Antalya / Lara / Kundu

Saturn Palace*****

14-8-2020
Dicle
Fantastisch!
COVID-19 maatregelen wordt rekening mee gehouden, denk aan 1,5 meter afstand, regelmatig wordt je getempt, in het restaurant, bij de barren en eettenten is het afgeschermd, dus eten/drinken wordt opgeschept of gepakt voor je. Het eten en de drankjes zijn overigens erg lekker. Klantvriendelijkheid - het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. In het bijzonder willen we Ahmet bedanken voor dat hij altijd klaar stond ons te helpen. Het is er kindvriendelijk, leuke activiteiten voor hen, zoals de kermis en de zwembaden. Het is er ook hygiënisch, alles ziet er tip en top uit. Super ervaring gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Wij komen zeker nog eens terug!
14-8-2020
Rojda
geweldig
Erg klantvriendelijk, ook wordt er met COVID-19 goed rekening gehouden. Het personeel werkt met mondkapjes, het eten wordt afgeschermd, er wordt 1.5 meter van afstand genomen, en ook is het erg hygiënisch. Een corona-vrije vakantie dus!
8-8-2020
Aysel
Wij waren in augustus 2020 in dit hotel met 2 jonge kinderen. Kinderen hebben zich heel erg vermaakt. Guest relations Ahmet en Hakan hebben ons zeer goed geholpen. Ze spreken perfect Nederlands. Dus alles wat je hier nodig hebt. Eten is zeer gevarieerd en warm. Hotel kamer werd elke dag schoongemaakt. Geen gezeur met ligstoelen en handdoeken dus een perfecte hotel.
7-9-2020
Hilde Herman
Rustgevende familiehotel en overzichtelijk
We maakten ons zorgen hoe we er zouden geraken maar met onze eigen research werk is het gelukt! We hadden eerst via Corendon geboekt die annuleerde dus zijn we er via Pegasus geraakt, ook geen slechte agentschap , een andere Nederlandse-Surinaams familie deed het ook zo , en in hotel waren er toch wat Nederlandstalige gasten , weinig belgen wel gedeeltelijk wat Hollanders. We hadden voor deze hotel gekozen omdat er heel wat beoordelingen zijn en met zoveel beoordelingen een hoge score, we zijn gelukkig niet teleurgesteld. Als er mensen met vragen zitten door Covid kunnen jullie me altijd sturen en wil ik jullie graag helpen , ook onze ervaringen willen we meedelen als jullie graag zelf willen boeken. Dit koste ons ook paar honderden euro's minder. Nog kort over het hotel : mooie maatregelen genomen , lekkere warme eten , vriendelijk personeel , personeel is duidelijk de ster van deze hotel + jacquizi rooms zijn uitmuntend!
7-8-2020
Fam. Ozturk
Fantastisch!
Een weekje in augustus in dit fantastisch hotel verbleven met 2 jonge kinderen. Dit hotel is coronaproof en heeft ook een certificaat daarvoor. De maategelen zie je duidelijk terug: continue temperatuurmetingen, de afstand tussen de tafels, de bestickering mbt looproutes, desinfectiematerialen overal, personeel dat mondkapjes draagt en het eten dat achter glas voor je wordt opgeschept. Ze hebben gezien de corona omstandigheden alles op alles gezet om je een geweldige vakantiegevoel te geven. Petje af! Enorm genoten! Meerdere zwembaden, voor ieder wat wils en een uitstekend kinderbad met een groot speeltoestel en diverse glijbanen. Animatie is wel minder, maar gezien de corona uitbraak is dat ook niet gek. Kortom niet nadenken, gewoon boeken!
27-7-2020
Charles
Pure gastbeleving Corona proof fantastisch
Pure gastbeleving en volledig Corona proof. Als u hier naar op zoek bent dan is Saturn Palace resort het juiste adres voor u. We verbleven reeds in diverse hotels in Lara maar dit hotel steekt met kop en schouders qua gastbeleving en tevredenheid boven alles uit. Bij aankomst worden de koffers grondig gedesinfecteerd en bij de gasten vindt een temperatuur meting. Ook wordt duidelijk uitgelegd welke maatregelen er zijn genomen om Corona tegen te gaan en wat het plan is als er een uitbraak is. Het personeel draagt mondkapjes en een veiligheidsscherm. Iedere keer bij binnenkomst in het hotel of restaurant wordt nogmaals een temperatuur meting verricht. U kunt het eten aanwijzen en het personeel schept het voor u op. De smaak van het eten is perfect. Ahmet van guest relations checkt of alles naar tevredenheid is. Mocht u nog twijfels hebben ivm Corona dan is dit hotel het bezoeken meer dan waard. Al het mogelijke is gedaan
  • Reis vertrek datumJuli 2020
27-7-2020
Charles
Pure gastbeleving Corona proof echt fantastisch
Pure gastbeleving en volledig Corona proof. Als u hier naar op zoek bent dan is Saturn Palace het juiste adres voor u. We verbleven reeds in diverse hotels in Lara maar dit hotel steekt met kop en schouders qua gastbeleving en tevredenheid boven alles uit. Bij aankomst worden de koffers grondig gedesinfecteerd en bij de gasten vindt een temperatuurmeting plaats. Ook wordt duidelijk uitgelegd welke maatregelen er zijn genomen om Corona tegen te gaan en wat het plan is als er een uitbraak is. Het personeel draagt mondkapjes en een veiligheidsscherm. Iedere keer bij binnenkomst in het hotel of restaurant wordt nogmaals een temperatuurmeting verricht. U kunt het eten aanwijzen en het personeel schept het voor u op. Ahmet van guest relations maakt iedere dag meerdere rondes of alles naar tevredenheid is. Mocht u nog twijfels hebben ivm Corona dan is dit hotel het bezoeken meer dan waard en is al het mogelijke gedaan voor een gerust verblijf.
  • Reis vertrek datumJuli 2020
27-11-2019
Maria
FANTASTISCH.
Goed hotel .Fijn personeel en geweldig eten een verwennery. EEN AANRADER.
27-11-2019
John G
Leuk hotel met genoeg goed eten!
Aan de lijn denken voor vertrek is zeker geen overbodige luxe, er is meer dan genoeg heerlijk eten aanwezig. De kamers zijn mooi en schoon en het personeel doet alles om het je naar de zin te maken. Zelfs eind november was het goed vol te houden hier, ondanks dat we 1 dag regen hebben gehad!
26-11-2019
Tiny
SUPER GEWOON!!!!!!!!
Was weer geweldig onze vakantie komen hier al voor 11 keer . Alles weer super gegaan mooie kamers en het personeel doet alles voor de gasten . Vooral Me met bij de poolbar is super . Gast relations staan iedere dag voor de gasten klaar mochten er vragen zijn Wij hebben alweer een optie voor april dus dat zegt eigenlijk genoeg Niet twijfelen maar gewoon boeken naar Saturn Palace Er is voor iedereen iets te doen jong of oud goede animatie Leuk personeel dat je vakantie onvergetelijk maakt