Deulin

Staat v/h sanitair 9.7

26-9-2020
Frank J.
Fenomenaal
Met 2 personen en onze hond ivm Corona last minute niet naar het "buitenland" kunnen gaan en hier terecht komen. In één woord... Fenomenaal! Van de ontvangst door de eigenaars via het super sanitair naar tot de geweldige bar / restaurant. Voor ons de eerste ervaring met vakantie in eigen land, maar zeker de moeite waard om naar terug te komen! Open en warm ontvangen!
21-9-2020
Lien sarens
Magnifieke camping!
Samen met een vriendin besluiten we er op uit te trekken. Daags voor onze trip neem ik per mail contact op met camping Pont De Deulin. Al heel snel krijg ik antwoord. We besluiten om uiteindelijk niet te reserveren en er gewoon naartoe te rijden. Bij onze aankomst stonden we versteld van de gezelligheid die de camping uitstraalt. De uitbaters zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Er hangt een warme ongedwongen sfeer. Heerlijk! De plaatsen zijn mooi onderhouden en het sanitair is zeer modern en proper. Kortom: wij hebben een zeer geslaagde kampeertrip gehad! P.S. Bij hen ontbijten is zeker ook een aanrader 😉
Eetgelegenheden 9.0
21-9-2020
Robin Wilri
Super !
Heerlijke camping aan het water. Top sanitair, bistro en team. Wij gaan zeker terug !
13-9-2020
Kaat Leroy
Beste camping in heel Durbuy!
Tom is een fantastische gastheer van een prachtige camping. Uitstekende faciliteiten. Zeker aan te raden!
9-9-2020
Marc Van Bommel
Super camping
Kleine camping met uitstekende faciliteiten, zeer proper, rustig. Zelfs in het na seizoen kan je nog iets drinken op het terras en kan je zelfs frietjes eten of afhalen. De eigenaars Tom en Kim staan steeds klaar om je te helpen.
7-9-2020
Joyce
Zalig plekje aan de ourthe
Vriendelijke uitbaters, lekker ontbijt. Ik raad je ook aan een vespa te huren om zo de omgeving te ontdekken. Wij komen zeker nog eens terug!
6-10-2020
De meiskes
Fantastisch weekend gehad op deze camping! Mooie locatie en zeer sympathieke uitbaters. Proper sanitair en lekker eten. Je kan er ook Vespa's huren om de omgeving te verkennen (aanrader!). Tommeke en zijn vrouw staan altijd klaar en zorgen voor veel sfeer op de camping. Zo haalt Tommeke 's avonds zijn DJ skills naar boven en is er een gezellig kampvuur. Wij komen zeker nog eens terug met ons Berta! Groetjes de meiskes ;)
Eetgelegenheden 9.0
6-9-2020
Patricia
Echt geweldig
Echt een leuke camping . Met goed personeel , lekker eten , mooie douches .
5-9-2020
Hannah
Dankje voor het fijne verblijf
Top bestemming voor een groep vrienden om even tot rust te komen. Zeer leuke vespatour gedaan in de mooie streek.
5-9-2020
Sara Dekempeneer
Gezellige camping op een toplocatie!
Prachtige camping die een perfect vertrekpunt vormt voor verschillende uitstappen en activiteiten. Voor iedereen aan te raden, zowel voor gezinnen met kinderen als voor koppels en jongeren. Er heerst een gezellige sfeer met wederzijds respect tegenover iedereen, dat voel je! 😊 De uitbaters staan steeds met een goed humeur voor je klaar en zijn altijd correct en behulpzaam.
Eetgelegenheden 7.0