La-Londe-les-Maures

Staat v/h sanitair 7.5

7-9-2018
Familie van Rooijen
Leuke camping maar wel 1 grote Franse enclave
Het is een leuke camping; fijne zwembaden, leuke glijbanen, dichtbij diverse zandstranden waar je gratis kunt parkeren, sanitair netjes met vaak warm water, receptie is heel aardig en spreken redelijk Engels. Het restaurant is geweldig; heerlijke pizza's en hamburgers en geweldige cocktails. Ook de bediening is ontzettend vriendelijk. 's Ochtends kun je daar brood afhalen en voor de volgende dag bestellen. Ook is daarnaast een kleine, dure, campingwinkel. Maar; het zijn kleine plaatsen; onze leefruimte was maar 70m2 (ivm grote takken). De caravan met luifel en 1 klein tentje paste er net op, de auto kon er niet meer bij. De meeste plekken waren iets ruimer dan 80m2 qua leefruimte. Het was 1 grote, Franse enclave die elkaar al jaren kende. Wij hadden echt gehoopt op een leuke mix van nationaliteiten, helaas... En de camping was ook flink prijzig (maar dat schijnt daar heel normaal te zijn in die omgeving).
  • Reis vertrek datumAug. 2018
Eetgelegenheden 10.0
1-8-2018
Mandy
Aardig maar nooit meer!
Vriendelijk ontvangst door de receptiemedewekers. Mooie plek met veel schaduw. Overwegend Franse gasten met wat Nederlanders. Veel muggen, we zijn lekgestoken. Overigens hebben ze gisteren wel gespoten met een goedje om de muggen zo veel mogelijk uit te roeien. Elke avond is er vermaak bij het restaurant, hoog geluidsniveau en zeker tot middernacht. Geen parasols bij het zwembad en het water is 28 graden. Dus dat koelt niet echt af. Zeker met met zo veel mensen die ook nog ééns warmte afgeven. Weinig onderhoud, douchekop is al twee weken stuk net als sensorlampen in wascabine. Wordt niet gemaakt! Afwassen in het donker omdat sensorlamp slecht werkt. Regelmatig valt de stroom uit. In 1 toiletgebouw geen stroom dus geen mogelijkheid tot föhnen. Dit kan boven de toiletpot, niet echt fris. Restaurant is ok s morgens kun je daar brood halen wat je de dag ervoor hebt besteld. Helaas geen campingwinkel. Aardig maar voor ons geen 2e keer!
  • Reis vertrek datumAug. 2018
Eetgelegenheden 7.0
11-2-2019
de Best
Nooit meer!
We wisten dat we een plaats kregen "closer to the road". Dit bleek een breed begrip, het werd nl een plaats "next to the road". Echt afschuwelijk! Iedere 5 sec. een auto die gemiddeld met 80 km voorbij scheurt tot diep in de nacht. Kon wel janken.... Onvoorstelbaar dat deze plaatsen verhuurd worden voor deze prijzen. Na 3 dagen zeuren, mochten we gaan (we hadden alles al betaald), gelukkig vonden we nog een fijne plek op een camping een kwartiertje verderop. We hebben nog wat geld terug gekregen maar niet alles. Op de camping verder was niet veel aan te merken hoor, alles erop en eraan en mooi groen, alleen die plaatsen naast de weg zouden naar mijn mening niet verhuurd mogen worden.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Eetgelegenheden 7.0
29-8-2017
Peter
Fijne camping waar het goed toeven is
Fijne camping met overwegend Franse en Nederlandse gasten, de Nederlanders zijn in de minderheid, het is geen Nederlandse-enclave. Overwegend gezinnen met kinderen. Voldoende vermaak met 's avonds een bescheiden geluidsniveau. Heerlijk ! Prima zwembad, glijbanen, voetbalkooi etc. De ontvangst is hartelijk, aan de receptie wordt o.a. Nederlands en Engels gesproken. De plaatsen zijn ruim en schaduwrijk, op de plekken direct aan de weg heb je last van verkeersgeluid. De warmwatervoorziening is uitstekend ! Hete douches en heet afwaswater. Prima ! Al met al een dikke aanrader.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Staat v/h sanitair 9.0
18-8-2015
willementrui
Prima camping
Mooie ruime plaats. Fijn zwembad, mogen bedjes bij omdat er veel mensen handdoeken laten liggen. Prima restaurant, lekkere pizza's. Bediening OK. Waardeloze WIFI, jammer.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Eetgelegenheden 10.0
17-8-2015
Hans, Kim en Jessie
Volgend jaar weer!!
Heerlijk genoten van de vakantie lekker bij het zwembad savonds lekker naar de haven voor een hapje, eten op de camping is ook prima. Al met al tot volgend jaar
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Staat v/h sanitair 9.0
12-4-2016
Familie Collet
Nooit meer
Dicht bij middellandse zee. Mooi zwembad maar erg druk. Plaatsen moeilijk bereikbaar voor caravans. Last van mieren waarvoor eigenaar geen oplossing aanbood. Wel zei eigenaar dat je in een verder gelegen supermarkt een soort bestrijdingspoeder kon kopen. Ten eerste hadden we dat bij aankomst om caravan moeten strooien, niet als mieren al in caravan overal in zaten. En ten tweede had ze dat wat mij betreft mogen verstrekken op de camping of op zijn minst mogen aanbieden in hun camping winkel.
8-5-2016
Beek
Fantastisch en goed onderhouden camping
Geweldige en mooie camping met mooie voorzieningen en vooral een ideale ligging om te kunnen fietsen. Zeer vriendelijk ontvangst en elk jaar een zeer goed onderhoud aan de camping. Zeer mooi zwembad en speelgelegenheden voor de kinderen. De eerste camping waar wij nu al een aantal jaren terug komen.
Staat v/h sanitair 10.0
3-8-2015
Onno
Vive La France
Vriendelijke mensen, nieuw sanitair (!) en een heerlijke camping voor mensen die nou eens niet alleen maar met Nederlanders op een camping willen staan.
Staat v/h sanitair 10.0
16-8-2015
Lien Nolles
Super
De ontvangst is heel goed. Het hek was al dicht toen we onverwacht arriveerden. We belden op en meteen kwam de eigenaar, en later ook z'n vrouw, naar buiten om ons te verwelkomen. Ze wezen ons een plek voor de caravan, maar die leek ons niet zo fijn. Dat was geen probleem: we mochten zelf een plek uitkiezen. Een van de receptionistes spreekt vloeiend Engels. De eigenaresse spreekt die taal ook. In het voorseizoen waren er weinig Nederlanders. Een nadeel vind ik, dat als je niet weet hoe lang je blijft, ze dat steeds vragen. We moesten ook om de paar dagen betalen. We zijn dat helemaal niet gewend in al die jaren dat we kamperen, maar misschien hebben ze negatieve ervaringen. We hebben wel een heerlijke tijd van drie weken op de camping gehad.
  • Reis vertrek datumMei 2015