Idro (Idromeer)

Onderkomens 8.1
Eetgelegenheden 8.1

27-5-2019
Ellen
Prachtige omgeving. Geweldige plek voor kinderen.
Prachtige omgeving. Leuk zwembad en speeltuin was groot succes. Huisje vond ik een beetje ongezellig ingericht en het was erg koud. Temperatuur is natuurlijk nog niet zo hoog in april maar verwarming was afgesteld waardoor je niet lekker warm kon stoken. Bedden zagen er goedkoop uit maar lagen best prima. Leuke restaurantjes en ijswinkeltjes in de buurt. Wij hebben genoten en ik zou dit verblijf aanraden.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
Activiteiten 6.0
Onderkomens 7.0
2-5-2019
A
Geweldige locatie. Elke foto die je maakt vanaf het resort lijkt zo uit een folder te komen. Op loopafstand van de winkels. 5 minuten de ene kant op. Of 10 via het water en een brug naar de ander. Resort wordt keurig onderhouden en de medewerkers zijn er vriendelijk.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
Activiteiten 9.0
Eetgelegenheden 9.0
15-8-2018
GHE
Een aanrader voor de combinatie rust en uitstapjes
Mooi complex met 22 ruime appartementen op zowel de 1e verdieping (meer privacy, iets beter uitzicht en wat krakende balken in plafond) als begane grond (directe toegang tot zwembad en tuin). Zeer vriendelijk personeel, prima zwembad, mooie groene tuin, zwembadbar, eigen parkeerplek en gratis speelvoorzieningen (trampoline, pingpong tafel, voetbaltafel, speeltuin, fitness). Alleen maar Nederlandse gezinnen (6-14 jaar). Complex is schitterend gelegen tussen de bergen aan het rustgevende Idromeer en op loopafstand van het dorp met bakker, slager, supermarkt, paar restaurants. In de omgeving is voldoende te doen: boottocht over meer, waterfietsen huren in Vesta, klimmen in Breg adventurepark, wandelen door natuurschoon in 'Parco delle fucine' (blauwe route), naar 1.466 meter hoogte op de Monte Stino, via een toeristische route naar Gargnano (Gardameer) en de watervalwandeling in Crone (via 'Localita Costa' vanaf pizzeria 'Bella Vista').
  • Reis vertrek datumJuli 2018
9-8-2018
Fam. Lens
Kindvriendelijk vakantieadres. Aanrader!
Heel fijn vakantieadres! Aanrader. + fantastische, rustige ligging aan het Idromeer, Crone is een leuk, klein plaatsje; + goed onderhouden complex en mooie, grote tuin; + sinds 2018 een nieuw en groot speeltoestel met drie glijbaantjes. Verder een trampoline, tafeltennistafel, schommels, speelhuisje, fietsjes enz. aanwezig. Veel speelplezier voor vooral jonge kinderen. + ruim en schoon appartement, nespressomachine aanwezig, groot terras; + vriendelijk en behulpzaam personeel. Top! Paar kleine verbeterpuntjes: - keuken is klein (2 pitten); - soms gehorig. Vooral als de buren met de eetkamerstoelen gaan schuiven; - vaat-, thee- en handdoeken zijn niet aanwezig, zelf meenemen.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
10-9-2017
Jacquelien
Aanrader!
Wat een heerlijke plek. Prachtig gelegen. Idromeer is het Gardameer van 40 jaar geleden las ik ergens. En dat klopt. Heerlijk rustig met een leuk dorpje op loopafstand met de echte Italiaanse winkeltjes. Appartement was heerlijk ruim en alles was aanwezig. Ik wil nooit twee keer naar dezelfde plek. Maar hier kom is zeker nog eens terug.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
18-8-2016
Daisy Hendrikx
Heerlijke plek! Prachtige ligging.
Het app. complex heeft een prachtige ligging. Het is kleinschalig, dus rustig maar toch levendig. De omgeving is prachtig met bergmeertjes en watervallen. In Crone zijn cafeetjes en restaurants. Minpunt: -de extra energiekosten en handdoekkosten bij aankomst. Sommige app. liggen minder mooi zonder uitzicht op het meer in een hoek en het balkon aan de achterkant.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Activiteiten 7.0
8-5-2016
Daphne
Geweldig!
Net weer thuis van een verblijf van een week in dit prachtige vakantiepark. Wat hebben wij en onze dochters genoten. Het uitzicht op de bergen en het meer is echt adembenemend mooi. We gaan al jaren naar italie maar zo mooi uitzicht hebben wij nog niet eerder gehad. De rust die het park en de tuin uitstraalt was heerlijk. Het huisje is prima en alles wat we nodig hadden was er ook. Het ontvangst was erg gemoedelijk en vriendelijk. Lieve vrouw Renata is erg begaand met haar gasten en lief voor de kids. Het dorpje (heerlijk te lopen langs het meer) is voorzien van een winkeltje, een slager, een bakker en een restaurant waar je heerlijk een spaghetti kunt eten of een ijsje kunt halen. Kortom, wij hebben een super week gehad en gaan zeker terugkomen!
  • Reis vertrek datumMei 2016
14-9-2015
carolien
Prachtige ligging, kindvriendelijk
Weer genoten van residence Vico. We gaan er al jaren naar toe en het blijft fantastisch. Goede service van Luca, Renate en Sergio bij vragen en/of wensen. Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen!
  • Reis vertrek datumAug. 2015
25-7-2015
Kiki Pouwer
Superfijn
Vico was heerlijk! Enorm vriendelijk personeel. Prima apartementje. Schattige dorpjes. Weinig toerisme. Mooie steden in de buurt (Verona, Mantova). Bergwandelen. Aanrader dus! Een klein minpuntje: veel schreeuwende Hollandse kids op het terrein in de vroege ochtend en late avond. Het is geen club med. Dus je moet je kinderen zelf vermaken :)
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Activiteiten 10.0
6-6-2015
H.NIEUWENHUIZEN
Bella fantastica
zeer mooi gelegen park, beheerders uitermate vriendelijk, park werd heel goed onderhouden.. Appartementen waren schoon en voorzien van alle gemak, bed en douche waren heel netjes. Omgeving was zeer rustig en mooi om uitstapjes te den en of uit te rusten zwembad was met dit warme weer een verademende uitkomst.
  • Reis vertrek datumMei 2015
Activiteiten 10.0