoorbeeld sommige kamers, de gangen en het restaurant verouderd. Al met al viel het totaalplaatje daardoor ons wat tegen. Tip: dineren in Hotel de la Gare, op zon 750 m lopen. Leuke sfeer, goede bediening, lekker eten en voor een redelijke prijs!
  • Reis vertrek datumAug. 2017
9-1-2017
R
Opknapbeurt nodig, geen 5*
ontbijt en diner heel lekker personeel vriendelijk Extra grote kamer: diepe put in matras, doorlegen, tapijt op vloer, mist opknapbeurt, kaders aan de muur gedateerd en beschadigd, plinten beschadigd, deur beschadigd, jammer dat interieur niets van het 'chateau' tot zijn recht laat komen Wellness veel te klein, geld niet waard
  • Reis vertrek datumJan. 2017
17-7-2016
Edwin
eenmalig en nooit weer
Ontvangst was goed in het Nederlands. Wel moesten we een borg betalen van € 50,00 zonder weinig uitleg. 's-avonds aan de bar twee drankjes besteld en betaald. Zouden op het terras geserveerd worden. Nieuwe (Belgische) gasten werden wel bediend en na drie keer vragen en 40 min. later kregen we pas onze consumpties. Ineens sprak het bar personeel ook geen Nederlands meer en hielden zich van de domme. Bij het onbeschofte af. Op de kamer was de airco kapot. Er kon voor frisse lucht een klein raam open. Omdat er een grote bruiloft was, gingen de laatste gasten om drie uur weg. Tot die tijd was slapen niet mogelijk. 's-morgens bij het uitchecken kon er geen vraag af of het verblijf ons bevallen was. Ze waren alleen druk met een voucher die we bij het inchecken al afgegeven hadden. De gangen naar de kamer waren gedateerd en deden oud en versleten aan. De kamers waren verder goed, maar staan niet in verhouding tot de prijs. Voor ons eenmalig en nooit weer.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
15-5-2016
Familie Noppe
Hadden er meer van verwacht
Bij aankomst onze Nederlandstalige documenten afgegeven, maar werden netjes verder geholpen in het Frans. (De taalgrens ligt 100 m verder). De incheckprocedure duurde ook enorm lang. Plots werd er geld van onze kaart afgenomen zonder uitleg waarom. Uiteindelijk naar de kamer kunnen doorgaan, die wel heel ruim en netjes was. Wel veel beschadigingen van karren en bagage in de gangen. Ook lag om 16.30 uur de gangen nog vol met linnenzakken (uitchecktijd: 11.00u, inchecktijd 16.00u). Nadien nog snel naar wellness. Dit viel echt tegen! Zo klein. Enkel 10 ligbedden, een klein zwembad en een whirlpool voor 6 personen. Heel goed geslapen. Douche had problemen met de afvoer. Liep allemaal op de badkamervloer. Het ontbijt was lekker, alleen moest je snel zijn. Als er iets op was, werd dit niet bijgevuld.
  • Reis vertrek datumMei 2016
8-2-2016
truus
viel teen
terug van een overnachting.misschien had ik me er te veel van voorgesteld voor een 5 sterren hotel.maar wij hadden ons zeer verheugd op het zwembad daar aangekomen met onze badjassen zijn we meteen terug gelopen.klein zwembad voor zo n groot hotel.er zaten misschien 10 koppeltjes in allemaal op elkaar.terug na de kamer we dachten dan gaan we lekker in het bubbelbad.dir deed het helaas niet.s morgens het ontbijt aangekomen moesten we eerst 10 min w8ten met een hele boel mensen omdat het gewoon vol was.erna werden we wel na een andere ontbijtzaal gestuurd het ontbijt was wel lekker en het personeel moet ik zeggen was ook aardig.maar ik vond het het geld helemaal niet waard
  • Reis vertrek datumFeb. 2016
30-1-2016
Maxime Mol
Slechte service, mooie plek
Een mooi hotel, in een mooie omgeving. Voor mijn verjaardag een overnachting geboekt in dit 'vijf' sterren hotel. Check-in prima verlopen, door een aardige dame. Eenmaal op de kamer was ik erg teleurgesteld in de badkamer - erg verouderd. Tot mijn grote verbazing was het bad nog vies! Gebeld naar de receptie. Zij stuurde iemand om de badkamer ter plaatse schoon te laten maken (like really??!). Geen excuses, geen 'goed makertje'.... Daarnaast was de douche niet constant in temperatuur. Erg vervelend. Ook een opmerking over gemaakt, wederom een reactie van; 'ohja?' Eten was overheerlijk, maar de service in het restaurant erg slecht. We kregen tot 2 keer toe de verkeerde bestelling en werden in een slecht hoek neergezet. Spa wat klein maar prima verzorgd, ontbijt top. Al met al had ik mijn verjaardag, deze extra speciale dag liever ergens anders gevierd....
  • Reis vertrek datumJan. 2016
15-8-2015
Daphne
Geen 5-sterren waardig
Zwembad heel druk, een 1m40 bed om met twee volwassenen in te slapen! Er bestaat veel betere 4-sterren hotels aan goedkopere prijs.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
25-3-2015
RUDI HORRIE
goed hotel
wij waren er met een bon en werden er zeer goed ontvangen ,het eten in het restaurant was dan ook zeer lekker,en alles was er proper,begrijp dus niet wat anderen schrijven in hun beoordeling ,voor ons was het in ieder geval top
  • Reis vertrek datumMrt. 2015
24-2-2015
Van Mansart
vergane glorie
Dit weekend een nacht in het hotel verbleven,heel mooie omgeving qua natuur allee om te kijken toch wandelen is minder want men kent dat daar niet ruim de stront van je hond wat maakt dat er hier en daar een beetje gras tussen de stront te zien is en je echt niet op het gras kan stappen heel jammer.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.de netheid kan veel beter overal tapijt wat het moeilijk te onderhouden houd dus zeer nadelig voor mensen met allergieën,onfrisse kamers alles van drappage zou in de wasmachine moeten,antikalk of azijn zou dringend in de badkamer nodig zijn.eigenlijk ongezond! Het zwembad een sardinedoos waar ze 30euro/persoon rekenen om erin te gaan. Als je in de buurt iets wil eten of drinken krijg je een plaats toegewezen door een pinguïn die dan op u staat te kijken. Ontbijt was in orde,geen tafel vuilbakje en slechte koffie!
  • Reis vertrek datumFeb. 2015