Deulin

Staat v/h sanitair 9.1

7-10-2018
Kathleen Goeman Schaumburg
Super camping, prachtige streek
Super ontvangen door Tom en Kim, prachtige plaatsen aan het water. Super proper sanitair. Lekker eten met allemaal verse producten. Broodjes service heel gemakkelijk en lekker. Mooie streek om te wandelen. En als afsluiter van het weekend hadden we voor 's ochtends het ontbijt in de bistro besteld en het was allemaal tot in de puntjes verzorgd. We hebben echt genoten van ons weekend en komen zeker en vast terug in het voorjaar. Doe zo verder Tom en Kim.we voelden ons er helemaal in ons nopjes.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
21-9-2018
Ingrid L.
Aanrader
Leuke camping met speeltuin voor kinderen. Pingpongtafel, veldje voor groepsactiviteiten. Her en der grappige accenten in vorm van oud, verweerd tractortje of brommertje. Brandschoon sanitair, men kan zien dat die nog niet lang geleden gemoderniseerd is. Ruime douches. Broodjesservice. Wij hadden een plekje direkt aan de rivier de Ourthe. Heerlijk dat kabbelende water. Je hoort s'morgens vroeg wel de auto's op de brug, maar wij vonden het niet storend. Aan de overkant van de rivier grazen de koeien. Bistro/restaurant was tijdens ons bezoek alleen vrijdag/zaterdag open. Maar zag er wel gezellig uit. Er liggen spelletjes en men kan er ook boeken uitlenen. Tevens verhuurt men vespa's en 2 twizzy's.
  • Reis vertrek datumSept. 2018
Eetgelegenheden 6.0
1-10-2018
Oudleiding Chiro St.-Jan
Heerlijk kamperen
Top kampeerlocatie waar we als groep meer dan welkom waren. Mooi groepsterrein langs de Ourthe waar jong en oud zich volledig kon uitleven. Zeer verzorgd sanitair en uitstekende service. We hebben ervan genoten. Bedankt Kim en Tom voor ons super kampeerweekend!!
  • Reis vertrek datumSept. 2018
29-8-2018
Xena
Fantastische camping!
Een fantastische camping met zeer aangename uitbaters. Ze staan altijd klaar voor hun kampeerders en voor hun personeel, voor Tom en Kim is niks te veel gevraagd ze doen er alles aan om iedereen een aangename vakantie te bezorgen.
24-8-2018
Sofie
Super vakantie!
We zijn 5 dagen hier geweest. Dit was veel te kort. Het is een gezellige camping met super vriendelijke en behulpzame uitbaters. Onze kinderen hebben hier de tijd van hun leven gehad. Damme bouwen, zwemmen en vissen in de Ourthe. Km's rijden met de aanwezige go-carts, spelen op de gezinsweide en zoveel meer. Wij komen hier zeker terug.
Eetgelegenheden 9.0
Staat v/h sanitair 9.0
13-8-2018
M.Schouten
Leukste camping Ardennen
Zonder meer leukste camping van de Ardennen. De eigenaren Kim en Tom trekken alles uit de kast om het de gasten naar de zin te maken. We hebben lekker rondgereden op een scooter die ze op de camping verhuren. In het restaurant kun je heerlijk eten. Wat mij opviel is dat alles vers bereid wordt. Niets uit potjes of pakjes...alles vers, echt super! Daarnaast zijn er verschillende avonden geweest waarbij externe koks werden 'ingevlogen' voor o.a. Amerikaanse BBQ, Griekse topkeuken, Mosselspektakel etc. De camping is kindvriendelijk en het sanitair is top. Wij komen zeker terug! PS mijn persoonlijke genietmoment: de heerlijke Gin Tonic door Tom gemaakt
Staat v/h sanitair 9.0
Jurgen en Inge én kids
FANtastisch
Heel vriendelijk, rustige camping, alles was zeer aangenaam! Komen zeker terug
Fam de Jong
Super genoten van een heerlijke vakantie. Top!
Voor het 2e jaar zijn we op deze camping geweest. De eigenaren Tom en Kim ook nu 2e jaar. Bij aankomst wisten ze nog wie wij waren! Dat vind ik echt top!Je zit dat ze het afgelopen winter seizoen niet stil hebben gezetten. Er zijn dit jaar goede verbeteringen aan gebracht op de camping ( douche, oprit, parkeerplaatsen). De eigenaren en hun personeel zijn super betrokken en vriendelijke mensen. Het eten in hun restaurant is echt heerlijk. Onze kinderen ( 15-13-9) hebben zich ook dit jaar prima vermaakt. Ook onze 2 honden hebben weer genoten van alle aandacht. ( klein minpuntje is dat je langs een drukke weg moet om lekker met de honden te gaan wandelen en in de avond is t daar heel donker). We staan niet vaak meerdere jaren achter elkaar op een camping maar denken er overna om komend jaar weer naar toe te gaan.
Ludo en corry
Voor ons beste familie camping
Een top camping met zeer vriendelijke uitbaters,zeer proper sanitair,lekker eten,voor ieder wat Wils zoals wandelingen, kanovaren,huren van vespa.de kinderen hebben de tijd van Hun leven,en zeer diervriendelijk. Kim en Tom geven je het gevoel dat je hier thuiskomt voor ons een topcamping
Eetgelegenheden 9.0
11-8-2018
Boris en Elly
1ste campingtrip was 👌 & om nooit meer te vergete
Voor onze dochters (2 en 4 jaar) was het hun 1ste campingtrip. Ze hebben er enorm van genoten. Er wordt gedacht aan de kids. Leuke workshops ... Zeer vriendelijke mensen. Zeer proper en vernieuwd sanitair. Iedereen is er heel erg behulpzaam! Leuke jobstudenten .. Topligging aan de Ourthe! Het was een meer dan geslaagde vakantie. Wij gaan zeker nog eens terug! 😘
Eetgelegenheden 8.0