Bad Kleinkirchheim

Ligging t.o.v. pistes 8.3

14-8-2019
Jansen
Graag nog een keer!
Wij zijn aangenaam verrast door het park. We hadden een fijn appartement op de begane grond. De terrassen van de appartementen op de begane grond rond de speeltuinen hebben niet zoveel privacy, houd daar rekening mee als je boekt. Wij hadden een 4 persoons appartement met bedbank in de kamer. Hier maakten we ons vooraf zorgen over maar het is echt een hoog bed op poten als je het uitklapt. Slaapt prima! De appartementen zijn deels opgeknapt. De ligging van het park vonden we heel leuk, je loopt zo Bad Kleinkirchheim in. De omgeving is mooi en omdat het zo zuidelijk in Oostenrijk ligt is de temperatuur gauw aangenaam in de zomer. Verder vonden wij de animatie erg gezellig met onder andere de parkhut. Wij zijn nog niet uitgekeken op alle uitjes in de omgeving dus komen graag nog eens terug.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Eetgelegenheden 7.0
5-8-2019
Jan
Prima
Voor ons gezin (kinderen 12, 9 en 6 jr) was het de tweede keer op zomervakantie in Oostenrijk. We hebben genoten. Vorig jaar zaten we in de Gargellen ook in een Landalpark . Een klein vergelijk: - Kwaliteit appartement , zwembad, vriendelijkheid personeel is gelijk (goed) (Inmiddels Gratis Wifi voor 4 apparaten) - Gratis activiteiten bij Gargellen vonden wij wat leuker voor onze oudste 2 kinderen, daar kon je bijv. meedoen aan Huttentocht en Quad rijden. Hier meer gericht op < 8 jr. - Wandelingen in Karinthie vonden wij onduidelijker aangegeven dan in Voralberg. Bij Voralberg had je bijvoorbeeld bij elke Bergbahn wel een wandeling die gericht is op kinderen en toch ook wel voldoende uitdagend. - Positief aan Karinthie vonden wij de grote meren (Ossiacher See, Worter See, Millstatter See), dankzij het mooie weer konden we elke middag hier lekker in afkoelen/spelen. - Ook wandeling door Tscheppaschlucht is schitterend.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Activiteiten 6.0
23-2-2019
Melanie Fehrman
Fenomenaal
Heerlijk Oostenrijks genieten, zeer kindvriendelijk, ski in ski out, super appartementen en een zeer overzichtelijk ski gebied. Wij komen hier al een aantal jaren en het blijft top. Je raakt niet uitgekeken op de uitdagende pistes, rood en zwart, gezellige stubes en uiteraard een heerlijke bombardino of Stiegl bij terugkomst. Skischool Krainer zorgt tevens voor een topmerk voor de kinderen. Aanrader voor gezinnen met jonge kids.
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
Ligging t.o.v. pistes 9.0
10-2-2019
ppavdh
Prima vakantie met heel veel afwisseling!
Aangekomen bij Landal Bad Klein Kircheim een keurig huisje! Vriendelijke medewerkers op de receptie en een parkeerplaats in de parkeerkelder. De eerste dag de weg naar de piste door Jochem aangewezen. Strak appartement uitlopen, en 200 meter over weiland naar de lift! De weg terug is iets lastiger maar wanneer je de 11 rechts aanhoudt kom je op de kinderweide, weg oversteken en weer bij je appartement. Daar kun je vanaf vier uur naast de Bolle Club voor weinig geld een biertje drinken, en daar kom je wer Jochem tegen! Als er tijd vrij is gaat hij sneeuwpoppen bouwen met de kinderen! Al met al een prima vakantie waar een ieder zich vermaakt heeft!
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
Onderkomens 7.0
Ligging t.o.v. pistes 7.0
21-9-2018
tc de rijke-grootjans
het blijft geweldig
Weer zijn we naar landal Bad kleinkirchheim geweest en weer was het prachtig voor de zesde keer geweest weer mooie uitstapjes gemaakt misschien dat we volgend jaar wat anders doen omdat we toch eens wat anders willen ooit hopen we nog eens terug tekomen
  • Reis vertrek datumSept. 2018
31-7-2018
Greving
We hebben een heerlijke vakantie gehad
Prachtige omgeving, de natuur is hier echt heel mooi. Daarnaast zijn er diverse mooie meren zoals de millstater See om te zwemmen. Op een paar honderd meter van het park is een kuuroord waar we vaak zijn geweest, ook voor de kinderen leuk dankzij diverse zwembaden en lange glijbaan. De appartementen van Landal zijn ruim en mooi ingericht. De medewerkers zijn erg vriendelijk en de activiteiten in het park leuk. Al met al een top vakantie gehad!
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Activiteiten 9.0
Onderkomens 10.0
21-7-2018
Van Kinderen
Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar!
Prachtig gebied, zorg voor goede wandelschoenen, óók als je niet gaat wandelen. Bekijk van te voren wat je wilt gaan doen en maak zéker gebruik van Kärnten Card. De kaart haal je er met twee activiteiten al uit.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Activiteiten 10.0
15-5-2018
Joke
Mooi park met ruime en mooie appartementen
Mooi appartement. Wij zaten in 101 en dat was beneden met een mooi ruim terras. Uitzicht op een speelplaatsje en de Parkhut. Deze was helaas gesloten. Zoals veel meer attracties en restaurants in de omgeving. In onze meivakantie is het daar een tussenseizoen. Dus daar moet je je wel van tevoren op voorbereiden. App. voor 6 personen, 2 slaapkamers en een bedbank en 2 banken in de kamer. Mooie ruime keuken en eethoek. Badkamer met 2 wastafels en ruime douche. In elke slaapkamer een grote kast voor je kleding. Hal mooi ruim. Parkeergarage onder het complex maar de plaatsen zijn erg krap om bijv. uit te rijden. Tijdens openingstijden kun je een ijsje halen bij de receptie en er is een broodjesservice. Die is wel prijzig, even naar beneden lopen zit de konditorei die gelukkig wel open was. Zwembad mooi en groot genoeg. We waren blij met een app. op de begane grond, veel ruimte op het terras. Boven heb je balkons,.
  • Reis vertrek datumMei 2018
Activiteiten 1.0
Eetgelegenheden 1.0
19-1-2018
lambregts
zeker nog een keer
een leuk kleinschalig park met enthousiaste medewerkers. gelegen aan de piste. geweldige goede pistes gehad en lekker weer. pistes zijn er van alles wat. het park ligt in het dorp met leuke restaurantjes. goede voorzieningen. echt een aanrader.
  • Reis vertrek datumJan. 2018
Activiteiten 9.0
Ligging t.o.v. pistes 10.0
19-9-2017
tc de rijke
voor de vijfde keer
we zijn nu voor de vijfde keer naar dit park geweest.het blijft mooi.ik heb niet veel temelden die 5 keer zegt genoeg.mooi park dicht bij de spar en de billa.mooie uitstapjes met de karinthe card.....heel veel voordeel.....een aanrader in het restaurant adriana........we gaan naar 5 jaar eens naar wat anders maar ooit komen we hier terug
  • Reis vertrek datumSept. 2017
Onderkomens 10.0