Kastel Novi

Hoeveelheid ruimte 9.3

9-11-2018
Christine
Ge-wel-dig!
Logeren bij landgenoten = top!! David en zijn familie hebben me goed ontvangen, overal geholpen waar kon, heel gezellige locatie en propere appartementen. Zeker een aanrader! šŸ˜Š
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
26-8-2018
Tom Dequeecker
Andermaal geslaagd.
De uitbaters zijn supervriendelijk. Je kan hen alles vragen. De locatie is ideaal. Een goede uitvalsbasis in Dalmatie. We kwamen er voor de 4e keer en werden nog steeds verrast door Kroatie. Het gezin Zecevic-Brilic zijn ondertussen vrienden. Andermaal een toffe vakantie!!
  • Reis vertrek datumAug. 2018
Inrichting 7.0
Hoeveelheid ruimte 8.0
7-11-2018
Marco Wittenbuffel
Fantastisch#super#een,
Wij komen al 11jaar bij Villa Mirakul heel toffe gastvrouw en heer vriendelijke mensen heel sociaal spreken perfect Nederlands en zijn nog enkele talen machtig dus ze kunnen u gerust te woord staan en tips geven over wat de bezienswaardigheden zijn en je leeft er tussen de Kroaten is ook een pluspunt kort bij de zee 20 meter stappen van bij hun je hebt direct de zee voor u mooi uitzicht en is alles bij de hand lekker eten bij konoba intrada er is in de buurt ook wazr je lekkere pannenkoeken kan eten wel 100 verschillende keuzes en nog vele kraampjes met souvenirs en eetkraampjes echt een aanrader 100 % Kzou zeggen boeken en genieten bij Villa Mirakul
  • Reis vertrek datumAug. 2018
19-6-2018
Jessika
Fantastisch!
Reeds twee keer hier verbleven en telkens zeer warm onthaald door de vriendelijke eigenaars. De kamers zijn net en de locatie is geweldig. Van hieruit kan je veel mooie plekken in de regio bezoeken. Vraag zeker raad aan David en Kristina, zij kunnen je telkens het beste advies geven. Een echte aanrader!
  • Reis vertrek datum2018
25-4-2018
Greet
Fantastisch !
Het verblijf verzorgd door David en Tina was super . Je kon met al je vragen en wensen bij hen terecht , niets was hen te veel ! En geweldig dat je gewoon nederlands kunt praten! Gewoon een aanrader !
  • Reis vertrek datumApr. 2018
Hoeveelheid ruimte 9.0
13-10-2017
Tania en Erik
Aangename vakantie
Wij hebben een fijne vakantie gehad in een prachtige en rustige omgeving. Gastheer en gastvrouw waren top ! Een vakantie om niet te vergeten.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
1-9-2017
Tom en Greet
Fantastisch vakantieverblijf
We zijn dit jaar voor de tweede keer terugkomen, vorig jaar zijn we er ook geweest. Dat zegt eigenlijk al genoeg! Villa Mirakul is het ideale vakantieverblijf: hartelijke ontvangst, warme temperaturen, lekker ontbijt, vlakbij het strand en de heel mooie zee, rustig dorpje, goede restaurants, centraal gelegen om heel wat steden en de watervallen van Krka te bezoeken, en dan ook nog eens vlakbij de luchthaven. David en Tina zijn de perfecte gastheer en -vrouw. Wij komen terug!
  • Reis vertrek datumAug. 2017
28-5-2017
egbert
super verblijf
netjes en schoon verblijf,David en Tina zijn er altijd voor je,en erg vriendelijk en gastvrij!!
Inrichting 8.0
Hoeveelheid ruimte 7.0
18-5-2017
rudy en martine
aangenaam
Zeer vriendelijk onthaal, rustgevend , voor ons waren 4 nachten voldoende om de omgeving te verkennen. Voor info waren we bij Kristina en David altijd welkom.
Inrichting 7.0
Hoeveelheid ruimte 7.0
2-7-2017
Ine
Volledig aan te raden!
We hebben onze huwelijksreis in villa mirakul doorgebracht en dit kan ik iedereen aanraden. De eigenaars zijn heel vriendelijk en weten wat er de moeite is om te bezichtigen in de omgeving. Bij vragen zullen zij altijd helpen als ze kunnen. Ideale mix van zonkloppen, cultuur en goed eten. Konoba intrada (op enkele meters van villa mirakul ) is een echte aanrader). Wij zijn overtuigd en gaan zeker terug!!
Inrichting 8.0