Most na Soci

8.4
Vila Labod**

10-8-2017
Nadine
Mooi ruim appartement in schitterende omgeving
Wij logeerden in App 3. Heel ruim en mooi ingericht, pluspunt is de 2 terrassen. Je kan afhankelijk van de zon een terras uitkiezen, wat nodig is gezien de warmte in die periode. De ontvangst ter plaatse verloopt heel vlot. Je kan bij het meer via de tuin. In de omgeving is heel veel te beleven. Mooie stadjes Tolmin, Kabarid, Postogna, Predjama, Cerkno, Bohinj enz te veel om op de noemen. De natuur is er prachtig, de watervallen, Bokawaterval, Tolminska Korita... In de nabijheid kan je met de kabellift op de berg Vogel en Kanin. Spectaculaire uitzichten een aanrader met kinderen. De auto-trein is ook een beleving vanuit Most na Soci tot Bohinj. Lipica met de stoeterij van lippizanerpaarden zeker de moeite. Wil je naar de kust Portoroz, Piran, Izola dan kan dit ook. Wel eventjes rijden. Kortom Slovenië is een prachtig land met heel gastvrije mensen. Villalabod is perfect gelegen om de omgeving te verkennen. Wij komen zeker nog eens terug.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
30-7-2015
Familie uit Nederland
Prachtig vakantieverblijf!
Mooi vakantieverblijf, wij verbleven in het middelste appartement dat is zeer ruim. Wij waren met onze kinderen van 13, 11 en 8. In de omgeving is veel te beleven: roeien, kanoen, raften en je kunt er prachtig wandelen. Fijn ook dat er een wasmachine en droger is. Heerlijke pizzeria direct als je de deut uitloopt. Omgeving is qua natuur prachtig, heerlijk eten en drinken kortom aanrader!
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Inrichting 10.0
4-9-2013
sarah desmet
Prachtige land en Vila Labod ideale uitvalsbasis
De buitenkant van het gebouw is aan een opknapbeurt toe, maar het staat in een prachtige omgeving en een grote tuin. Vanuit de meeste kamers heb je zicht op het prachtige meer en de bergen. Vanuit VL neem je de auto naar omliggende stadjes en bezienswaardigheden. We werden ontvangen door de sympathieke (lokale) Nena die ons heel wat bijbracht over de streek, ze bleef beschikbaar voor vragen. Voor een luxe vakantie moet je niet in Vila Labod zijn, wij misten wat warmte en gezelligheid in het app en de netheid kon beter, maar de eigenaars zijn heel eerlijke en behulpzame mensen. WIj kenden hen niet persoonlijk en het boeken verloopt zonder reisbureau wat altijd toch een risico is, maar je komt absoluut niet bedrogen uit. 100% betrouwbbaar. Een aanrader in de buurt is restaurant Pri Stefanu op 2 km (vlakbij het station) Het app is voorzien van een wasmachine wat wijheel erg appreciërden. De bedden zijn zeer goed.
  • Reis vertrek datumAug. 2013
Inrichting 6.0
10-9-2013
Fam T
Hier komen we nog een x terug!!
Wat een heerlijk app. Wij hadden app.1 en met 2 volw en 2 kinderen (13 & 9) was het ruim genoeg. Alles wat je nodig hebt was er. De kinderen hebben iedere dag wel gezwommen in de rivier en er was voldoende te doen en te zien in de nabije omgeving. Het was er lekker rustig en niet toeristisch. We hebben gezwommen in mooie delen v/d soci rivier en de kinderen vonden de stroomversnellingkjes geweldig. Het gebied was erg schoon en overal vrij hygienisch. Uit eten of een drankje op terras was goedkoper dan in Nederland. Boodschappen is denk ik ongeveer even duur. De ontvangst door Nena was ook prima. Wifi werkt uitstekend.
  • Reis vertrek datumJuli 2013
Hoeveelheid ruimte 8.0
12-8-2012
Marjan en Jos
Schitterende omgeving, mooie natuur
De eerste week verbleven wij met 4 volwassenen in app.3. Ruime kamers ,voorzien van 2 balkons, 1 in de zon en de andere met uitzicht op het meer in de schaduw. De 2de week verhuisden we met z' n tweeeen naar al.1. Kleiner maar voldoende ruimte. Jammer dat er verschillende rolluiken kapot waren, hierdoor was het ' s morgens al vroeg erg warm binnen. Ook geen tuinverlichting aanwezig maar ditbhebbn we opgelost door een lamp van binnnen naar buiten te zetten.
  • Reis vertrek datumJuli 2012
Inrichting 7.0
15-7-2011
Reiziger
Geweldige plek!
Wij zijn een week in appartement 2 geweest. Het is een mooi groot appartement! De voorzieningen zoals wasmachine en droger zijn heerlijk! Grote keuken, lekker balkon, grote huiskamer en grote slaapkamers. Jammer dat er maar 1 fan is. Wij hebben het best warm gehad. Tijdens ons verblijf is de zeer grote tuin enorm opgeknapt. En dat was hard nodig. Nu nog tuinverlichting en gezellige zitjes en het zou helemaal perfect zijn! De klink van de balkondeur was stuk en zou gerepareerd worden. Dat is niet gebeurd waardoor wij een week lang met open balkondeur zaten. Op zich voor ons niet zo'n probleem. We hebben er steeds een stoel voor gezet. En verder was het gewoon erg warm dus alle deuren en ramen steeds open. De omgeving van Most Na Soci is werkelijk fantastisch! Er is veel te doen. Wij hebben vele prachtige wandelingen gemaakt en paraglyding, raften en van bruggen springen....helemaal gaaf! Ook met de autotrein naar Bohinj en Bled was een hele belevenis. Gaan zeker nog eens terug!
  • Reis vertrek datumJuli 2011
Inrichting 9.0
11-2-2011
sem oudenbroek
fantastische plek
leuke plek lekker ruim huis lekkere bedden heerlijke ijssalon op 50m afstand en een brug waar de kinderen vanaf kunnen springen
  • Reis vertrek datum2010
Inrichting 10.0
18-11-2008
Desiree
unieke plek !
Het appartement was ruim en comfortabel en ligt op een unieke plek aan het prachtige, azuurblauwe meer. De service was prima, het beheer is goed geregeld. In het naastgelegen cafe aten we elke dag heerlijk zelfgemaakt ijs en dronken we lekkere cappucino. Het ligt in een omgeving van overweldigend mooi natuurschoon waar van alles te beleven valt !
  • ReisgezelschapFamilie
  • Reis vertrek datumonbekend
4-10-2008
Andreas & Jackie
Heeft potentiëel, maar kan veel beter
Wij hebben appartement 2 voor 2 weken gehuurd. Wat ons betreft is het een potentiëel mooie accomodatie in een hele mooie omgeving, waarvan echter qua uitrusting en onderhoud gezien de kosten meer verwacht mag worden. Pluspunten: - Ruime woning - Mooie ligging - Goed werkende wi-fi - Goede, ruime, koelkast (totdat die het begaf en de volgende dag door een andere koelkast vervangen werd) Minpunten: - Slecht schoongemaakte douchecel (ik moest zelf de schimmel van de muur afschrobben, - douchegordijn ook duidelijk beschimmeld) - We zaten enkele dagen in de kou, omdat de verwarming het niet deed (later bleek die niet goed te zijn aangelegd, hetgeen later verholpen werd) - Geen DVD-speler - Vrij spaarzame keukeninrichting - Wel wasmachine, maar geen strijkplank/-ijzer - Geen gasaansteker (of lucifers) bij gasfornuis (dat niet op de electriciteit was aangesloten) - Niet onderhouden tuin (met hondepoep) en gangpad - Slecht werkende sensor van buitenverlichting
  • ReisgezelschapFamilie
  • Reis vertrek datumSept. 2008
Inrichting 6.0
12-3-2009
Familie Langedijk
mooi gelegen
Most na soci is prachtig gelegen en vila labod is een heerlijke plek om te vertoeven. De appartementen zijn zeer ruim van opzet, schoon en comfortabel ingericht. Het huis is omgeven door een grote tuin. Op loopafstand zijn diverse restaurantjes en naast het huis bevindt zich een koffiebar met de lekkerste ijsjes van Slovenie !
  • Reis vertrek datumAug. 2008