Deulin

Staat v/h sanitair 9.1

29-8-2018
Xena
Fantastische camping!
Een fantastische camping met zeer aangename uitbaters. Ze staan altijd klaar voor hun kampeerders en voor hun personeel, voor Tom en Kim is niks te veel gevraagd ze doen er alles aan om iedereen een aangename vakantie te bezorgen.
24-8-2018
Sofie
Super vakantie!
We zijn 5 dagen hier geweest. Dit was veel te kort. Het is een gezellige camping met super vriendelijke en behulpzame uitbaters. Onze kinderen hebben hier de tijd van hun leven gehad. Damme bouwen, zwemmen en vissen in de Ourthe. Km's rijden met de aanwezige go-carts, spelen op de gezinsweide en zoveel meer. Wij komen hier zeker terug.
Eetgelegenheden 9.0
Staat v/h sanitair 9.0
13-8-2018
M.Schouten
Leukste camping Ardennen
Zonder meer leukste camping van de Ardennen. De eigenaren Kim en Tom trekken alles uit de kast om het de gasten naar de zin te maken. We hebben lekker rondgereden op een scooter die ze op de camping verhuren. In het restaurant kun je heerlijk eten. Wat mij opviel is dat alles vers bereid wordt. Niets uit potjes of pakjes...alles vers, echt super! Daarnaast zijn er verschillende avonden geweest waarbij externe koks werden 'ingevlogen' voor o.a. Amerikaanse BBQ, Griekse topkeuken, Mosselspektakel etc. De camping is kindvriendelijk en het sanitair is top. Wij komen zeker terug! PS mijn persoonlijke genietmoment: de heerlijke Gin Tonic door Tom gemaakt
Staat v/h sanitair 9.0
Jurgen en Inge én kids
FANtastisch
Heel vriendelijk, rustige camping, alles was zeer aangenaam! Komen zeker terug
Fam de Jong
Super genoten van een heerlijke vakantie. Top!
Voor het 2e jaar zijn we op deze camping geweest. De eigenaren Tom en Kim ook nu 2e jaar. Bij aankomst wisten ze nog wie wij waren! Dat vind ik echt top!Je zit dat ze het afgelopen winter seizoen niet stil hebben gezetten. Er zijn dit jaar goede verbeteringen aan gebracht op de camping ( douche, oprit, parkeerplaatsen). De eigenaren en hun personeel zijn super betrokken en vriendelijke mensen. Het eten in hun restaurant is echt heerlijk. Onze kinderen ( 15-13-9) hebben zich ook dit jaar prima vermaakt. Ook onze 2 honden hebben weer genoten van alle aandacht. ( klein minpuntje is dat je langs een drukke weg moet om lekker met de honden te gaan wandelen en in de avond is t daar heel donker). We staan niet vaak meerdere jaren achter elkaar op een camping maar denken er overna om komend jaar weer naar toe te gaan.
Ludo en corry
Voor ons beste familie camping
Een top camping met zeer vriendelijke uitbaters,zeer proper sanitair,lekker eten,voor ieder wat Wils zoals wandelingen, kanovaren,huren van vespa.de kinderen hebben de tijd van Hun leven,en zeer diervriendelijk. Kim en Tom geven je het gevoel dat je hier thuiskomt voor ons een topcamping
Eetgelegenheden 9.0
Boris en Elly
1ste campingtrip was 👌 & om nooit meer te vergete
Voor onze dochters (2 en 4 jaar) was het hun 1ste campingtrip. Ze hebben er enorm van genoten. Er wordt gedacht aan de kids. Leuke workshops ... Zeer vriendelijke mensen. Zeer proper en vernieuwd sanitair. Iedereen is er heel erg behulpzaam! Leuke jobstudenten .. Topligging aan de Ourthe! Het was een meer dan geslaagde vakantie. Wij gaan zeker nog eens terug! 😘
Eetgelegenheden 8.0
Jean vancauwenberhr
Geweldige camping met super vriendelijke eigenaars👍👍👍👍👍
Laura duquesnoy
Hele rustige nette camping. Rustig gelegen langs het water. Super lieve uitbaters. Zeer verzorgd sanitair.
David en Mariska
Heerlijk!!!!
Een fijne camping waar we nu nog steeds staan. Eigenaars zijn zeer vriendelijk en helpen waar nodig. Werken erg hard hier om het de gasten naar hun zin te maken. Ik zie ze altijd bezig.
Eetgelegenheden 8.0
Staat v/h sanitair 8.0