Bardolino

Caesius****

4-8-2015
Gezin met 2 tieners
Geweldige vakantie gehad.
Reeds voor de 4e maal dat wij naar dit hotel gaan. Zeer vriendelijke bediening, mooie locatie, zeer lekker eten. Houden rekening met allergieën en intoleranties. Sfeervol. Wij gaan zeker terug :)
  • Reis vertrek datumJuli 2015
7-5-2015
Familie Pots
Heel fijn en prettig hotel
Zeer schoon en verzorgd hotel. Kamers voor familie zijn ruim. Personeel vriendelijk. Ontbijt prima. Afstanden tot leuke plaatjes zeer goed. Wij hebben er met ons gezin een heel plezierige vakantie gehad.
  • Reis vertrek datumMei 2015
11-5-2012
Hou-mei Li
Super mooi hotel
Wij hebben hier een week doorgebracht. Het hotel is mooi, schoon en straalt luxe uit. De ligging is perfect het is een klein stukje lopen langs het meer om naar het centrum van Bardolino te komen. Wij zijn zelf een paar keer naar Lazise gelopen, maar dat is toch wel 45 min. lopen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers worden elke dag netjes schoongemaakt. Ontbijtbuffet is geweldig ze hebben alles. Wij hebben heerlijk genoten van de sauna, zwembaden en het mooie weer. We kwamen uitgerust thuis en zullen dit hotel niet snel vergeten.
  • Reis vertrek datumMei 2012
12-8-2011
Inés
fantastisch hotel en fantastische plek !
Hotel Caesius is fantastisch ! Kan me geen betere vakantie voorstellen.
  • Reis vertrek datumJuli 2011
20-7-2011
Van Breedam
Hotel is een aanrader !!
Wij hadden kamer met ontbijt, hotel kamer is zeer mooi en je hoort er geen lawaai. Alle dagen netjes opgekuist. In Bardolino zelf zijn er genoeg restaurantjes om gezellig te eten 's avonds en door de winkelstraatjes te lopen. Hotel is een aanrader !!!
  • Reis vertrek datumJuli 2011
3-9-2010
De Duytsche
Geen goede prijs/kwaliteit verhouding
Dit is een prachtig hotel, maar de verhouding prijs/kwaliteit is niet voldoende ! Dit hotel is te duur. Het eten is lekker, maar zéér gewoon. Alle dagen zijn de maaltijden op dezelfde manier opgebouwd. Salad-bar = alle dagen identiek, Appetizer = alle dagen identiek met dien verstande dat het de ene dag salami is, dan eens kip, zalm, garnalen, .. Voorgerecht = altijd wel iets met pasta's, Dessert = alle dagen fruit, kaas, en een aantal lekkere nagerechten. Gedurende ons 7-daagse verblijf was er 2 X 's ochtends geen spek meer ! Dit kan niet in een hotel van dergelijk niveau ! Kamers (zaten in augustus suites) waren ruim en zéér net gepoetst elke dag. Personeel vriendelijk maar blijven te fanatiek bij hun italiaans. Prachtig ruim zwembad met voldoende ligstoelen. Zéér verzorgde tuin. Bardolino is toch wel 30 minuten lopen ! Internet op de kamer te betalen, mag wel gratis zijn ! Garage gratis ! SAMENVATTING : goed voor één keer en dit vooral omwille van prijs/kwaliteit-verhouding
  • Reis vertrek datumAug. 2010
4-8-2010
spriet johan
Super hotel,.....super vakantie.....
Net terug van 10-dagen Caesius...super ervaring..enorm net en hygiënisch hotel, vriendelijk personeenl, echt op en top ! Ideale uitvalbasis voor het bezoeken van andere dorpjes en/of steden.....We komen zeker en vast nog eens terug.
  • Reis vertrek datumJuli 2010
14-6-2010
Leonie
Fantastisch hotel en zeer kindvriendelijk!!
Het was een super hotel. Schone kamers (wij hadden een suite in Augustus huis). Kamer wer elke dag goed schoongemaakt. Zeer kindvriendelijk (kleurplaten bij eten, baby baden en speeltoestellen). Eten was super (geen buffet vorm). Elke avond vijfgangen (saladebuffet, voor- en hoofdgerecht kun je uit vier dingen kiezen en een dessertbuffet). Gaan volgend jaar weer.
  • Reis vertrek datumJuni 2010
4-8-2009
heidi
aanrader
heel aangenaam hotel, mooie zwembaden, lekker eten. Airco werkt perfect Leuke vakantie doorgebracht. drinken in restaurant en bar best betaalbaar ( veel goedkoper dan frankrijk)bv Rosé 13 euro, frisdrank 2,80, 1/2 water 1,50 euro
  • Reis vertrek datumonbekend
25-6-2009
evi
heerlijk relaxen!
Wij genieten op dit moment van een heerlijke tien dagen in Caesius. Veruit het mooiste complex in de omgeving als je het mij vraagt. Heel relaxed en rustgevend. Bij aankomst werden we verrast met allebei een anti stress massage van het huis! Alles is super schoon en mooi en het eten buitengewoon goed! Kan me voorstellen dat het niet iets is voor kinderen, maar daar kwamen wij ook niet voor ;-) als je op luxe gesteld bent, ben je hier zeker aan het goede adres! het is een kwartiertje lopen naar het dorpje, maar dat is geen straf langs het mooie meer!
  • Reis vertrek datumJuni 2009