Grobbendonk

9.0
't Hemelryck***

30-10-2017
Kooi
Super leuk compact hotel, luxe en gemoedelijk
Heerlijk weekend gehad in dit mooie compacte hotel, doordat dit hotel weinig kamers heeft maakt het verblijf juist erg prettig, niet zo massaal als de grote hotels. Je wordt erg prettig ontvangen en alles is goed voor elkaar. Kamers zijn groot en voorzien van genoeg luxe en heerlijke bedden. Erg lekker gegeten en genoten van het wijn arrangement, een aanrader. Alleen maar positieve meldingen over dit hotel, het is gewoon super goed.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
7-5-2017
Els en Dirk
geweldig hotel met persoonlijke aanpak
Zeer gezellig en mooi hotel met uitbaters die er alles aan doen om je te verwennen. Diner was ook heel lekker en meteen bij aankomst werd al gevraagd of er zaken op het menu stonden die we wilden gewijzigd zien. Men deed er alles aan om het ons naar de zin te maken, dus we komen zeker terug. Goeie uitvalsbasis om de kempen per fiets te verkennen.
  • Reis vertrek datumMei 2017
29-8-2016
L & MP
Zeer goede accomodatie!
Het ontbijt is gewoon schitterend en een goed voorbeeld voor veel andere hotels. De inrichting van de kamer is compleet en met alle voorzieningen. Hotel 't Hemelryck te Grobbendonk is beslist een aanrader.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
27-7-2016
Kim
Heerlijk verblijf en zeer comfortabele kamer
Aardige eigenaren. Een super diner gehad. Kamer zeer fijn met airco en dakterras.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
3-4-2016
mahieu - de grande
Niet volgens verwachtingen
Vorstelijk ontbijten voldeed niet : taaie koffiekoeken . Dessertjes waren er niet te bespeuren ! Een per ongeluk omgestoten glas Cava werd niet vervangen! ( te lange tafelkleden die bij het rechtstaan hinderen ) Wel vriendelijke maar vergeetachtige bediening .
  • Reis vertrek datumApr. 2016
17-5-2015
Kelly
Aanrader!
Locatie gevonden via bon, en verblijf met extra nachten verlengd. Zeer tevreden over dit hotel. Zeer mooie kamers, gezellige sfeer, zowel ontbijt als diner uitgebreid en heel lekker, goeie service!
  • Reis vertrek datumMei 2015
13-4-2015
Wouter
Zalig genoten
We verblijven er in kamer Celeste voor ons 6 jaar samen te vieren. Kamer is gewoon een sprookje :)! Het eten is zalig lekker en verfijnd. Drank is er niet zo goedkoop maar dat weet je als je naar dergelijk hotel gaat. Ook de ligging is niet echt super (landelijker was nog beter geweest) maar dat zijn details. Het ontbijt was zeker in orde. Heel vriendelijke eigenaars. Misschien 1 tip maak het niet te groot...want dan verliest het een stuk van zijn charme. (terwijl wij er ontbijten was er ook een groep dames die enkel kwam ontbijten//ons stoorde het niet maar we kunnen ons voorstellen dat sommige dit niet zo fijn zouden vinden). Voor de rest zouden we zeggen doe zo voort
  • Reis vertrek datum2015
7-3-2015
caroline peer
nooit meer
totaal geen sfeer van een Engels landhuis zoals de site doet vermoeden, prijs/kwaliteit verhouding van het eten is ver te zoeken
  • Reis vertrek datumMrt. 2015
18-2-2015
Jan De Winne
Overprijsd, enkele ingrepen nodig
Algemeen beschouwd goede ligging en accommodatie is goed ingericht, maar teveel details die eenvoudig opgelost kunnen worden waren niet in orde. Onze kamer 'Celeste' rook muf, bleek door het douchegordijn te komen, en we hebben de geur meegenomen in onze kleren en bagage de dag nadien. Eens in de douche met het gordijn dicht zie je bovendien niets meer want geen verlichting. Geen geluidsisolatie zodat we letterlijk de gesprekken aan het ontbijt konden horen tot in de kamer. Uitslapen was ook niet aan de orde want een hun zoontje (neem ik aan) zat 's morgends met autootjes voor onze deur te spelen. Kussens van het bed dringend aan vervanging toe. Verwarming maakt een hels lawaai. Service aan het ontbijt kan beter, een verwelkte en verdorde roos op de tafel is niet echt romantisch en bederft de sfeer letterlijk...
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
15-2-2015
Jean Ronsse
Weeral Super
Weer super genoten in dit hotel,alles was weer top,het is altijd fijn om daar te logeren en lekker te dineren
  • Reis vertrek datumFeb. 2015