Parga & Sivota (Epiros)

Hoeveelheid ruimte 8.4

1-12-2018
Linda Korf de Gidts
Aanrader!
Mooi complex, fijn zwembad, ruime kamer en zeer gastvrij personeel. Afstand tot het centrum was lopend goed te doen, ongeveer 15 minuten. Rustig gelegen. Wifi is voor verbetering vatbaar: soms geen verbinding, traag. Schoonmaak was goed. Voldoende bedjes bij het zwembad, dus geen handdoekje leggen.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
4-9-2017
Annet
Fantastisch!!
Fijne accommodatie! Waren hier met onze kinderen van 14 en 16 jaar. Fijn appartement met een klein keukentje met wat basis spulletjes. Zeer schoon en om de dag schone lakens. Ligbedden met heerlijke dikke kussens. Vrijwel altijd een bedje beschikbaar. Wandeling in een rustig tempo naar Parga is ongeveer 20 min. Indien nodig draaien ze een wasje voor je. Vriendelijk personeel. Absoluut een prettig verblijf.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
31-7-2015
Marjon
Geweldige vakantie in Dracos hotel
Mooi hotel, rustig gelegen. Erg vriendelijk personeel en goede schoonmaak. Kamers waren eenvoudig, maar wel ruim met balkon. Kluis en airco waren bij de prijs inbegrepen. Mooi zwembad met luxe ligbedden. Goede en gezellige poolbar waar de hele dag door van alles te halen is. Op loopafstand van centrum van Parga, strand en diverse supermarktjes. Om veel van de omgeving te kunnen zien is auto een aanrader.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
29-7-2015
Antoinette
Aanrader!!
Een geweldig appartement, erg schoon en verzorgd. Zeer vriendelijk personeel, kortom we hebben 2 heerlijke weken in Dracos gehad.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
6-7-2014
Marianne
Gastvrij verblijf
Mooi, zeer verzorgd appartementencomplex tegen heuvel gebouwd in keurig aangelegde tuin. Erg schoon. 1-kamerapp: ruim met groot balkon (ochtendzon), mooie badkamer, voldoende bergruimte, klein keukenblok. Vriendelijk personeel. 1x per dag schoonmaak en indien gewenst, schone handdoeken. Voldoende prettige ligbedden voorzien van matras rond zwembad. Gezellig terras voor ontbijt of snack bij zwembad. Helling aflopen naar hoofdweg, waaraan diverse minimarkten. Via hoofdweg loop je snel naar Parga, via alternatieve route (volg bordjes restaurant Perivoli) loopt het leuker. Voldoende restaurantjes in buurt van Dracos.
  • Reis vertrek datumJuni 2014
16-6-2013
famstoel
Ruime appartementen en rustige ligging
Rustig gelegen. Ruime kamers, wij hadden een 2 kamerappartement kamer 202, hoogste verdieping, met zwembadzicht. 's Middags schaduw op balkon. Goede doucheruimte, gescheiden van wastafel en toilet. Voldoende kastruimte. Ruim balkon. Mooi zwembad met lekkere ligbedden. Schoonmaak prima, iedere dag schone handdoeken. Wat hoger gelegen, ongeveer 10 minuten lopen naar het stadje Parga. Niet dichtbij het strand.
  • Reis vertrek datumJuni 2013
17-9-2012
Conny van Dijk
Fantastische plek
Wij (3 zussen) zijn afgelopen weken te gast geweest in Dacros en het is ons uitstekend bevallen. Iedere dag werd ons app. goed schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende service. Heerlijke bedden viel ons meteen op. Na 18x in Griekenland te zijn geweest was dit een verrassende ervaring. Geen rugpijn van te harde matrassen. Prachtige omgeving en dichtbij het gezellige plaatsje Parga. Zeker de moeite waard om een auto te huren en er op uit te gaan. Goed en niet duur. Wij overwegen zeker om nog een keer terug te komen.
  • Reis vertrek datumSept. 2012
17-6-2012
Cees Heikamp
Uitstekend comfortabel en schoon hotel!
Prachtig en rustig gelegen hotel aan rand van centrum. Ligt aan licht hellende weg met olijfboomgaarden, slechts 5-10 minuten lopen tot centrum en strand. Mooie ruime kamers (2 kamer app) en badkamer met goede en ruime douche. Hotel en kamers zijn super schoon en dagelijks worden bedlinnen en handdoeken verschoond. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels. Ontbijt is prima verzorgd en wordt geserveerd in de gezellige bar aan het zwembad. Hotel is uitstekend gelegen, lekker rustig en toch op steenworp afstand van centrum. De bar is tot 's nachts 01.00 uur geopend zodat je ook na het eten hier nog even lekker wat kunt drinken. Voor ons een superlocatie die we zeker kunnen aanbevelen en waar we graag terugkomen!
  • Reis vertrek datumJuni 2012
16-6-2012
sjoerd van der schuit
een aanrader
zeer mooi gelegen aan licht hellende weg is best te doen ong.5 min van Parga. Ruim appartement wij hadden groot app. geboekt. zeer vriendelijke mensen.Mooi zwembad. Iedere dag schone handdoeken. Perfecte verzorging een aanrader
  • Reis vertrek datumJuni 2012
4-6-2012
g.alta
leuke accomodatie!
Mooi gelegen,Net/schoon complex.Rustig. Buiten het stadje aan een hellende weg(valt wel mee)Mooi uitzicht op bergen en groen.Afstandelijk personeel.Snackbar/ontbijtruimte= simpel.Zelf ontbijt maken is aan te raden.Niks byzonders het ontbijt,heel karig,niets voor een 4*hotel. Mooie ruime kamers,heel goed.Elke dag schoongemaakt en schone handdoeken(2 p/p)Weinig nederlanders.Zwembad is koud in Mei! Weer nog onstabiel. Niets te doen voor pubers/kinderen.Week is lang genoeg.
  • Reis vertrek datumMei 2012