Deulin

Hygiëne 9,3

15-7-2018
Lindsay Bekaert
Fantastische camping
Kleine rustige camping. Uitbaters zijn super tiendelijk en behulpzaam. Mooie grote plaatsen en proper sanitair. Zeker een aanrader!
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datum2018
Kindvriendelijk 9,0
12-7-2018
Fem
Heerlijk!
Heerlijke, mooie rustige camping. We hadden plaats aan het water; Heerlijk! Was bang voor veel muggen maar dat viel reuze mee! Eten op de camping is prima, gewoon lekker, niet te duur en makkelijk op de echt luie dagen. We zijn naar Adventure Parc geweest. Spiksplinternieuw, heel erg leuk maar behoorlijk aan de prijs. Wel echt een aanrader als je even actief wil zijn.Wij zijn daar op de fiets naartoe gegaan, zet ‘m op! Het is ‘maar’ 6 km maar het zijn pittige kilometers. Enige minpuntje wat ik kan vinden is dat we een speelveld voor de honden misten. Bijna iedereen is hier met hond en mogen alleen aangelijnd. Een veldje waar ze samen lekker kunnen rennen en ravotten is wat mij betreft een ‘must’ voor de vele viervoeters. Ook uitlaten buiten de camping is dramatisch (vonden wij) de weg is veel te druk helaas. Verder alleen maar heerlijk genoten hier! Een aanrader voor de echte kampeerders! Bedankt!
11-7-2018
Jan en Tine
Super leuke camping met een top-team!!!
Echt last minute hebben we dit geboekt... Geen minuut spijt van! Zeer leuke uitbaters, ook de kids! Heel vriendelijk, behulpzaam, gemoedelijk... kortom, we voelden ons meteen thuis hier! Ook geweldige to-do tips gekregen! De camping is leuk en vooral tof gelegen langs de Ourthe! Leuk in kunnen spelen, zwemmen en kajakken! (super dat er eentje van de camping lag die iedereen kon gebruiken!) Maar ook op de camping veel speelmogelijkheden voor onze kids! Sanitair was dik in orde en zeer proper (ook heel vriendelijke poetsdame trouwens) Algemeen dus top ervaring gehad en waarschijnlijk komen we hier nog eens terug, we hebben het al voort gezegd ;) Bedankt voor ons top-verblijf! x
8-7-2018
Esther & Co
Geweldige camping !
Gemoedelijke camping met een fijne zwem/speelzone aan de rivier. Je mag gratis gebruik maken van de kano/boot waarbij je extra kan genieten van de prachtige omgeving. Iedere avond kampvuur op het familieterrein. Ruime, zowel zonnige als schaduwrijke, kampeerplaatsen. Prima verzorgd sanitair. Bovendien zijn het zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters. Je voelt je meteen thuis hier. We hebben het geweldig naar onze zin gehad, en komen graag nog eens terug.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
3-7-2018
Caro
top camping
Heel gezellige camping. mooi sanitair, mooie ligging. Uitbaters doen extra hun best. (dank voor de room!) Vespa huren was heel fijn. Wij komen zeker terug. aanrader!!
  • ReisgezelschapMet partner
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 8,0
1-7-2018
Van De Sompel Luc
Aanrader!
Eerste maal gaan camperen, met de zoon. Super ontvangen, mooie, grote staanplaatsen, leuke taverne met heel vriendelijke service. Ook genoten van het ontbijt en de bbq . Waar ik het meeste schrik voor had was het sanitair op een camping, maar een Dikke 10 hiervoor, voorbeeld voor velen.
  • Reis vertrek datum2018
18-6-2018
Reinhilde Lanoye
Super weekend!
Wij hebben er een super weekend op zitten ... zowel de groep, het weer als de camping zaten mee. We logeerden met de groep (4 gezinnen - 18 personen) achteraan op de groepsweide waar we voldoende privacy en lekker veel plaats hadden. De doorgang onder de brug van de groepsweide naar de taverne en het sanitair is erg veilig en praktisch. Het sanitair was heel proper en de uitbaters stonden klaar voor een praatje en een tip qua uitstap. Heerlijk! Enige minpuntje was het snelle (en soms lawaaierige) verkeer op de naastgelegen straat maar doordat de straat op een talud lag was ook dit maar een erg klein minpuntje. Een aanrader dus, deze camping! Succes nog ginds ... .
  • ReisgezelschapMet een groep
5-7-2018
Jeroen en Leentje
Gastvrij en zeer toegankelijk voor kleine kinderen
Tom en Kim doen dit uit pure passie, dat voel je in alles! Wij hadden een staanplaats vlakbij het sanitair, de bistro en speeltuin. Handig met kleine kindjes. De staanplaats gaf uit op de Ourthe waardoor wij onmiddellijk in het water konden. Voldoende bomen om beschut te zitten op warme dagen. De bistro is handig omdat we onze vrije tijd niet wilden besteden aan veel koken en afwassen. Kim en Tom zijn altijd bereid om te helpen en ondanks de drukte van het hoogseizoen maken ze ook tijd voor een babbel. Wij hebben nog 2 weekends geboekt!
Staat v/h sanitair 8,0
5-6-2018
Boukje
Super camping!
Echt wat een super camping! Een mooie omgeving en het sanitair was erg schoon. Wij hebben erg genoten van de goeie gastvrijheid. Dit is zeker een aanrader en we komen zeker weer een terug!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Eetgelegenheden 8,0
4-6-2018
Joukje de Jong
Een super gezellige camping met prachtige omgeving
Afgelopen weekend zijn we wezen kamperen met een groep vrienden. We kwamen 's avonds laat aan en dit was helemaal geen probleem. Vanaf het eerste moment zijn we zo gastvrij ontvangen. We hebben pech gehad met de bussen en campingeigenaar Tom schoot direct te hulp. Ook zijn vrouw is net zo behulpzaam. We hebben een geweldig weekend gehad. De omgeving is prachtig en ook onze kampeerplek was helemaal prima. Zaterdagavond hebben we een fantastische avond aan de bar gehad met allerlei lekkere drankjes. Als Friezen voelden we ons direct welkom. Er werd zelfs Friese muziek opgezet. De sfeer op de camping is gemoedelijk en gezellig. We zijn erg dankbaar voor alle hulp die we hebben gekregen. Een kleinschalige, maar gezellige camping. Je kunt zien dat ze dit met passie doen. Eerlijke, oprechte en lieve mensen die een pluim verdienen. We gaan er zeker nog een bezoekje brengen. Een echte aanrader!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Waardering 8,0