Vielsalm

9.3
L' Auberge du notaire***

10-6-2018
Peggy Timmermans
Meer dan uitstekend, culinair hoogstaand
Gekozen voor het culinaire wandelweekend. Een echte aanrader! Warm onthaal , supervriendelijk. Een ruime kamer helemaal netjes , zelfs bijzonder onderhouden en met uitzicht op de tuin. Zeer goed geslapen. Mart en Monique hebben beiden oog voor hun cliënteel. Wat Monique tovert op de borden is niet alleen een streling voor het oog maar vooral voor de smaakpapillen. O-V-E-R heerlijk ! En het ontbijt à la carte was compleet. Mart bediende ons zeer goed in het restaurant en we hebben een hele lekkere wijn gedronken. Mooie wandelingen in de omgeving kunnen maken in alle rust. Zeker voor herhaling vatbaar. Mart en Monique bedankt voor dit super weekend.
  • Reis vertrek datumMei 2018
Nadine en Eddy /- Oost-Vlaanderen
Een sublieme ervaring om ons te blijven herinneren
Laat je aan de verrassen door de troeven van het huis, prima ontvangst, heerlijk eten, je wordt op al je wenken bediend met de glimlach.
Marrhein
Een verrassend concept
Monique en Mart ontvangen je warm en hartelijk. Ze verwennen je op een manier, dat je je bIjzonder voelt. Dat in combinatie met een buitengewoon goede keuken en een voortreffelijke wijnkaart maakt je verblijf hier in deze Auberge onvergetelijk!
Rudy Bogaert
Zeker voor herhaling vatbaar !
Zeer hartelijk onthaal in stijlvol en mooi gerestaureerd hotel. Overal kraaknet en originele inrichting van de kamers. Het wildmenu was zeer gevarieerd en lekker, soms gewaagde combinaties maar heerlijk van smaak...Proficiat voor keukenchef Monique ! Ook de bediening verliep zeer rustig en sereen. Het ontbijt à la carte is een echte aanrader, geen geloop naar een buffet maar elk volgens eigen smaak bediend aan tafel. Het enige nadeel zou kunnen zijn dat oudere hotelgasten het lastig vinden om trappen te moeten nemen maar voor 9 kamers kan je ook niet verwachten dat dit familiair hotel een lift installeert. De notariële stijl werd behouden en daar hoort nu eenmaal een originele houten trap bij .... Ook mooie wandelroutes in de buurt van Vielsalm.... kortom een oase van rust om eens lekker te onthaasten... Bedankt Mart en Monique !
29-10-2017
Jan en Sonja
Gastronomisch genieten
Prettige ontvangst door Mart en Monique. We waren er reeds drie maal en keren zeker nog terug : lekker eten met mooie wijnkaart. Eenvoudige kamers maar wel kraaknet en degelijke bedden (en als rugpatiënt kan ik het wel weten). Prachtige omgeving om te wandelen en te ontstressen.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
28-10-2017
De Knop Hugo
Voor de 3de keer was het gewoon fantastisch lekker
We vonden het gewoon heel lekker en aangename warme ontvangst. Gaan zeker nog es terug.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
8-6-2017
Jeroen Lemaitre
genieten in een uitstekende gastronomische setting
De gastheer en gastvrouw zijn gemaakt voor deze job. Oprecht hartelijk en gastvrij, stijlvol maar niet stijf, vakkennis in de keuken en in de zaal. Het was dus voluit genieten in L' Auberge du notaire. Het eten dat Monique op tafel toverde was uitstekend, fijn en authentiek. Kwaliteitsproducten klaargemaakt door deskundige handen. In zaal zorgde Mart voor een gezellige sfeer in stijl en met een prima bediening. Zijn kennis van de wijn is top. We hebben echte feestwijnen gedronken. De kamer was groot, vol licht en had een kwalitatief bed. We hebben er rustig geslapen. Samenvattend: dit hotel is echt een aanrader en heeft bijzonder sympathieke uitbaters.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
28-5-2017
Lien en Paul
Aanrader: hartelijke ontvangst, super-eten!
Heel lieve gastheer en gastvrouw zorgden voor een zeer welkom gevoel. Eten super lekker zonder nadien 'overeten' te zijn. Kamer netjes in orde, erg goede bedden. Mooie streek om te wandelen! Kortom heel ontspannend verblijf (waarvoor dank!)
  • Reis vertrek datumMei 2017
20-5-2017
Dimitri Joosten
Zalig culinair verblijf in L'Auberge du notoire
Mijn vrouw en ik werden heel vriendelijk onthaald in L'Auberge du notoire in hartje Vielsalm. Wij werden ontvangen door Mart, een heerlijke man die zijn wijnen kent! Dat werd al meteen duidelijk. We kregen de kamer van de Notaris toegewezen met uitzicht op de prachtige tuin. Een grote ruime kamer die uiterst goed onderhouden is en rust uitstraalt: totale ontspanning!! We mochten 2 x genieten van een 5 gangen diner. De heerlijke Ardense hapjes waren geweldig lekker! Verdere culinaire 'uit het oog springers' waren het heerlijke lamsvlees en de coquilles, subliem en met zorg klaargemaakt door Monique. Daarbij serveerde Mart zijn heerlijke wijn, rekening houdend met een goede balans tussen de prijs en de kwaliteit. Ook het ontbijt was super! Een ruime keuze uit plaatselijke specialiteiten. Monique en Mart, wij hadden een top 2 daagse bij jullie! Mensen die van een hoogstaande culinaire keuken houden en willen genieten, dit is een absolute aanrader!!
  • Reis vertrek datumMei 2017
15-4-2017
d & a
Heerlijk en alles perfect afgewerkt
Gastvrij onthaal, accommodatie tot in de puntjes verzorgd, heerlijk diner en ontbijt!
  • Reis vertrek datumApr. 2017