Nieuwpoort

Ysermonde****

16-6-2013
wernerslegers
Prachtig vakantiedomein
Dicht bij zee, restaurants en winkels
  • Reis vertrek datum2013
Activiteiten 10.0
Onderkomens 10.0
30-7-2011
Jan
nooit meer
op internet wordt het mooier voorgedaan dan in werkelijkheid is. We moesten zelf lampen kopen die kapot waren en dan mocht je wel het bonnetje inleveren. In bad moet je stilliggen anders komt het beneden door het dak sijpelen. We komen hier nooit meer. In de restaurants kan je alleen steaks en vis eten en als je hier niet van houd?
  • Reis vertrek datumJuli 2011
Activiteiten 5.0
Onderkomens 5.0
29-8-2011
oldhoff
nooit meer
verschrikkelyke huisjes heel gehorig en krap heel veel ontbreekt,lekkage door t bad word niks aan gedaan hele oude tv ,heel klein toilet lampen deden het niet moet jezelf vervangen,alles was vies en spinnewebben ,eetgelegenheden waren allemaal duur en hetzelfde,nooit meer dus
  • Reis vertrek datumJuli 2011
28-9-2011
Gilis Patrick
Voor herhaling vatbaar, kom zeker terug
Wij huurden een huisje, Beuger 17, via het plaatselijke kantoor. Eerst was ons een ander huisje toegewezen maar de eigenaar ging plots nog veranderingen aanbrengen. Het huisje dat we betrokken was zeer netjes gerenoveerd en lag zelfs in een hogere prijsklasse, waarvoor we niets moesten bijbetalen. Het was reeds onze zevende maal dat wij hier waren, en ja er zijn duidelijke veranderingen tegen vroeger. Spijtig dat de cafetaria en het restaurant niet open waren alsook het zwembad. Nu voor ons is het belangrijkste dat de accomodatie in orde is en we kunnen wandelen met de hond. Wel de locatie leent zich er toe, enkele meters verwijderd van de havengeul en de jachthaven, en voor de hond net buiten het centrum van Nieuwpoort-Bad een gigantisch strand en duinencomplex om uren te wandelen en van de natuur te genieten. Normaal komen we volgend jaar terug en nemen we de kleinkinderen mee, en indien mogelijk huren we dezelfde woning.
  • Reis vertrek datumJuni 2011
Onderkomens 9.0
27-4-2011
jos
wat een afknapper
Wat een afknapper,in het park zelf is er niets open. Bungalows totaal afgeleefd,plaaster valt van de muren,badkamer met schimmel,schappen van de koelkast geplakt met tape,ALLE kranen los ;een ramp.
  • Reis vertrek datum2011
20-8-2010
berte
deugddoende vakantie
met ontzag lees ik onderstaande oude reacties. Tijden veranderen. Het beheer van Ysermonde zit sinds enige tijd in andere handen. Het zwembad is inderdaad gesloten, voor de liefhebbers heeft Nieuwpoort-stad een prachtig recent zwembad met bubbelbaden, glijbaan,... en dit voor een prikje. Deze tip kregen wij van de eigenaars waaraan wij huurden. We verkenden de omgeving, gingen fietsen, ook het hinterland, langs jaagpaden en oude treinroutes. Als het weer wat minder is, vind je alternatieven voor het strand. Nieuwpoort heeft veel te bieden. En dat vonden wij best prettig. Het huisje was netjes, alle comfort aanwezig, en bij problemen - die er niet waren - mochten we bellen met de eigenaar. De kinderen genoten en konden wij met een gerust hart laten rondhollen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
  • Reis vertrek datum2010
Activiteiten 7.0
Onderkomens 8.0
13-7-2010
Van Coppenolle
Een rustige plek aan zee: schitterend!!
Het huisje dat wij huurden, lag vlak tegenover het mooie speelplein, we zagen de kinderen spelen va in het huis. En er rijden geen auto's, dus het is er veilig voor spelende kinderen. Ideale ligging ook voor als je houdt van rust aan de kust. Je vertoeft in een oase van rust, en kunt toch in een mum van tijd naar het strand via de prachtige havengeul. Wij huurden ons huis van particuliere eigenaars, en het was een prachtig opgeknapt net huisje, met een mooie voortuin. We hoorden dat je beter niet via ysermonde zelf huurt omdat deze huizen uitgeleefd zijn, maar daar hadden wij dus geen last van. Een goede raad dus: huur van een eigenaar. Wij gaan zeker terug!!
  • Reis vertrek datumJuli 2010
Onderkomens 10.0
10-9-2010
Verstraete
dit nooit meer
verschillende dus misleidende info op website en ter plaatse tov werkelijkheid (ivm openingsuren onthaal)- waarborg ten onrechte ingehouden - stoffig oud huis - onbeschoft onthaal - geen algemene voorwaarden gezien of gekregen maar wel voor moeten tekenen
  • Reis vertrek datumJuli 2010
Onderkomens 4.0
15-7-2013
aelvoet marie-rose
geen activiteiten
Wij hebben een huisje van een belgische persoon gehuurd, alles was netjes. Voor de rest is er niets te doen op het park toen was het zwembad ook niet open.
  • Reis vertrek datumFeb. 2010
Onderkomens 9.0
7-1-2010
Maria
Nooit meer!!
Meestal gaat men als lezer er van uit dat alle recensies overtrokken zijn. Maar wij moesten het beamen dat het meer dan waar was van alles wat er geschreven is. Wij hebben een klachtenbrief verzonden naar de touroperator met als resultaat dat het park niet meer voorkomt in de gids van 2010. Mede dankzij de uitstekende begeleiding van het reisbureau te Landgraaf blijven wij niet met een kater zitten.
  • Reis vertrek datumAug. 2009